مشاور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی فضای مجازی

 

مشاور اینستاگرام یکی از روش های منحصر به فرد برای افزایش بازدهی پیج شما می باشد. برخی بعد از خرید فالوور اینستاگرام ایرانی از سایت ما، نمی دانند چه مطالبی را منتشر کند. برخی نیز نمی دانند تبلیغات در اینستاگرام چگونه است. همچنین داشتن امنیت در اینستاگرام نیز یکی از دغدغه های افراد است. از این رو نیک فالوور با داشتن یک تیم قوی تمامی این مشکلات را برای شما حل کرده است. زیرا اعتقاد داریم در هر کسب و کاری داشتن یک نفر که راه را به شما نشان دهد ضروری است. پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا با سرویس های ما بیشتر آشنا شوید.

ما در نیک فالوور مشاور اینستاگرام را راه اندازی کرده ایم تا کاربران به راحتی مشکلات و دغدغه های خود را با ما در میان بگذارند. اگر از هک شدن پیج اینستاگرام رنج می برید. یا آنکه تبلیغاتی را در اینستاگرام انجام داده اید اما نتیجه نگرفته اید. مطمئن باشید یک جایی را اشتباه رفته اید. به همین دلیل با استفاده از خدمات ویژه نیک فالوور خواهید توانست علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام، از سرویس جدید پشتیبانی آنلاین اینستاگرام ما نیز بهره مند شوید.

چرا نیک فالوور بهترین مشاور اینستاگرام است؟
شاید سایت ها و فروشگاه های زیادی را دیده باشید که فقط بحث فروش در آنها مطرح است. اما نیک فالوور علاوه بر فروش فالوور و خرید لایک اینستاگرام ارزان، خدمات مشاور اینستاگرام نیز ارائه می دهد. این خدمات از ۳ بخش کلی تشکیل شده است که به بررسی همه ی انها می پردازیم. ما اعتقاد داریم که فقط نباید شرکت را در بحث خرید فالوور اینستاگرام حرفه ای کنیم. بلکه در همه ی زمینه های اینستاگرام خدمت رسانی کنیم. از این رو با داشتن سرویس های زیر میتوانیم کنار شما باشیم. پس نگران هیچ چیز نباشید. نیک فالوور همواره به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در کنار شما است.
تامین امنیت اینستاگرام
یکی از حرفه ای ترین خدمات ما در زمینه مشاور اینستاگرام، تامین امنیت اینستاگرام شما است. ما با روش ها و تنظیمات خاصی که در پیج شما انجام می دهیم، اکانت شما را ضد هک می کنیم. با این کار پس از مشاوره های لازمی که به شما می دهیم، نگران از دست رفتن پیجتان نخواهید بود. زیرا امنیت در فضای مجازی به علت وجود افراد سودجو مورد نیاز است. با این خدمت ما تمامی راه های نفوذ و هک پیج شما را غیر فعال می کنیم و دیگر نگران از دست رفتن پیجتان نخواهید بود. زیرا مشاوران امنیتی اینستاگرام ما بیش از ۵ سال در این زمینه فعالیت می کنند.

اگر در زمینه ی فضای مجازی اطلاعات کافی ندارید، بهتر است از این سرویس استفاده نمایید. زیرا بسیاری کاربران بعد از آنکه افزایش فالوور اینستاگرام داشتند، پیجشان به دلیل امنیت کم هک شد. به همین دلیل با استفاده از این سرویس دیگر به هیچ عنوان هک شدن و از دست رفتن اطلاعات را تجربه نخواهید کرد. پس به ما و تیم ما اطمینان کامل داشته باشید. ما با بیش از صد ها مشتری که امنیت پیج خود را به ما سپرده اند، رکوردار این مورد هستیم.

مشاور تبلیغات در اینستاگرام
شاید خیلی از شما نیاز به کسی دارید که بتواند بهترین تبلیغات در اینستاگرام را فراهم کند. ما در این پکیج مشاور اینستاگرام به توجه به موضوع پیجتان، اکانت هایی را پیدا می کنیم که برای تبلیغ کسب و کار شما مفید باشند. همچنین اگر در نحوه ی تبلیغات نیز مشکلاتی را داشته باشید، برای شما رفع می کنیم. ما با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ به شما این اطمینان را می دهیم که به راحتی میتوانید پس از استفاده از سرویس مشاور تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغ هایی را انجام دهید که همه را مبهوت کنید. پس به ما نتیجه ی کار را بسپارید. ما برای موفقیت شما برنامه ریزی می کنیم.

بررسی کلی پیج شما
شاید ارزان ترین پکیج موجود در سایت ما همین پکیج باشد. خیلی از افراد خرید فالوور اینستاگرام ایرانی را انجام می دهند، اما مطالب بی ربط در پیجشان قرار می دهند. همچنین شاید در محتوا گذاری مشکلاتی را داشته باشید. از این رو ما با این سرویس تمامی این موارد را برای شما حل می کنیم. همچنین برای بازدهی بیشتر پست ها، ساعات به خصوصی برای هر پیج وجود دارد. ما این ساعات عالی را برای شما پیدا می کنیم. همچنین می توانید با این سرویس بدانید که چه محتوایی را برای جذب فالوور بنویسید. اگر در زمینه تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی دانش کافی را ندارید، این سرویس مخصوص شما می باشد.
مشاوره اینستاگرام یکی از خدماتیست که سئوسل به کلیه کسب و کارهایی که در ابتدای راه هستند یا قصد ارتقای پیج اینستاگرام خود را دارند ارائه می نماید. به کمک مشاور اینستاگرام خواهید توانست یک نقشه راه مشخص و معین برای خود ترسیم کرده و مطابق با این نقشه، فعالیت خود را در پیش گیرید و بتوانید پیجی فعال و پویا داشته باشید.

مشاوره پایه و امنیت اینستاگرام
با مشاوره های پایه اینستاگرام، مواردی را بررسی و رفع نقص خواهیم کرد که بسیار دارای اهمیت هستند. مواردی همچون سطح امنیت پیج و بسیاری از موارد دیگر که ممکن است از دید شما پنهان مانده باشد.

مشاوره پایه و امنیت اینستاگرام
مشاوره طراحی اینستاگرام
همیشه اولین چیزی که از پیج شما مشاهده می شود، ظاهر پیج شماست. اگر قصد داشته باشید پیج زیبایی برای خود طراحی کنید، لازم است تکنیک های آن را بدانید. ما با مشاوره طراحی اینستاگرام، نواقص احتمالی پیج شما را یافته و جهت رفع آن به شما اعلام می کنیم.

مشاوره طراحی اینستاگرام

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های فعالیت است. اگر نتوانید تولید محتوای خوبی داشته باشید و محتوای کاربرپسند ارائه دهید، نمی توانید انتظار جذب کاربر یا حتی فروش محصول و خدمات خود را داشته باشید.

به همین خاطر مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد که بتوانید نواقص تولید محتوای پیج خود را یافته و آنها را برطرف کنید.

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره فعالیت تعاملی خارج از اینسستاگرام
فعالیت در اینستاگرام تنها به مباحث داخلی پیج مربوط نمی شود. بلکه شما باید برنامه ای نیز در جهت انجام یک سری از فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند در خارج از پیج خود داشته باشید که این فعالیت ها در طی دوره پشتیبانی به شما آموزش داده خواهد شد.

مشاوره در زمینه افزایش تعامل با مخاطبان
افزایش تعامل با مخاطبان
مشاوره تبلیغات در اینستاگرام
اگر به این فکر کرده اید که صرفاً با تولید محتوا می توانید به جذب مخاطب بپردازید سخت در اشتباهید.

مشاوره تبلیغات در اینستاگرام
تولید محتوا برای جذب مخاطب لازم و ضروری است اما کافی نیست. برای اینکه بتوانید خود را معرفی کنید نیاز به تبلیغات در منابع صحیحی دارید.

تیم سئوسل با مشاوره اینستاگرام در زمینه تبلیغات، راهکارهای لازم را به شما منتقل خواهند کرد تا بتوانید هرچه سریع تر تبلیغات صحیحی را برای پیج خود آغاز نمائید.

مشاوره بازاریابی و جذب مشتری در اینستاگرام
هر کسب و کاری با هدف اصلی جذب مشتری در اینستاگرام فعالیت می کند. بنابراین دانستن روش های جذب مشتری و نحوه بازاریابی می تواند کمک شایانی به پیشرفت کسب و کارها کند. خصوصاً نکات کوچکی که ممکن است از نگاه شما مخفی مانده باشند.

مشاوره جذب مشتری در اینستاگرام
مشاوره برگزاری لایو اینستاگرام
لایو اینستاگرام ابزار خوبی برای تبلیغات و معرفی محصول است. اما باید روش های اجرای یک لایو هدفمند را بدانید. با دانستن تکنیک های برگزاری لایو هدفمند اینستاگرام، می توانید شانس فروش محصول خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام چگونه باید انجام شود بهترین ابزارهای اینستاگرام و روش های افزایش فروش و جذب مشتری در اینستاگرام چیست دوره اینستاگرام مارکتینگ چقدر برای کسب و کار من مفید خواهد بود. بهترین پیج ها برای تبلیغات در اینستاگرام را چگونه انتخاب کنیم ؟ چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم
پاسخ تمامی سوالات شما در مشاوره اینستاگرام مارکتینگ داده خواهد شود در ادامه با تیم مارکتینگ 98 همراه باشید
آموزش اینستاگرام مارکتینگ
اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام ،یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) می باشد برای شروع بازاریابی اینستاگرام باید 4 مرحله زیر را دنبال کنید

هدف کسب‌وکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!
اصول و تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام را یاد بگیرید
ابزارهای اینستاگرام مارکتینگ را بشناسید
روش های کسب درآمد از اینستاگرام را بدانید
مشاوره بازاریابی اینستاگرام
برخی از مواردی که در مشاوره اینستاگرام مارکتینگ به آموزش آنها خواهیم پرداخت به ترتیب زیر می باشد

اصل نوشتن بیوگرافی
تعیین استراتژی در اینستاگرام
هشتگ گذاری در اینستاگرام مارکتینگ
قواعد پست گذاری
تاکتیک های افزایش فالوور
سئو اینستاگرام (اکسپلور)
انواع محتوا در اینستاگرام
نحوه مدیریت پیج و دسترسی به ادمین ها
آموزش برگزاری مسابقات اینستاگرامی
آموزش ثبت پیج اینستاگرام درگوگل
مشاوره تبلیغات در اینستاگرام
مشاور تبلیغاتی اینستاگرام
اگر قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید و تمایل دارید بهترین صفحات را در اینستاگرام برای تبلیغات انتخاب کنید . می توانید از مشاوره اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید

مشاور بازاریابی در اینستاگرام
مشاور بازاریابی در اینستاگرام جهت دریافت خدمات مشاوره بازاریابی در اینستاگرام موضوع این مطلب برای کسانی است که در مورد بازاریابی اینستاگرام به دنبال مشاور مجرب می گردند.

امروزه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند و پربازدید در بین افراد جامعه می باشد که کسب و کارها و برندها قادرند با بهره گیری درست از این بستر مجازی ، موقعیت خود را بهبود بخشیده و پس از فزونی محبوبیت و معروفیت کسب و کار و برند خود در مقایسه با سایر رقبا و اثرگذاری فراموش نشدنی بر دید و ذهن مخاطبان و کاربران ، به کسب درآمد و افزایش فروش بیشتر دست بیابند.

استراتژی های کلیدی بازاریابی در اینستاگرام
قدم نخست مشاور بازاریابی در اینستاگرام : تدابیر و سیاست های محتوایی خود را مشخص نمایید.

محتوا اصل اساسی و کلیدی روش ها و تدابیر بازاریابی اینستاگرام شما خواهد بود. در صورتی که محصول و محتوای صفحه ی اینستاگرام شما با جامعه و بازار هدفتان هماهنگ و مربوط نباشد ، قادر نخواهید بود در این شبکه ی اجتماعی به موفقیت دست یابید. نخست ، چارچوب و نوع محتوا و مضمونی که قصد دارید پست کنید را مشخص سازید. شما می بایست آگاه باشید که قصد دارید با چه نوع محتوا و تصویری بازاریابی اینستاگرام خود را آغاز کنید.

انواع و اشکال محتواها در بازاریابی اینستاگرام
محتوای محصول مدار: رایج ترین بازاریابی اینستاگرام روش محصول مدار می باشد. جذب کاربران و مخاطبان با محتوای محصول محود بدین معناست که اغلب تصاویر و کلیپ هایی که می فرستید از کالاها و خدمات شما می باشد. این یک شیوه ی آسان و راحت جهت خرید و فروش محصول در این فضای مجازی است.

محتوای فرهنگ مدار: بعضی مواقع ، محتوا و خدمات شما نه مهیج است و نه خاص و نه اینکه نشان و برند شما یک نشان و برند معروف لست. بخاطر داشته باشید که نبایست پیوسته به اینستاگرام تنها با قصد و نیت فروش و سود بنگرید. اینستاگرام قادر است فضایی خوب جهت برندسازی و ساخت ماهیت تجاری برند شما در شبکه های اجتماعی باشد.

منظور از محتوای ترکیبی مشاور بازاریابی در اینستاگرام : شما قادرید تلفیقی میانه از هر دو مورد بالا داشته باشید. در صورتی که به طور صحیح این فعالیت را اجرا و اعمال نمایید ، مشاهده خواهید کرد که می توانید یک جریان با انسجام و منعطف اینستاگرامی داشته باشید.

محتوای تولیدی توسط کاربر جهت بازاریابی در اینستاگرام: در صورتی که برند شما هواداران و مشتریان وفادار به قدر کافی دارد ، شیوه ی دیگری که قادرید آزمایش نمایید محتویاتی می باشد که به وسیله ی استفاده کنندگان تولید شده است. در صورتی که تنها از یک چارچوب و بستر تبلیغاتی بهره می گیرید بهتر است که این کار را نکنید. با این وجود این استراتژی قادر است یک فید خوب و متفاوت باشد.

مشاور بازاریابی در اینستاگرام

قدم دوم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : برنامه ریزی برای تولید محتوا
زمانی که تدابیر و روش های محتوایی خود را تعیین کردید ، می بایست یک برنامه و الگو داشته باشید. کاری که مشاور بازاریابی در اینستاگرام جهت پست های اینستاگرام دیگر به تربیت زمانی نخواهند بود و به جای آن عامل ارتباط و تعامل بااهمیت می شود. پست های اینستاگرام بر روی پیج های استفاده کنندگان بر طبق تصاویر و مضامینی از اکانت هایی که معمولاً با آنان زیادتر تعامل دارند مرتب خواهد شد.

فرستادن پست به صورت مستمر احتمال به چشم آمدن پست های شما را بالا می برد که این امر به دنبال کنندگان امکان بهتری جهت همکاری و مشارکت خواهد داد. علاوه براین ، موجب می شود که شما به یک مرجع جدید و آپدیت شده تبدیل شوید. از نظر مشاور بازاریابی در اینستاگرام شمار پست ها در یک فاصله زمانی به خود شما مرتبط است. اما تلاش نمایید فواصل و زمان هایی را که جامعه هدفتان فراوان تر در این فضای مجازی اکتیوتر هستند پیدا کرده و تا زمانی که عالی ترین بازده را به دست آورید پیوسته آزمایش و امتحان کنید.

قدم سوم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : ایجاد و ویرایش رسانه
اینستاگرام یک بستر اجتماعی می باشد که بر طبق تدابیر و روش های تولید محتوا به پیش می رود. عالی ترین شیوه های تولید محتوا در اینستاگرام عبارتند از:

کیفیت پست در بازاریابی اینستاگرام: تلاش نمایید تا کیفیت عکس ها و کلیپ های خود را با ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید افزایش دهید. تنها تصاویر می بایست معطوف بوده و از نورپردازی جالب و حرفه ای در آن ها استفاده شده باشد.

ادیت پست ها در بازاریابی اینستاگرام: از یک برنامه ادیت تصاویر بهره بگیرید ولی بسیار جزئی ادیت را انجام دهید. عالی ترین تکنیک ادیت آن است که قابل شناسایی نباشد. برای تمام تصاویر خود از یک گروه فیلر بهره بگیرید تا از یک تم یکپارچه جهت بازایابی خود برخوردار شوید.

کپشن ها در بازاریابی اینستاگرام: در صورتی که در پی تبلیغ محتوای خود در اینستاگرام می باشید ، اطمینان حاصل کنید که متن های پایین عکس های شما به صورتی موثر و قابل اعمال است. دنبال کنندگان را به جایی که قادر باشند تا کالاها و اجناس شما را خریداری نمایند هدایت نمایید تا قادر باشید از فعالیت های اینستاگرامی خود سود و درآمد به دست آورید.

هشتگ ها در بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام: هشتگ ها در اینستاگرام فراوان اثربخش می باشد چرا که آن ها جهت دست یافتن به قسمت ها و گروه هایی از جامعه هدفتان که در هشتگ ها در پی محتوایی تازه می باشند فراوان موثر و سودمند می باشد. شما قادرید هشتگ هایی در ارتباط با محتوا ، هشتگ های بومی ، هشتگ های معروف و محبوب و هشتگ های موردعلاقه شخصی را گزینش نمایید.

قدم چهارم مشاور بازاریابی در اینستاگرام: محتوای فراوان تر
اینستاگرام هر از گاهی قابلیت های تازه ای بروز می دهد که نخستین و اصلی ترین تغییر و بهبود اینستاگرام استوری ها می باشند. استوری اینستاگرام امکانات خوبی برای شما مهیا می سازد تا با مخاطبان خود رابطه ایجاد نمایید ، به صورتی که حقیقی تر و کمتر رسمی باشد و منحصر به قالب و چارچوب محتوایی که استفاده کنندگان با آن مانوس نیستند ، نیست.

قرار دادن پست در استوری و یا آپدیت سریع و یا تخفیف ها قادر هستند موجب شوند تا زیادتر به وسیله ی دنبال کنندگان به چشم آیید. مورد بعدی لایو اینستاگرام می باشد. از لایو اینستاگرام می توان جهت پیش دید افتتاح خدمات تازه و ارائه و نمایش دستاوردهای تازه و یا میزبانی Q&A با هواداران خود بهره بگیرید. از نظر مشاور بازاریابی اینستاگرام این کار شما سبب می شود تا شما با عموم مخاطبان خود به صورت مستقیم رابطه ایجاد نمایید و این یک شیوه عالی جهت برندینگ و ساخت ماهیت اسم تجاری و رابطه با دنبال کنندگان است و در پایان اینستاگرام شکل مدیا carousel را برای تمام استفاده کنندگان انتشار داده که شما قادرید که همه و انواع تصاویر ، بومرنگ و کلیپ ها را در یک پست بگذارید. آن ها جهت فرستادن چندین تصویر از کالاها و روایت یک داستان مناسب می باشند.

مشاور بازاریابی در اینستاگرام

قدم پنجم در مشاور بازاریابی در اینستاگرام : بهینه سازی جهت به دست آوردن درآمد و فروش بیشتر
روش های فراوانی وجود دارد که شما قادرید پروفایل اینستاگرام خود را جهت به دست آوردن درآمد و فروش بیشتر مناسب سازی کنید.

CAT ها در بازاریابی اینستاگرام: در صورتی که قصد دارید فالوورهای اینستاگرام و بازدید شبکه ی اجتماعی خود را به فروش و سود حقیقی مبدل سازید می بایست به اشخاص بیننده نشان دهید در چه جایی قادرندکالاهای شما را خریداری نمایند. مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت می شوند و CAT ها را هم به کاپشن های خود بیفزایید.

برنامه ها: برنامه هایی نظیر Like z buy و Hava2Hava.It برنامه هایی می باشند که به مدد شما می رسانند تا یک پیج بسازید که قادرید تصاویر را در این فضا به کالاها و یا سایر پیج های وب سایت خود پیوند دهید.

تخفیف ها: یکی از تکنیک ها برای ترغیب کاربران و دنبال کنندگان و خریداری کالاها و غروش بیشتر آشکار کردن یک طرح با فاصله زمانی محدود ویژه ی اینستاگرام نظیر عرضه تخفیف ها و کوپن ها می باشد.

قدم ششم مشاور بازاریابی در اینستاگرام : مسابقات
یکی از روش های خوب و مطلوب جهت بهره گیری از این رسانه ی اجتماعی جهت اثربخشی بر کسب و کار و فروش شما ، انجام مسابقات متنوع می باشد. اجرای مسابقه دنبال کنندگان و مخاطبان را درباره ی کالاها و خدمات شما ذوق زده خواهد کرد و قادر است با ترغیب و اشتیاق همکاری به پیشرفت محتوا و کالاهای شما مدد برساند.

Comment-to enten: آسان ترین و متداول ترین شکل مسابقه در اینستاگرام می باشد چراکه آنان شمار کسانی را که همکاری می کنند را به بیشترین حد خود می رساند. این مسابقات متضمن لایک و حمایت تصاویر ، دنبال کردن صفحات مسابقه و یا تگ کردن دو نفره می باشند. این کار سبب همکاری زیاد ، بیشتر شدن دنبال کنندگان و انتشار پست ها می باشد.

مسابقه تصویری در بازاریابی اینستاگرام : این شیوه بی نظیر هم آسان است و هم به طور چشمگیر و خاصی جهت انتشار آگهی های کسب و کار شما موثر و نتیجه بخش می باشد.

Sweeps takes: با یه کارگیری برنامه و نرم افزارهای افزایش دنبال کننده های اینستاگرام شما قادرید بازدید از صفحه ی کسب و کار خود را مدیریت کنید.
چرا به یک مشاور کسب درآمد از اینستاگرام نیاز دارید؟
اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص در ایران است که ماهانه ۸۰۰میلیون کاربر فعال دارد. امروزه اینستاگرام بستری را برای تمامی کسب و کارها فراهم کرده است که به راحتی بتوانند خدمات و محصولات خود را در آن به فروش برسانند.

اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را بفروشیم. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی می‌توانید از روش‌های بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید. اگر فرصت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی را از دست بدهید، یک ابزار تبلیغاتی رایگان و بسیار قدرتمند را کنار گذاشته‌اید.

 

امروزه دیگر کمتر کسب و کاری است که در اینستاگرام حضور نداشته باشد ولی موفق باشد. مگر اینکه کسب و کاری باشه که دولتی باشد و یا بخش مهمی از مشتریانش ارگانهای دولتی باشند که روال سفارش دادنشان سلسله مراتب اداری مثل مناقصه و … دارد.
هرچند معتقدم هر کسب وکاری میتواند با حضور در اینستاگرام خود رادر معرض دید مشتریان جدید قراردهد،حتی همین کسب و کارهای دولتی و ….
اما در این مطلب صحبت من در مورد انواع کسب وکارهای کوچک و بزرگ است که حضور در اینستاگرام برایشان سریع ترین ، راحت ترین و کم هزینه ترین راه جذب مشتری است.
هر چند به اعتقاد من اساس دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از فضای مجازی داشتن وب سایت است ولی با توجه به تعرفه های قابل توجه راه اندازی وب سایت و سئو (افزایش رتبه سایت جستجوهای گوگل)، طبیعتا اولین انتخاب هر کسب وکاری شروع به فعالیت در اینستاگرام است که استفاده از آن برای همه رایگان و راحت است.
اما سوال اینجاست که صرف ایجاد یک اکانت در اینستاگرام و گذشتن عکس و اطلاعات محصول و خدمات ،به معنی موفقیت در این پلتفرم است؟
واضح است که جواب منفی است!
من به عنوان کسی که سالهاست در زمینه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ فعالیت حرفه ای دارم ،معتقدم که موفقیت در هر فضایی صرفا با حضور در آن فضا اتفاق نمی افتد!
بلکه نیازمند رعایت اصول اینستاگرام مارکتینگ است.
اگر شما اصول اینستاگرام مارکتینگ و در کنار آن اصول و تکنیکهای تولید محتوا را یاد نداشته باشید و بخواهید صرفا در اینستاگرام یک اکانت داشته باشید ،طبیعتا موفقیت قابل توجهی نخواهید داشت و بیشتر وقت خود را تلف کرده اید.
“وقت” ی که میتوانید صرف بهتر شدن و افزایش مهارتهای کسب و کار خود کنید تا در زمینه ای که فعالیت می کنید به روز باشید و بتوانید حرفی برای گفتن در این بازار پر رقابت داشته باشید.
اما با توجه به اهمیت حضور اصولی در اینستاگرام بهترین راه این است که کارهای مربوط به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ خود را به شخصی که بسپارید که مهارت لازم این کار را داشته باشد.
بیاید بررسی کنیم که یک مشاور اینستاگرام مارکتینگ چه توانایی هایی باید داشته باشد:
خوب همانطور که میدانید به زبان ساده “اینستاگرام مارکتینگ” به معنی بازاریابی در اینستاگرام یا فعالیتهایی در اینستاگرام است که به جذب مخاطب هدف و تبدیل آن به مشتری یا خریدار تبدیل شود.بنابراین کسی که میخواهید به عنوان مشاور اینستاگرام مارکتینگ خود انتخاب کنید باید مهارت های زیر را داشته باشد:

آشنایی کافی با خود نرم افزار اینستاگرام
آشنایی کامل با قوانین امنیت اکانت اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرامی شما
آشنایی کامل با قوانین و محدودیت های اکران محتوا در اینستاگرام( مثلا محتوای ممنوعه چیست؟،تعدا هشتگ مجاز در هر پست،انواع هشتگ های غیر مجاز،چگونه فعالیت کنیم که توسط اینستاگرام جریمه و محدود نشیم و ….)
تسلط به تولید محتوا در اینستاگرام
تسلط کامل به اصول هشتگ گذاری با توجه به تغییرات دائمی الگوریتم اینستاگرام
آشنایی با اصول درست نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام
آشنایی کامل با الگوریتم جدید اینستاگرام
آشنایی با ترفند ها و روشهای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام (engagmentrate)
توانایی ایده پردازی وطراحی پلان تولید محتوا برای اینستاگرام با توجه به سلیقه و نیاز شما و مهم تر ذائقه مخاطب هدف شما در اینستاگرام.
تشخیص اینکه چه محتوایی چگونه تولید و در چه زمانی و چگونه در اینستاگرام اکران شود
آشنایی به اصول طراحی و اکران پست واستوری در اینستاگرام
آشنایی با روشهای تبلیغ موثر در اینستاگرام و توانایی بررسی پیج های اینفلوئنسر ها وپیج های تبلیغاتی از نظر کیفیت فالورر و بازدهی تبلیغ در اینستاگرام آنها.
و ….
بخش مهمی از این مهارت ها به دو عامل مهم بستگی دارد
اول اینکه چقدر فردی که میخواهد مشاور اینستاگرام مارکتینگ شما شود با دانش دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارد؟ و دوم اینکه چقدر تجربه فعالیت به عنوان مشاور اینستاگرام مارکتینگ را برای کسب وکارهای مختلف دارد ؟
متاسفانه خیلی از افراد فکر میکنند مشاور اینستاگرام مارکتینگ همان ادمین پیج اینستاگرام است در حالی که ادمین معمولا در بهترین حالت کار با اپلیکیشن اینستاگرام را بلد است وکمی هم شاید طراحی بلد باشد و به همین دلیل است که خیلی از افرادی که به من جهت مشاوره اینستاگرام مارکتینگ یا شرکت در دوره های آموزش اینستاگرام مارکتینگ من مراجعه میکنند از اینکه پیج شان را دست ادمین اینستاگرامی سپرده اند و نه تنها راضی نیستند ،بلکه از اینکه پیج اینستاگرام شون آسیب های جدی دیده ،گله دارند که دلیل آن این است که آن فرد مهارت و دانش کافی را نداشته است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

درخواست خود را جهت مشاوره تکمیل نمایید

  • اعداد با زبان انگلیسی وارد شود

جدیدترین مقالات

2

question_answer0
فهرست
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x