دات نت نیوک
X
admin
/ دسته ها: مقاله

مدیریت فناوری مشاور بازاریابی دیجیتال

مدیریت فناوری مشاور بازاریابی دیجیتال

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل ورودی‌های فرآیند نوآوری را یک شرکت باید به تنهایی تامین کند تا بتواند به تنهایی از همه خروجی‌های آن بهره‌مند شود، احتمالا پاسخ سوال مثبت است. این همان نگاهی است که به آن «نوآوری بسته» گفته می‌شود. اما امروز شانس موفقیت در نوآوری با نگاه بسته بسیار کم است. شرکت‌ها با نگاه «نوآوری باز» تلاش می‌کنند تا از منابع دانشی و غیردانشی دیگران در کنار منابع خود بهره برده و مقید نیستند که حتما همه خروجی باید توسط خودشان به بازار عرضه شود و تمامی منافع آن به خودشان تعلق بگیرد. امروزه نوآوری بسته در بسیاری از موارد پرهزینه و طولانی‌‌مدت است اما بازار نیازمند راه‌حل‌های کم‌هزینه در کوتاه مدت است. از همین‌رو، شرکت‌ها با رویکرد باز به نوآوری، نه‌تنها هزینه‌های نوآوری و زمان رسیدن به بازار را کاهش می‌دهند، بلکه ریسک نوآوری را هم با همکاران خود در حوزه نوآوری تقسیم می‌کنند.

مطلب قبلی نوآوری فقط با جیب پر
Print
17 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره