دات نت نیوک

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

مذاکرات دو ساله

مذاکرات دو ساله

مذاکرات دو ساله پیامی که در مورد مزایای کار کردن با شرکت‌تان می‌فرستید، باید بر اهمیت یا منطق و همچنین چالش یا یادگیری همراه با انتظاری که از آن کارمند دارید متمرکز باشد. به علاوه، تعداد گزینه‌هایی که انجام این کار در آینده نسبتا نزدیک پیش روی آن فرد می‌گذارد، باید مشخص باشد. توصیه ما این است که هیچ‌گاه در مورد یک چارچوب زمانی طولانی‌تر از دو سال با افراد مذاکره نکنید. کارکنان در هر سنی که باشند می‌خواهند مطمئن باشند که زمان‌شان به شکلی ارزشمند صرف می‌شود. یعنی سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای روی آنها صورت بگیرد تا هم به نفع کسب‌وکار باشد و هم به نفع قابلیت‌های آنها. کارکنان جوان‌تر به‌طور خاص بر این امر مسلم تاکید دارند. گفت‌وگو در مورد منافع شخصی که در یک دوره پنج ساله به دست می‌آید، منطقی نیست. در عوض، فرصت‌هایی را برای آنها توصیف کنید که با نمایش موفقیت در نقش فعلی فرد ایجاد می‌شود و به این ترتیب نوعی حس جنبش و حرکت ایجاد کنید. چارچوب زمانی دو ساله‌ای که گفته شد را در استراتژی توسعه سرمایه‌گذاری خود به کار ببرید. هیچ‌وقت روی برنامه‌های آموزش پنج ساله برای افراد سرمایه‌گذاری نکنید؛ به این امید که آن فرد ۱۰ سال دیگر هم با شما بماند و آنچه به او آموزش داده‌اید، را پس بدهد. بهترین کارکنان این کار را نمی‌کنند. رویکرد «بازگشت سرمایه» سریع را در توسعه سرمایه‌گذاری خود اتخاذ کنید.

مذاکرات دو ساله

مطلب قبلی مربیگری حین کار ضروری است
مطلب بعدی علم؛ حلقه مفقوده تحولات فروش موفق
Print
221 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش