دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

راهش چیست؟ از کجا بفهمیم نیروهایی که استخدام کرده‌ایم خوبند

  راهش چیست؟ از کجا بفهمیم نیروهایی که استخدام کرده‌ایم خوبند

 مشکل اینجاست که همه می‌گویند «ما معیاری برای سنجش خوب بودن نداریم.» من می‌گویم بسیار خب. اگر امتحان نکنید، کاری از پیش نمی‌برید. پس می‌توانیم یک سوال ساده از مدیران استخدام بپرسیم. آیا اگر زمان به عقب برگردد، باز هم این آدم را استخدام می‌کنید؟ این یک سوال ساده است که جوابش یا بله است یا نه. اگر فکر می‌کنید معیارهای ارزیابی عملکرد جواب سوالتان را می‌دهند، از آنها استفاده کنید. می‌توانید به مدت زمان ماندن یک کارمند در سازمان نگاه کنید. یا به نرخ گردش. پس یک معیار که به تنهایی جوابگو باشد، وجود ندارد. هر چه بیشتر، بهتر.

  راهش چیست؟ از کجا بفهمیم نیروهایی که استخدام کرده‌ایم خوبند

مطلب قبلی بازسازی فرآیند استخدام از پله اول
مطلب بعدی شرکت‌ها باید واحدهای منابع انسانی را بازسازی کنند؟
Print
133 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش