دات نت نیوک

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

جهت دریافت (رزومه)سوابق بروز شده با شماره 09121724677 تماس حاصل فرمایید

خدمات مشاوره مدیریت فروش 


خدمات مشاوره بازاریابی بهزاد حسین عباسی

 

 

مشاوره بازاریابی و برندینگ ( فردی و سازمانی )
مشاوره فروش و فروش حرفه ای
عارضه یابی فروش و بازاریابی و آسیب شناسی علل کاهش فروش
مشاوره در طراحی چارت سازمانی فروش به همراه پیاده سازی فرآیند های فروش موثر و اتوماسیون آن
آموزش تیم فروش و بازاریابی با متد جدید و فرآیند محور
مشاوره در انتخاب و جذب همکاران جدید و توسعه تیم بازاریابی و فروش
مشاوره در تعیین شاخص های کلیدی عملکرد KPI ,KRI, PI به همراه پیاده سازی و کنترل آن در سازمان
مشاوره در انتخاب نام برند

 

 

مشاوره فروش

جهت مشاوره با شماره 09121724677 تماس حاصل فرمایید.

قیمت گذاری و تعیین استراتژی های قیمت گذاری پویا یا Dynamic Pricing
طراحی ارزش پیشنهادی و همگن سازی آن با بازار
مشاوره و کسب آگاهی در مورد بازارهای نوظهور
مشاوره در توسعه محصول و کانال های توزیع
تهیه و تدوین برنامه های بازاریابی فروش
مشاوره در تهیه استراتژی ها و راهبرد های رقابت در بازارهای با رقابت بالا
تحلیل ورود به بازار جدید و اندازه گیری بازار و تحلیل آینده آن

مشاوره فروش

 

جهت مشاوره با شماره 09121724677 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره فروش

 

مشاور مدیریت فروش مهمترین چالش دردوام و ادامه حیات یک شرکت میباشد.چه بسا شرکت هایی هستند که از منابع مالی مناسبی برخوردارند ولی به علت عدم درک صحیح از پروسه فروش علمی، دارا نبودن تیم مناسب فروش ودر عین حال ندانستن تاکتیک ها وروش های مدرن در فروش چه به صورت حضوری ،چه تلفنی و چه آنلاین دچار شکست در آن کسب وکار میشوند.در یک سازمان اگر همه بخش ها از واحد منابع انسانی گرفته تا مالی ، تحقیق وتوسعه ، سیستم و برنامه ریزی وبازاریابی وظایف خود را درست انجام دهند ولی یک روش سیستماتیک و علمی برای فروش پیش بینی نشده باشد قطعآ خروجی کل کار به شکلی نامطلوب خواهد بود.

 

 
 

رابطه بازاریابی وفروش

 


مشاور مدیریت فروش مشاوره فروش sale consultantدر بسیاری از شرکت های ایرانی مشاهده کرده ام که تفاوتی میان بازاریابی وفروش قائل نیستند و درک مشخصی از رابطه بین بازاریابی وفروش ندارند. واحد بازاریابی وواحد فروش در عین حال که هر کدام وظایف مشخص و مهمی دارند ، در یک رابطه مستقیم و تنگاتنگ نیز با یکدیگر قرار می گیرند :

مشاوره فروش

 

جهت مشاوره با شماره 09121724677 تماس حاصل فرمایید.


همانطور که ملاحظه میشود خروجی واحد بازاریابی در قالب برنامه بازاریابی (Marketing Plan) به واحد فروش میرسدوواحد فروش آن را پیاده سازی میکند.اطلاعاتی که از بازار بدست می آید برای تحلیل مجددا به واحد بازاریابی میرود که در کنار استراتژی های سازمان ، برنامه ی بازاریابی مجددا به روز و تدوین گردد.این چرخه همواره در کنار یکدیگر با یک نظم مشخص در شرکت های موفق مشغول به کار است.

مشاوره فروش

 

خدمات تیم مشاوران ما در حوزه مدیریت فروش :

مشاوره فروش

مشاوره فروش

 

 
 

ارائه برنامه آموزشی و نقشه راه برای تضمین و جلوگیری از عدم موفقیت دوره‌ آموزش فروشندگی حرفه‌ای.
ارائه گزارش.
تقویت یادگیری و انتظارات.
طراحی آموزش اثربخش.
تعیین، حمایت و اقدام.
تمرکز بر ویژگی‌ها و توانمندی‌ها.
آموزش شناخت محصول و تکنیک‌های فروش حرفه‌ای برای تشریح سلیس و روان.
هماهنگی کسب‌وکار با نیازهای آموزشی.

جهت مشاوره با شماره 09121724677 تماس حاصل فرمایید.


آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای برای افزایش موفقیت فروشنده و تیم فروش. (عناوین استراتژیک برای دستیابی به حداکثر تأثیر آموزش فروش بر تیم فروش است):
مهندسی فروش و تحلیل ،عارضه‌یابی فرایند فروش ( تلفنی، اینترنتی، رودررو Face To Face )
آموزش مدیریت فروش حرفه‌ای برای مدیران واحد فروش و سرپرستان فروش منطقه‌ای و سرپرستان فروش بین‌المللی.
با پشتیانی علمی و نیز تجربه علمی فروش حرفه‌ای Professional Sales Management در بازار عمده و خرد فروشی (محصولات و خدمات) معمولی و حتی تخصصی مانند دارو و تجهیزات پزشکی داخل و خارج کشور، بر آن شده است تا تجربیات علمی و عملی را در اختیار سازمان‌های ایرانی قرار دهد.نقش ما ارائه راه‌حل عملی بر اساس استراتژی‌های تدوین‌شده سازمانی شماست.مشاور مدیریت فروش

 

 

این صفحات مشاوره را نیز مطالعه فرمایید.

مشاوره بازاریابی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین بازاریابی اینترنتی

مشاوره فروش

مشاوره تبلیغات 

مشاوره برندسازی برندینگ 

مشاوره استارتاپ 

مشاوره کسب و کار 

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ در ۲۷۳۰ سازمان خصوصی و دولتی بوده و همچنین مدرس دوره های مدیریت دانشگاه تهران - دانشگاه علامه - دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه علمی کاربردی - دانشگاه تربیت مدرس دانشکده کارآفرینی - اتاقهای بازرگانی - پارکهای علمی و فناوری - مراکز آموزش بازرگانی - مدیریت تحقیقات صنعتی - بانکهای دولتی  و خصوصی 

و موسسات آموزش خصوصی و دولتی هستند که بخش کوچکی از این سوابق 18 ساله را در تصویر زیر شاهد خواهید بود.

 دکترای حرفه ای بازاریابی DBA و MBA بازاریابی -  فوق لیسانس تجارت الکترونیک- لیسانس تبلیغات - فوق دیپلم تبلیغات و بازاریابی - دیپلم کامپیوتر

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش