دات نت نیوک

سی‌تریپ (Ctrip)

SuperUser Account 0 110 رتبه مطلب: بدون رتبه

سی‌تریپ یک شرکت مسافرتی است که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خدمات به مشتری را در دنیا دارد. در چنین محیط بزرگی، ارائه خدمات عالی به مشتری یک چالش واقعی است،

- دیدی (DiDi)

SuperUser Account 0 105 رتبه مطلب: بدون رتبه

دیدی در واقع اوبر چین است، اما در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر. دیدی بیش از هر شرکت تاکسی اینترنتی مشابه دیگری در دنیا، مسافر جابه‌جا می‌کند؛ ۲۵ میلیون سفر در هر روز و ۳۰۰ میلیون مشتری در ۴۰۰ شهر دنیا. جالب آن است که این شرکت بیش از همه رقبای خود داده در اختیار دارد و این موضوع به آنها امکان می‌دهد نیازهای مشتری و انتظاراتی را که از حمل‌ونقل دارند، بهتر شناسایی کنند.

درس‌هایی از تجربه مشتری چینی

SuperUser Account 0 87 رتبه مطلب: بدون رتبه

نویسنده: Steven Van Belleghem مترجم: مریم رضایی وقتی مردم به نوآوری چینی فکر می‌کنند، شرکت‌های معروفی مثل تنسنت، علی بابا و بایدو به ذهن‌شان می‌آید. اما چین این روزها صدها استارت‌آپ نوآور را در خود جای داده که به‌شدت بر جامعه و اقتصاد خود تاثیرگذارند؛

رقیب شما دشمن شما نیست

SuperUser Account 0 46 رتبه مطلب: بدون رتبه

مترجم: مریم مرادخانی منبع: HBR : «آدام گرنت» استاد روانشناسی سازمانی در مدرسه کسب وکار وارتون است. به اعتقاد او، رقیب داشتن هم برای افراد و هم برای شرکت‌ها یک مزیت است.

جذب اینترنتی میهمانان هتل‌ها

SuperUser Account 0 35 رتبه مطلب: بدون رتبه


ریچارد کخ و گریگ لاک‌وود مترجم: مهدی نیکوئی/ برگرفته از کتاب: ساده‌سازی ساده‌سازی محصولات و خدمات، همواره یکی از راه‌های موفقیت در بازار کنونی است که مشتریان آن خواهان ساده‌تر کردن زندگی و لذت بردن از محصول و خدمت خریداری کرده خود هستند

RSS
12345678910انتها

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره بازاریابی مشاور مدیریت

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

 

 

 

 

 مشاور دیجیتال مارکتینگ

ما کی هستیم و چرا با ما کار میکنید؟

مشتریان راضی بهزاد حسین عباسی  |   افتخارات کسب شده  |  مصاحبه بهزاد حسین عباسی در رسانه ها  |  گالری تصاویر  |  آرشیو کامل فیلم آموزش مدیریت 

شماره تماس جهت مشاوره و تدریس  | 09128724677 | 09121724677 

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش