دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

مدیریت عملکرد و ایجاد قابلیت مستمر

مدیریت عملکرد و ایجاد قابلیت مستمر

«رهبران فروش بزرگ عملیات خود را با دقت یک بنگاه مهندسی اداره می‌کنند.» این جمله از رئیس مشاوران فروش یک شرکت خدمات مالی در آمریکا، خلاصه‌ای از این ایده است که یک سیستم مدیریت عملکرد قوی، در واقع نبض یک تحول فروش است. این سیستم جهت را تعیین می‌کند، معیارهای واضح مشخص می‌کند، عملکرد را دنبال می‌کند، امکان گفت‌وگوهای تکرارشونده را فراهم می‌کند، محرک رفتارهای مطلوب است و به مدیران کمک می‌کند برای ارتقای دستاوردها فعالیت مستمر داشته باشند. اما مشکلی که این سیستم‌ها دارند این است که دیدگاه‌شان پس‌رونده است و زمان بین عملکرد واقعی و نتیجه عمل می‌تواند طولانی باشد. داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها می‌تواند به عملکردی سریع‌تر و رو به جلو منتهی شود.

مدیریت عملکرد و ایجاد قابلیت مستمر:

وقتی یک شرکت تکنولوژی برنامه تحول گسترده‌ای را شروع کرد تا به رشد تازه‌ای دست یابد، فعالیت‌های خود را با فرصت‌های جدید پوشش داد، قابلیت‌های مهم ایجاد کرد و طراحی ساختارهای پاداش را تغییر داد، اما دستیابی به نتایج به کندی پیش می‌رفت. در نهایت مشخص شد که داده‌های فروش، حاشیه سود و محصولات فروش رفته محدود بوده‌اند و هیچ سیستم مدیریت عملکردی وجود نداشته است. این شرکت به تجزیه و تحلیل و یک سیستم گزارش اتوماتیک‌سازی شده روی آورد تا داشبوردهایی اختصاصی برای هر یک از نمایندگان فروش ایجاد کند و فرصت‌هایی را که هر یک باید دنبال می‌کردند، پررنگ کرد. حالا نمایندگان فروش در هر روز فرصت‌های برتر را که با اهداف استراتژیک کسب‌وکار هماهنگ شده، می‌بینند و می‌توانند فعالیت‌های خود را اولویت‌بندی کنند. این داشبورد همچنین به مدیران ارشد کمک می‌کند نمایندگانی که بهترین عملکرد را دارند شناسایی کنند، فرصت‌های استفاده شده یا نشده را تشخیص دهند و بدانند چه قسمت‌هایی به مربی‌گری نیاز دارد. نمایندگان فروش هم می‌توانند هر وقت کمک نیاز دارند اعلام کنند.

مطلب قبلی تثبیت اثرگذاری: بین اتوماتیک‌سازی و ارتباط انسانی توازن ایجاد کنید
مطلب بعدی ارائه با پاورپوینت ممنوع!
Print
136 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش