دات نت نیوک
X

مشاوره استارتاپ

بهزاد حسین عباسی مشاوره استارتاپ


از آنجاییکه ماهیت یک استارتاپ کشف و یافتن است، تیم های استارتاپی و استارتاپ ها معمولا برای توسعه کار و محصول و بازار خود دائما در حال تحقیق و اکتشاف هستند و برای اینکه بتوانند در دنیای رقابت جلوتر از دیگران باشند، باید همواره دانش و اطلاعات خود را در مسائل مربوط به خود به روز کنند. همچنین استارتاپ ها نیاز به آموزش و یادگیری مفاهیم جدید کسب و کار دارند و جستجو برای یافتن مفاهیم کسب و کار شاید فرصت زیادی را از آنها بگیرد و نتوانند بر روی آنچه که باید، تمرکز کنند.

مشاوره استارتاپ

یک مشاور استارتاپ یا مشاور کسب و کار نوپا، ضمن تسهیلگری در یافتن راهکارها، به تیم استارتاپی کمک می کند تا ایرادات خود را یافته و از بین انتخاب هایی که در زمینه های مختلف دارند، بهترین را برگزینند.

مشاوره استارتاپ در چه حوزه هایی می تواند انجام پذیرد؟
طرح کسب و کار استارتاپی

طراحی و سازماندهی یک طرح کسب و کار – بیزنس پلن (Startup Business Plan) استارتاپی خوب و قوی که بتواند مفاهیم استارتاپ شما را توضیح داده و جزئیات آنرا در قالب یک طرح تجاری قابل ارائه به جامعه سرمایه گذاران به رشته تحریر درآورد.

استارتاپ شما دقیقا چیست و چه مسئله ای را حل می کند؟

تحلیل و توسعه استارتاپ شما به طوری که عمیقا درک کنید که دقیقا نیاز بازاری که هسته استارتاپ شما آنرا کشف کرده است چیست و ارزش قابل ارائه شما به چه صورت است و همچنین چه بازاری را پوشش می دهید. مخاطبان شما چه افرادی هستند و چکونه باید آنها را توصیف کنیم. در واقع در این بخش، آنچه که در ذهن خود از استارتاپتان داشته اید شفاف تر می شود.

ارائه قوی از استارتاپ

راهکارهای داشتن یک ارائه یا Pitch خوب و قابل قبول برای داور، سرمایه گذار یا افرادی که قرار است به تیم شما بپیوندند. یک پیچ خوب و یک ارائه قوی که بتواند استارتاپ و جزئیات آنرا به خوبی بیان کند، کمک بسیار زیادی به جذب نیروی انسانی و هم تیمی کرده و همچنین به راحتی سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در استارتاپ شما قانع می کند.

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره