دات نت نیوک

خدمات مشاوره مدیریت فروش 


خدمات مشاوره بازاریابی
مشاوره بازاریابی و برندینگ ( فردی و سازمانی )
مشاوره فروش و فروش حرفه ای
عارضه یابی فروش و بازاریابی و آسیب شناسی علل کاهش فروش
مشاوره در طراحی چارت سازمانی فروش به همراه پیاده سازی فرآیند های فروش موثر و اتوماسیون آن
آموزش تیم فروش و بازاریابی با متد جدید و فرآیند محور
مشاوره در انتخاب و جذب همکاران جدید و توسعه تیم بازاریابی و فروش
مشاوره در تعیین شاخص های کلیدی عملکرد KPI ,KRI, PI به همراه پیاده سازی و کنترل آن در سازمان
مشاوره در انتخاب نام برند


تحلیل ورود به بازار جدید و اندازه گیری بازار و تحلیل آینده آن
مشاوره در تهیه استراتژی ها و راهبرد های رقابت در بازارهای با رقابت بالا
تهیه و تدوین برنامه های بازاریابی فروش
مشاوره در توسعه محصول و کانال های توزیع
مشاوره و کسب آگاهی در مورد بازارهای نوظهور
طراحی ارزش پیشنهادی و همگن سازی آن با بازار
قیمت گذاری و تعیین استراتژی های قیمت گذاری پویا یا Dynamic Pricing

مشاوره فروش

 

مشاور مدیریت فروش مهمترین چالش دردوام و ادامه حیات یک شرکت میباشد.چه بسا شرکت هایی هستند که از منابع مالی مناسبی برخوردارند ولی به علت عدم درک صحیح از پروسه فروش علمی، دارا نبودن تیم مناسب فروش ودر عین حال ندانستن تاکتیک ها وروش های مدرن در فروش چه به صورت حضوری ،چه تلفنی و چه آنلاین دچار شکست در آن کسب وکار میشوند.در یک سازمان اگر همه بخش ها از واحد منابع انسانی گرفته تا مالی ، تحقیق وتوسعه ، سیستم و برنامه ریزی وبازاریابی وظایف خود را درست انجام دهند ولی یک روش سیستماتیک و علمی برای فروش پیش بینی نشده باشد قطعآ خروجی کل کار به شکلی نامطلوب خواهد بود.

رابطه بازاریابی وفروش


مشاور مدیریت فروش مشاوره فروش sale consultantدر بسیاری از شرکت های ایرانی مشاهده کرده ام که تفاوتی میان بازاریابی وفروش قائل نیستند و درک مشخصی از رابطه بین بازاریابی وفروش ندارند. واحد بازاریابی وواحد فروش در عین حال که هر کدام وظایف مشخص و مهمی دارند ، در یک رابطه مستقیم و تنگاتنگ نیز با یکدیگر قرار می گیرند :


همانطور که ملاحظه میشود خروجی واحد بازاریابی در قالب برنامه بازاریابی (Marketing Plan) به واحد فروش میرسدوواحد فروش آن را پیاده سازی میکند.اطلاعاتی که از بازار بدست می آید برای تحلیل مجددا به واحد بازاریابی میرود که در کنار استراتژی های سازمان ، برنامه ی بازاریابی مجددا به روز و تدوین گردد.این چرخه همواره در کنار یکدیگر با یک نظم مشخص در شرکت های موفق مشغول به کار است.

مشاور فروش

 

خدمات تیم مشاوران ما در حوزه مدیریت فروش :

مشاور مدیریت فروش با پشتیانی علمی و نیز تجربه علمی فروش حرفه‌ای Professional Sales Management در بازار عمده و خرد فروشی (محصولات و خدمات) معمولی و حتی تخصصی مانند دارو و تجهیزات پزشکی داخل و خارج کشور، بر آن شده است تا تجربیات علمی و عملی را در اختیار سازمان‌های ایرانی قرار دهد.نقش ما ارائه راه‌حل عملی بر اساس استراتژی‌های تدوین‌شده سازمانی شماست.
آموزش مدیریت فروش حرفه‌ای برای مدیران واحد فروش و سرپرستان فروش منطقه‌ای و سرپرستان فروش بین‌المللی.
مهندسی فروش و تحلیل ،عارضه‌یابی فرایند فروش ( تلفنی، اینترنتی، رودررو Face To Face )
آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای برای افزایش موفقیت فروشنده و تیم فروش. (عناوین استراتژیک برای دستیابی به حداکثر تأثیر آموزش فروش بر تیم فروش است):
هماهنگی کسب‌وکار با نیازهای آموزشی.
آموزش شناخت محصول و تکنیک‌های فروش حرفه‌ای برای تشریح سلیس و روان.
تمرکز بر ویژگی‌ها و توانمندی‌ها.
تعیین، حمایت و اقدام.
طراحی آموزش اثربخش.
تقویت یادگیری و انتظارات.
ارائه گزارش.
ارائه برنامه آموزشی و نقشه راه برای تضمین و جلوگیری از عدم موفقیت دوره‌ آموزش فروشندگی حرفه‌ای.

ما کی هستیم و چرا با ما کار میکنید؟

مشتریان راضی بهزاد حسین عباسی  |   افتخارات کسب شده  |  مصاحبه بهزاد حسین عباسی در رسانه ها  |  گالری تصاویر  |  آرشیو کامل فیلم آموزش مدیریت 

شماره تماس جهت مشاوره و تدریس  | 09128724677 | 09121724677 

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش