دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

به چالش کشیده شدن مدیران و کارکنان

 به چالش کشیده شدن مدیران و کارکنان 

همان طور که ارزش قائل شدن برای کارکنان و نگاه کردن به آنها به‌عنوان یک انسان و اتخاذ رویکرد اخلاق مدارانه در محل کار دارای اهمیت و پیامدهای مثبت فراوانی است به همان اندازه، به چالش کشیدن دیگران و تشویق آنها برای به چالش کشیدن خود نیز می‌تواند کمک زیادی به ایجاد و تقویت روابط مبتنی بر اعتماد بین روسا و کارکنان کند، چراکه اولا باعث می‌شود هم افراد به دلیل ترس از به چالش کشیدن شدن و هم مدیران به خاطر اجتناب از زیر سوال رفتن از جانب زیردستان شان به خاطر تصمیمات و اقدامات‌شان، کارها را با دقت و حساسیت بیشتری انجام دهند و با وسواس و دقت بیشتری کارها را به پیش ببرند، ثانیا موجب می‌شود تا همه افراد پس از مشخص شدن اشتباه و کم کاری‌های شان به دنبال رفع نواقص و جبران اشتباه خود باشند و در نهایت گامی به جلو بردارند.

به چالش کشیده شدن مدیران و کارکنان

یک رئیس هنگامی می‌تواند در زمینه اعتمادسازی بین خود و کارکنانش موفق شود که این امکان را به وجود آورد تا آنها با خیالی آسوده و فارغ از دغدغه و توبیخ، او را به چالش کشیده و اشتباه‌هایش را گوشزد کنند، همان طور که او باید بتواند کارکنانش را به‌طور مستقیم به چالش بکشد. چنین اقدامی هر چند برای مدیران، رهبران و روسای اقتدارگرا، بسیار سخت و غیر قابل پذیرش خواهد بود اما اگر دست به چنین کاری بزنند به‌طور حتم تاثیر شگرفی بر تحکیم و بهبود روابط سازنده و صمیمانه بین کارکنان و رئیس خواهد داشت و کسب نتایج بهتری را برای مجموعه آنها به ارمغان خواهد آورد.  اولین کسی که باید برای به چالش کشیده شدن پیشقدم شود کسی نیست مگر خود مدیر و رئیس یک تیم کاری. هنگامی که یک مدیر دیگران تشویق کند تا او و تصمیماتش را به چالش بکشند و او را زیر ذره بین قرار دهند آن گاه می‌تواند از تمام کارکنانش انتظار داشته باشد تا همدیگر را به چالش بکشند و از به چالش کشیده شدن خود توسط دیگران ناراحت و ناخشنود نشوند و این چنین است که اعتماد و احترام در تمام ارکان یک مجموعه کاری شکل می‌گیرد و تقویت می‌شود.

مطلب قبلی چگونه می‌توان یک رئیس خوب بود؟
مطلب بعدی نگرشی جدید در مدیریت نیروی کار
Print
139 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش