دات نت نیوک
X

مشاور دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مشاور دیجیتال مارکتینگ
امروز شرکت های موفق نیز درحال تغییر روش های کاری خود هستند.  تکنیک های بازاریابی کلاسیک ، از جمله بخش بندی (segmentation) گسترده، کمپین های تک نفره با چندین واسطه و قیف های بازاریابی که از طریق آنها همه مصرف کنندگان در کنار هم قرار می گیرند، در دیجیتال مارکتینگ هیچ جایگاهی ندارند.

اگر شرکت شما هنوز عمدتا به روش های کاری که ده سال پیش به شما خدمت کرده است متکی باشد، زمان تغییر سریع، فرا رسیده است.

 

امروز چه روشی در دیجیتال مارکتینگ جواب می دهد؟
شرکت های پیشرو در سه بخش سرمایه گذاری می کنند که اساسا مدل بازاریابی را متحول کرده اند:

دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات آماری در لحظه، برای استفاده در کمپین ها
توانایی در ایجاد روابط طولانی مدت و چند کاناله با مصرف کنندگان
انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم متعدد و جمع آوری بازخورد آنی از مشتریان
BCG  و بخش تبلیغات فیسبوک با شرکت های برجسته ای در گستره ی وسیعی از صنایع مختلف شریک شدند تا تکنیک های دیجیتال مارکتینگ پیشرفته را به عنوان یک چالشِ کسب و کار پیاده سازی کنند.  ما نمونه هایی از شرکت هایی را که افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده اند، به اشتراک می گذاریم و تغییراتی را که شرکت ها باید برای کسب ارزش فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند، معرفی می کنیم، با ویرلن همراه باشید؛

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره