دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

صفحات ویکی‌پدیا در سئوی وب سایت

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

admin 0 282 رتبه مطلب: بدون رتبه

شما می‌توانید به راحتی تغییر دین را با ایمیل انتخاب کنید که تنها به نظر بازدیدکنندگاناین خانواده می‌رسد. استفاده از این هدف در سطح صفحه می‌تواند تاثیر آن را واقعاًافزایش دهد.

قیف فروش در وب سایت سود و توجه

مدرس مشاور دیجیتال مارکتینگ

admin 0 265 رتبه مطلب: بدون رتبه

این مرحله از قیف تبدیل این است که شما باید از رقیب تان دوری کنید. اگر شما خدماتA را به قیمت B پیشنهاد کنید اما رقیب شماره ۳ این کار را انجام می‌دهد، پس چطورمی‌خواهید شما را از هم جدا کنید؟ چه چیزی باعث می‌شود که مشتری به شما نسبت بهرقیب تان علاقه بیشتری نشان دهد؟ چیزی که شما را متفاوت می‌کند، چیزی است کهبیش‌ترین علاقه را ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که پیشنهاد ارزش منحصربفرد شما(UVP) بسیار مهم است.

قیف فروش شبکه های اجتماعی

Social networking

admin 0 259 رتبه مطلب: بدون رتبه

امروزه مردم از شبکه‌های اجتماعی برای همه چیز استفاده می‌کنند. آن‌ها دوست دارندببینند که پشت صحنه در "اینستاگرام"، آن‌ها شکایات خود را از طریق یک "فیس بوک وتویی‌تر" وارد می‌کنند

قیف فروش وب لاگ

وبلاگ نویسی

admin 0 259 رتبه مطلب: بدون رتبه

برای اولین مرحله از قیف، هدف ایجاد یک تاثیر اولیه قوی و ایجاد رابطه با مشتریانآینده است. این محتوا باید به اندازه‌ای آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد که یک فرم را براینشان دادن علاقه خود با دادن ایمیل به شما پر می‌کنند. ایجاد پیشنهادها tofu چندگانهبه شما اطلاعات (شرکت، نام، آدرس ایمیل) را می‌دهد که شما نیاز دارید که بخش وپرورش را به سمت پایین قیف راهنمایی کنید.

قیف تبدیل فروش چیست؟

فروش دیجیتال مارکتینگ

admin 0 246 رتبه مطلب: بدون رتبه

قیف تبدیل  (که به عنوان "قیف فروش" نیز شناخته می‌شود) اصطلاحی است که به شمادر تجسم کردن و درک جریان از طریق آن یک مشتری بالقوه بر روی سایت شما کمک می‌کند و سپس اقدام مطلوب (یعنی تبدیل به) را انجام می‌دهد.

RSS
اولین153154155156157158159160161162

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش