دات نت نیوک
SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

- دیدی (DiDi)

- دیدی (DiDi)

دیدی در واقع اوبر چین است، اما در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر. دیدی بیش از هر شرکت تاکسی اینترنتی مشابه دیگری در دنیا، مسافر جابه‌جا می‌کند؛ ۲۵ میلیون سفر در هر روز و ۳۰۰ میلیون مشتری در ۴۰۰ شهر دنیا. جالب آن است که این شرکت بیش از همه رقبای خود داده در اختیار دارد و این موضوع به آنها امکان می‌دهد نیازهای مشتری و انتظاراتی را که از حمل‌ونقل دارند، بهتر شناسایی کنند. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آن با اوبر این است که دیدی به واسطه شرکای کاری خود، خدمات حمل‌ونقل متنوع‌تری ارائه می‌دهد (خدماتی مثل انتخاب راننده مورد نظر، کرایه خودرو شخصی، اتوبوس، مینی‌بوس و...). بنابراین، این شرکت هم داده‌های زیادتر و هم متنوع‌تری در اختیار دارد و این موضوع قدرت پیش‌بینی آن را افزایش می‌دهد. یکی از اهداف دیدی این است که از داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی استفاده کند تا بتواند مکان وسایل نقلیه را حتی قبل از اینکه مردم بدانند آنها را نیاز دارند، پیش‌بینی کند. دیدی فعلا از میانگین‌گیری استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، آنها می‌دانند شخص X همیشه در ساعت ۵ بعدازظهر روزهای چهارشنبه از دفتر کارش به سمت ایستگاه قطار، تاکسی اینترنتی می‌گیرد. بنابراین، آنها می‌توانند این اتفاق را حدود ۱۵ دقیقه قبل پیش‌بینی کنند. البته قصد شرکت این است که مدت زمان پیش‌بینی را به یک ساعت افزایش دهد، تا خدمات بهینه‌تر با سرعت بالاتر داشته باشد.

- دیدی (DiDi)

 

مطلب قبلی درس‌هایی از تجربه مشتری چینی
مطلب بعدی سی‌تریپ (Ctrip)
Print
26 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره بازاریابی مشاور مدیریت

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

ما کی هستیم و چرا با ما کار میکنید؟

مشتریان راضی بهزاد حسین عباسی  |   افتخارات کسب شده  |  مصاحبه بهزاد حسین عباسی در رسانه ها  |  گالری تصاویر  |  آرشیو کامل فیلم آموزش مدیریت 

شماره تماس جهت مشاوره و تدریس  | 09128724677 | 09121724677 

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش