دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

مربیگری حین کار ضروری است

مربیگری حین کار ضروری است

نقش یک مدیر از گذشته این بود که تضمین کند همه چیز مطابق بهترین فعالیت‌های استاندارد شده پیش می‌رود. ارائه «بازخورد» به هدف قضاوت یا ارزیابی مهارت‌های یک فرد در انجام دادن وظایف محول شده به او، صورت می‌گیرد. این رویکرد در یک فضای صنعتی کاملا منطقی است. اما با توجه به اینکه شکل کسب‌وکارهای امروزی متفاوت شده و بیشتر به سمت «اهرم‌سازی هوش» (یعنی بهره‌برداری از تلاش‌های بهینه افراد برای نوآوری، همکاری، درک فرصت‌های جدید و خدمات‌رسانی به مشتری به شیوه‌های متناسب‌سازی شده و همدلانه) پیش می‌رود، نقش یک مدیر هم بیشتر شکل مربی‌گری به خودش می‌گیرد. امروزه، وقتی کارکنان جوان خواهان «بازخورد» می‌شوند، منتظر ارزیابی کارشان نیستند (حتی اگر نتیجه مثبت باشد)، بلکه چیزی فراتر می‌خواهند. آنها می‌خواهند توصیه‌هایی در مورد اینکه چطور پیشرفت کنند، بشنوند.  بهترین رهبران سازمانی امروز، هنگام تعامل با تیم‌های خود، بیشتر شبیه معلم هستند تا مدیران مستقیم سنتی. آنها برنامه کاری را علاوه بر آن چیزهایی که باید انجام شود، در قالب آن چیزی که انتظار دارند اعضای تیم یاد بگیرند، توصیه می‌کنند. اهداف یادگیری از کارهایی که باید انجام شوند، جداشدنی نیست. تغییر ذهنیت مدیران از ارزیابی‌کننده به معلم و مربی، یکی از مهم‌ترین روش‌های حفظ برترین استعدادها در یک شرکت است.

مربیگری حین کار ضروری است

مطلب قبلی محاسبه نرخ افزایش ارزش دارایی‌های انسانی
مطلب بعدی مذاکرات دو ساله
Print
166 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش