دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون

نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون

admin 0 299 رتبه مطلب: بدون رتبه

نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون
 
در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد. هفته‌نامه بارونز مقاله‌ای تحت عنوان «Amazon.bomb» منتشر کرد که در این مقاله بیان شد که «سرمایه‌گذاران دریافته‌اند که سهام این شرکت با مشکلاتی روبه‌رو است.» در این مقاله بیان شد که والمارت و بارنز‌اند نوبل این شرکت نوپا را شکست خواهند داد. ماه بعد آمازون یک گزارش درآمد سه ماهه شامل جهش‌های فوق‌العاده در فروش و ضررهای عمیق منتشر کرد.
ن

سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی

 سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی

admin 0 235 رتبه مطلب: بدون رتبه

 سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی
تغییراتی که در شاخص رقابت‌پذیری هزینه ۲۰۱۸ BCG شناسایی شده، تایید می‌کنند که تولیدکنندگان باید سازمان‌ها و زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیری ایجاد کنند که بتوانند با فضای پرنوسان و متغیر رژیم‌های تجاری در جهان سازگاری داشته باشند.

محدود شدن مزیت‌های هزینه

 محدود شدن مزیت‌های هزینه

admin 0 341 رتبه مطلب: بدون رتبه

 محدود شدن مزیت‌های هزینه
آمریکا یکی از شدیدترین نوسانات رقابت‌پذیری را تجربه کرده است. بر اساس شاخص «هزینه-رقابت‌پذیری» جهانی گروه مشاوره بوستون که تغییرات در میزان دستمزد، رشد بهره‌وری، نرخ ارز و هزینه‌های انرژی را دنبال می‌کند، رقابت‌پذیری هزینه‌ای آمریکا از اوایل دهه ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۵ در برابر اقتصادهای تولیدکننده بزرگ در آسیا و اروپا، به شدت افزایش یافته است.

تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها

تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها

admin 0 188 رتبه مطلب: بدون رتبه

منبع: BCG : سال ۲۰۱۸ سال شلخته و پرآشوبی برای تولید جهانی بود. جنگ تعرفه‌های تجاری، مذاکرات مجدد در مورد شرایط معادله‌های تجاری و چشم‌انداز برگزیت، مهم‌ترین تیترهای اخبار بودند. همه این اتفاق‌ها تهدیدی برای اختلال در زنجیره‌های تامین جهانی بودند. اما یک تغییر در محیط کسب‌وکار جهانی که کمتر به آن توجه شده، بر مکان تولید کالاها تاثیرات مهمی دارد: تغییری اساسی در رقابت‌پذیری قیمت و هزینه تولیدکنندگان برجسته دنیا.
 

RSS
اولین152153154155156157158159160161انتها

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش