دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

شرکت‌ها باید واحدهای منابع انسانی را بازسازی کنند؟

  شرکت‌ها باید واحدهای منابع انسانی را بازسازی کنند؟ 

 خب، شرکت‌ها باید از خودشان بپرسند که «چرا دیگر مثل قدیم، به کیفیت استخدام اهمیت نمی‌دهیم؟» به نظرم جوابش در راس سازمان‌هاست. آنها ارزشش را نمی‌دانند. خیلی وقت‌ها، کسانی که شرکت‌ها را اداره می‌کنند، تجربه مدیریتی ندارند. پس برایشان هزینه مهم‌تر است و مزایا را نمی‌بینند. پس باید از متقاعد کردن آنها شروع کنیم. باید هزینه‌های استخدام یک نیروی بد را برایشان توضیح دهیم و دقیقا همین‌جاست که اشتباه می‌کنیم. ما فقط به هزینه استعفا نگاه می‌کنیم و هزینه جایگزینی.اینها رقم‌های بزرگی نیستند. هزینه اصلی، خیلی بیشتر از اینهاست. مثلا مدت زمانی که طول می‌کشد تا نیروی جدید، کارش را یاد بگیرد. در آن مدت، عملکردش خوب نیست و این هزینه دارد. سپس وقتی این اعداد را با هم جمع می‌کنید، چشم‌هایتان از حدقه بیرون می‌زند. سپس با کسانی که در راس هستند، صحبت می‌کنید و می‌خواهید که عملکرد بهترین کارمند شرکت را با با بدترین کارمند مقایسه کنند. این سوال جالبی است. به این دو کارمند فکر کنید. حقوق‌هایشان را مقایسه کنید. تفاوت میان درآمدشان هرچه باشد، تفاوت میان عملکردشان خیلی بیشتر است. حتی ۱۰برابر و وقتی از این زاویه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که برای داشتن یک کارمند خوب، خیلی کم سرمایه‌گذاری می‌کنیم و یکی از راه‌هایش این است که قبل از استخدام، به خوب یا بد بودنش پی ببریم.

  شرکت‌ها باید واحدهای منابع انسانی را بازسازی کنند؟

مطلب قبلی راهش چیست؟ از کجا بفهمیم نیروهایی که استخدام کرده‌ایم خوبند
مطلب بعدی در شرایطی که بازار کار کساد است،
Print
153 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش