دات نت نیوک
X

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

- استقرار چابک: برای حرکت سریع بر «آزمایش یادگیری» تکیه کنید

- استقرار چابک: برای حرکت سریع بر «آزمایش یادگیری» تکیه کنید

اگر صرفا از داده و تجزیه و تحلیل آن استفاده می‌کنید، نباید به اشتباه فکر کنید که یک رویکرد علمی اتخاذ کرده‌اید. آزمایش کردن، مبنای یک روش علمی خوب است و در مورد تحولات فروش هم صدق می‌کند. در دنیایی که تغییر به سرعت اتفاق می‌افتد و پاسخ به مشکلات به ندرت واضح و مشخص هستند، یک رویکرد دینامیک مبتنی بر آزمایش کردن، یادگیری و سازگارپذیری، تنها رویکردی است که به‌طور مداوم کارآیی دارد.  چابک بودن رویکردی است که این روحیه آزمایش یادگیری را امکان‌پذیر می‌کند. افراد در قسمت‌های مختلف (مثل بازاریابی، قیمت‌گذاری و عملیات فروش)، برای اینکه یک رویکرد چابک کارآمد داشته باشند، باید در همکاری با هم قطعات یک پازل را طراحی کنند. پیشرفته‌ترین سازمان‌ها از تجزیه و تحلیل داده استفاده می‌کنند تا فرصت‌های تحول با بالاترین ارزش را هدف قرار دهند. سپس، رهبران تغییر باید ساده‌ترین ابزار یا فرآیند را شناسایی و ایجاد کنند تا آن فرصت را بربایند که اصطلاحا به آن «کمینه محصول پذیرفتنی» یا ( MVP (Minimum Viable Product می‌گویند. در واقع MVP نسخه‌ اولیه‌ای از محصول است که اجازه می‌دهد چرخه ایجاد-اندازه‌گیری-یادگیری محصول، با حداقل تلاش و حداقل زمان طی شود. این نسخه بسیاری از ویژگی‌های محصول نهایی را ندارد. به محض اینکه MVP ایجاد شد، تیم‌های کوچک چابک آن را با مشتریان واقعی تست می‌کنند و از تجزیه و تحلیل داده و تست‌های دو گزینه‌ای استفاده می‌کنند تا به چشم‌انداز واضحی از کارآیی و عدم کارآیی آن دست یابند. سپس آن محصول یا خدمت را متناسب با جواب‌هایی که به‌دست آورده‌اند، تکرار می‌کنند. اصول چابک تضمین می‌کنند که تیم‌های فروش عامل رضایت زودهنگام مشتری هستند

- استقرار چابک: برای حرکت سریع بر «آزمایش یادگیری» تکیه کنید

مطلب قبلی طراحی جامع: «چگونگی» را حل کنید نه فقط «چه چیزی» را
مطلب بعدی تثبیت اثرگذاری: بین اتوماتیک‌سازی و ارتباط انسانی توازن ایجاد کنید
Print
139 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش