دات نت نیوک
X

مشاوره پرسونال برندینگ

بهزاد حسین عباسی مشاور پرسونال برندینگ

 عبور از دالانی تاریک برای آنکه مرا بشناسند.
با گسترش استفاده از ابزارهایی چون اینستاگرام، لینکدین، کانال های تلگرام و … افراد زیادی هستند که تمایل دارند در این فضا با مخاطبین خود ارتباط موثر و پایدار برقرار کنند، به گونه ای که این ارتباط منجر به برند آگاهی و کسب درآمد برای آنان شود.
من روزانه تماس های زیادی برای شرکت در دوره های پرسنال برندینگ دارم. بیشتر این افراد، به تازگی با عنوان برندینگ شخصی آشنا شده اند و می خواهند بدانند که طی این فرایند، چه تجربه ای کسب می کنند و چه دستاوردی پس از آن خواهند داشت.
من معتقدم، پرسنال برندینگ یک سفر درونی و فردی است که مستلزم صرف وقت و دقت، با حساسیت های بسیار جهت انتخاب فردی مناسب به عنوان راهبر سفر می باشد. این در حالی است که جدید بودن این مفهوم منجر به ورود افرادی فاقد صلاحیت های لازم به این حوزه شده است.
آنچه ممکن است در ابتدا به نظر شما برسد، هزینه های بالای این فرایند است. ولی لازم است بدانید، شما برای برنامه ریزی آینده شغلی و حرفه ای خود هزینه می کنید و قطعاً در این مسیر علاوه بر زندگی شخصی شما، بخشهایی زیادی از زندگی اجتماعی شما نیز درگیر می شود. پس توصیه می کنیم به پرسنال برندینگ صرفاً به عنوان یک اقدام شغلی نگاه نکنید.
وقتی شرکت‌ها و سازمانها درباره برندینگ سازمانی خود از ما سوال می کنند، یکی از مهمترین پرسش ها، هزینه های مرتبط با تدوین استراتژی های برند و هویت آفرینی است. این سازمان ها همواره درگیر این موضوع هستند که آیا در بودجه و برنامه های مالی شرکت، زمان رسیدگی به برند و برندینگ فرا رسیده است؟
اما در حوزه پرسنال برندینگ، پرسش مهم مخاطبان ما اینست که تا به حال چه کسانی این هزینه ها را پرداخت کرده اند؟ در واقع آنها می خواهند هویت برند شخصی خود را با مرجع دیگری مقایسه کنند، به عبارتی آنها در پی مقایسه پوزیشن شغلی و اجتماعی خودشان با افراد دیگر هستند و اگر در این مقایسه، وزن برابری حس کنند، حاضر به ادامه مکالمه هستند!
ما توصیه می کنیم در دوره های پرسنال برندینگ حضور پیدا کنید تا در قالب زندگی در کنار یکدیگر، علاوه بر کاهش هزینه ها، به صورت عملیاتی درگیر کنکاش و درکِ هویت و فرم دهی مطلوب آن شوید. در این مسیر، راهبریِ فردی متخصص در این حوزه ضروری است. چرا که شما در واقع قدم به یک سفر درونی می گذارید و این سفر منجر به تغییر و فرم دهی هویت برند شما می شود و در واقع به خلق هویت یکپارچه شما کمک خواهد کرد.
برای طی کردن این فرایند، لازم است زمانی بیش از ۲۴ ساعت را صرف حضور در کلاسهای پرسنال برندینگ کنید.
ما در مجموعه بانیک، تاکنون ۶ دوره را پشت سر گذاشته ایم و افراد بسیاری ما را در این مسیر همراهی کرده اند. اما تعداد اندکی از آنها پیگیری لازم برای ادامه راه را داشته اند.
مهمترین رقیب ما، دوستانی هستند می خواهند در حوزه سوشال مدیا، شما را coach کنند و به کمک ابزارهای دیجیتال شما را به مخاطبان تان بشناسانند، غافل از اینکه ضروری است پیش از ورود، استراتژی حضور داشته باشید.

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره