دات نت نیوک

مشاوره بازاریابی

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات مشاوره نوین می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مشاور بازاریابی و تبلیغات ، مشاوره مارکتینگ ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک ارائه می گردد. به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامه های مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می نماید، تاثیرگذاری بر روی شاخص های موثر در خرید مشتریان می باشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی می گردند. بدین ترتیب کلیه برنامه ها بصورت سیستماتیک پیاده سازی و عملیاتی شده و به کمک فرمهای از پیش تعیین شده، قابل ارزیابی و اندازه گیری می باشند.

مشاوره بازاریابی

کلیه خدمات مشاوره بازاریابی و فروش که توسط دپارتمان مشاوره بازاریابی و فروش ارائه می گردد دارای چارچوب های اختصاصی بوده و به صورت دوره ای مورد بازبینی و بهبود قرار می گیرند. 

 مشاوره بازاریابی در واقع خدماتی است که در کوتاه مدت وضعیت فروش شرکت ها را تحت تأثیر قرار می دهد و علاوه بر برنامه ریزی های میان مدت و استراتژی بازاریابی از سوی مشاور بازاریابی به شرکت ها ارائه می گردد. مشاوره فروش و بازاریابی و برندینگ اگر به صورت یکپارچه ارائه نگردد، موجب بی نظمی و نارضایتی مدیران، پرسنل و مشتریان شرکت ها می گردد. مشاوره فروش در قالب آموزش بازاریابی و تکنیک های تجربی بر اساس شرایط و وضعیت فروش شرکت ارائه می گردند.

یکی از مزایای همکاری با تیم مشاوره مدیریت بهزاد حسین عباسی ، تقارب مشاور بازاریابی و مشاور فروش می باشد. 

 

 

 

مشاوره بازاریابی چیست؟

در سال هاي اخير بدلیل رقباتی شدن اکثر بازارها در ايران و ورود رقباي کوچک و بزرگ داخلي و خارجي به میدان توليد، تجارت و خدمات، بازار ايران تا حدودی تبديل به يك بازار رقابتي شده است و در اين ميدان تقريباً هيچ کسب و کاری تنها و بدون رقيب نيست .

در اين فضا ،‌توجه جدي به علم بازاريابي براي تمام شركتها يك امر ضروريست و كسانيكه در اين مورد غفلت كنند بسرعت ميدان را بنفع رقبا از دست خواهند داد . از آنجائيكه بازاريابي مانند بسياري از دانش هاي ديگر امروز امري تخصصي شده است اتكاي مديران شركت ها به روش هاي سنتي گذشته و پيروي از تجربه هاي قبلي كافي نيست و بايد به ملاحضه عوض شدن شرايط رقابت ،‌از شيوه هاي جديد بازاريابي استفاده نمود .

این مطالب برای شرکت های جدید و نوپا که بتازگی قصد ورود به بازار را دارند بسیار بااهمیت تر است. از آنجائيكه امروزه مديران شرکت ها و کارآفرینان نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بكار بستن اين شيوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات يك مشاور بازاريابي كاملاً بديهي بنظر مي رسد ولي متأسفانه در کشورمان حرفه مشاوره بازاريابي بخوبی شناخته شده نیست.

برخي ، مشاوره بازاريابي را به معني مشاوره با تيم بازاريابي شركت و استفاده از نظرات آنها مي دانند . برخي ديگر مشاور بازاريابي را در حد يك مدير بازاريابي مي دانند و فكر مي كنند اگر يك مدير بازاريابي خوب استخدام كنند در واقع يك مشاور بازاريابي هم دارند. عده اي هم فكر مي كنند مشاوره بازاريابي بمعني خواندن چند كتاب در اين زمينه و شركت در دوره هاي بازاريابي است .

در بهترين حالت بعضي ها مشاور بازاريابي را با اساتيد دانش بازاريابي اشتباه مي گيرند و استفاده از توصيه هاي آنها را بمعني مشاوره مي دانند در حاليكه يك مشاور بازاريابي خيلي برتر از اين موارد است .و آن به این دلیل است که مشاور بازاریابی فقط تحصیلات و اندوخته اکادمیک ندارد و تجربه فعالیت های اجرایی ، نقش مربی گری، مشکل شناسی، رفع مشکل و بسیاری از مهارت های دیگر را بعهده دارد.

مشاوره بازاریابی

برای درک بهتر حیطه فعالیت دانش مدیریت بازاریابی برخی از زیر مجموعه ها این حوزه بیان می گردد: تحقیقات بازار، مدیریت فروش، مهارت های فروش، بازاریابی استراتژیک، مدیریت برند، فعالیت های پیشبرد فروش، تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، مدیریت محصول، قیمت گذاری، معرفی محصولات جدید در سمینار، مدیریت خدمات، برنامه ریزی، اندازه گیری و شناخت رضایت مشتریان از خدمات و محصولات و .... مثال هایی از احساس نیاز به مشاور

بازاریابی:

اگر کالا یا خدماتی دارید که به هر دلیلی توانایی، فرصت و یا امکانات بازاریابی و معرفی آن را ندارید ...

اگر حس می كنید كسب و كار شما به خوبی پیشرفت نکرده و دچار رکود شده ...

اگر حس می کنید کالا یا خدمات شما با نیازهای مشتریان هماهنگی ندارد...

اگر روش های مختلفی را برای افزایش سهم بازار آزموده اید و موفقیتی كسب نكرده اید ...

اگر محصولی با كیفیت دارید و فكر می كنید سهم بازار آن باید بیش از میزان كنونی باشد ...

اگر حس میکنید ساخت یک برند برای محصول یا خدمات شما نیاز می باشد ولی راه شروع آن را نمیدانید

اگر از رقابت تنگاتنگ با رقیبان خسته شده اید ...

اگر بتازگی قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و نیاز به تحقیقات بازار دقیق و جامع به منظور کسب اطمینان برای ورود به بازار دارید...

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بازاریابی مشاوره فروش مشاوره بازاریابی مشاور مدیریت

 

مشاوره مدیریت مشاوره بازاریابی مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشاوره فروش