دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

بهبود فرآیندهای مدیریت

بهبود فرآیندهای مدیریت

پیش از این گفتیم که ۷۰ درصد از بازسازی‌ها از طریق بهبود فرآیندهای مدیریت، بازسازی صورت می‌گیرد. تغییر مدیریت می‌تواند گام بلندی در جهت حل مشکل باشد ولی در دنیای واقعی تغییر مدیریت ممکن است آسیب زننده باشد. هیات مدیره باید نقاط قوت و ضعف مطرح و بارز را در مدیر جدید به دقت بررسی کند. مدیر جدید می‌تواند پس از ورود به سازمان تغییرات چشمگیر نسبتا سریعی اعمال کند اما باید در سبک مدیریتی خود چهار رویکرد زیر را دنبال کند:

۱. سبک مدیریت مستقیم در کار؛

۲. اعطای قدرت مطلق به مدیریت توسط هیات مدیره؛

۳. کنترل‌های شدید؛

۴. تاکید بر افراد انگیزشی؛

فرانک گریسانتی(Frank Grisanti) درمورد لزوم سبک مدیریت مستقیم در کار می‌گوید: «برای اینکه واقعا متوجه شوید که در امور سازمان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، باید وارد بطن عملیات شوید. همیشه از نزدیک با عملیات سازمان در ارتباط هستم؛ هیچ وقت فعالیت به سمت من نمی‌آید.»

بهبود فرآیندهای مدیریت

مدیریت جدید: در مراحل اولیه و زمانی که مدیر بازسازی به تازگی مسوولیت را بر عهده گرفته است، مهم‌ترین عامل کنترل شدید است. این موضوع به اندازه‌ای مهم است که برای متخصصان بازسازی به یک قانون تبدیل شده است. اشکال مشترک کنترل درمیان رهبران بازسازی عبارتند از: کنترل شدید بودجه، بهبود حسابداری، سود محصول و هزینه. در ابتدای مرحله اضطراری، کنترل‌های شدید بر خرید و تعداد کارکنان بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. در مرحله ثبات، عملکرد مربوط به بودجه و پالایش سود باید مورد توجه ویژه قرار گیرند. دو عنصر کلیدی حساسیت و پاسخگویی الزامات هر سیستم کنترلی هستند.

 

مطلب قبلی عوامل کلیدی موفقیت در بازسازی سازمانی
مطلب بعدی شمشیر دولبه بحران
Print
216 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش