دات نت نیوک
SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

سی‌تریپ (Ctrip)

سی‌تریپ (Ctrip)

سی‌تریپ یک شرکت مسافرتی است که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خدمات به مشتری را در دنیا دارد. در چنین محیط بزرگی، ارائه خدمات عالی به مشتری یک چالش واقعی است، اما سی‌تریپ ۸۰ درصد پاسخگویی‌ به مشتری را از طریق چت‌بات انجام می‌دهد و به این ترتیب این مشکل را حل کرده است. جالب است که از زمان معرفی این چت‌بات، سی‌تریپ تیم خدمات‌دهی به مشتری خود را کوچک نکرده و هنوز چند صد نفر کارمند پشت میز نشین دارد که هر وقت پاسخ‌های شخصی‌تری مورد نیاز بود، کار چت‌بات را تکمیل می‌کنند.  سی‌تریپ همچنین سرآمد استفاده از داده است. این شرکت می‌تواند پیش‌بینی کند گردشگران در چه زمانی به کجا می‌خواهند بروند. اگر سفر به یک شهر خاص - مثلا ونیز - در یک دوره زمانی خاص در آستانه اشباع شدن باشد، آنها جمعیت گردشگر را از طریق سیستم‌های جایزه و تخفیف به شهرهای دیگر هدایت می‌کنند. با توجه به اینکه تعداد گردشگران چینی روز به روز در حال افزایش است، مدیریت و حل رویدادها در این صنعت بسیار مهم است تا امور از کنترل خارج شود و تجربه مشتریان تخریب شود.  سی‌تریپ این موضوع را با تشویق به افزایش ارتباطات افرادی که زیاد سفر می‌کنند، مدیریت کرده است. به این صورت که گردشگران چینی که یکدیگر را نمی‌شناسند، به هم ارتباط داده می‌شوند و به هم اطلاعات می‌دهند.

سی‌تریپ (Ctrip)

 

مطلب قبلی - دیدی (DiDi)
Print
110 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره بازاریابی مشاور مدیریت

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

ما کی هستیم و چرا با ما کار میکنید؟

مشتریان راضی بهزاد حسین عباسی  |   افتخارات کسب شده  |  مصاحبه بهزاد حسین عباسی در رسانه ها  |  گالری تصاویر  |  آرشیو کامل فیلم آموزش مدیریت 

شماره تماس جهت مشاوره و تدریس  | 09128724677 | 09121724677 

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش