دات نت نیوک

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

طراحی جامع: «چگونگی» را حل کنید نه فقط «چه چیزی» را

 طراحی جامع: «چگونگی» را حل کنید نه فقط «چه چیزی» را

خیلی از تحولات فروش مدت‌ها قبل از اینکه حتی اجرای آنها شروع شود، محکوم به شکست هستند. رهبران فروش کل انرژی خود را صرف طراحی یک مدل عملیاتی تجاری کامل و جامع می‌کنند؛ بدون اینکه بخواهند به عقب نگاه کنند و ارزیابی کنند که آیا چیزی که روی کاغذ جذاب به نظر می‌رسد، در عمل قابل دسترسی و پایدار هست یا نه یا اینکه اصلا در قدم اول چرا می‌خواهند این تغییر را اعمال کنند. بهترین شرکت‌ها کارشان را با استفاده از داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها شروع می‌کنند تا برنامه تحول را در جایی که امکان رشد وجود دارد، پیاده‌سازی کنند. آنها فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند، توانایی کارکرد فروش را ارزیابی می‌کنند تا به رشد برسند و تعدیل‌هایی که لازم است، شناسایی می‌کنند. مزیت دیگر این رویکرد تجزیه‌محور این است که روند رشد را می‌توان به راحتی اندازه‌گیری کرد.

 طراحی جامع: «چگونگی» را حل کنید نه فقط «چه چیزی» را

یک شرکت مخابراتی اروپایی رویکرد بازار خرد  (بخش خرده‌فروشی) را اتخاذ کرد تا جنبه‌های نادیده گرفته‌شده رشد را پیدا کند. این تحلیل که بر اساس داده‌های مختلفی انجام شده بود، فرصت‌های هیجان‌انگیزی را در برخی بازارها به نمایش گذاشت و بازارهای دیگری را هم که جای کار زیادی نداشتند و رقابت در آنها شدید بود و نیاز مشتری بی‌پاسخ نمانده بود، مشخص کرد. این شرکت ۵۰۰ بازار خرد را بر اساس فرصت رشد اولویت‌بندی کرد و منابع متناسب با آنها را در طول تحول، تخصیص داد. در نهایت، با بهینه‌سازی تجربه درون‌ فروشگاهی در بهترین بازارها، بازدید از فروشگاه‌های خود را ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داد و کل هزینه فروشگاه را از طریق حذف، تغییر اندازه و تغییر در نقاطی که سوددهی کمتر داشتند، ۵ درصد کاهش داد.

مطلب قبلی علم؛ حلقه مفقوده تحولات فروش موفق
مطلب بعدی - استقرار چابک: برای حرکت سریع بر «آزمایش یادگیری» تکیه کنید
Print
145 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش