دات نت نیوک
X

فروش انتهائی‌ترین مرحله بازاریابی و در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. مهندس فروش با تجزیه و تحلیل روندهای فروش گذشته، تجزیه و تحلیل فعالیت های رقبا، بررسی رفتار فروشندگان حرفه‌ای عصر رقابتی و ارتباط مستمر با واحد تحقیقات بازاریابی، به برنامه ریزی فروش آینده شرکت پرداخته و پیشنهادات سازنده خود را همراه با دلیل و مدرک و بهره‌گیری از نمودارها مقامات مافوق جهت تصمیم‌گیری ارائه می‌کند.

موفقیت یک مهندس فروش به وسعت دانش فنی و تـﻼش او بـرای بـه روز نگــه داشـتن ایــن دانـش باز می گردد. یک مهندس فروش علاوه بر اشراف کامل به محصولات یا خدمات باید از مهارت‌های عام فروش نیز برخوردار باشد.

 

گزیده ای از سرفصل های دوره مهندسی فروش مدرس مهندسی فروش 

مفاهیم مهندسی فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان
مهارت ارائه و معرفی محصول
فروش مستقیم
بررسی اهمیت مهندسی فروش و جایگاه آن در سازمان
شناخت مشتری و برطرف کردن نیاز های وی
روشهای مذاکره با شخصیت های متفاوت
وفادار سازی مشتریان و رضایتمندی مشتریان

مخاطبین دوره

مدیران بخش فروش و بازاریابی
کارشناسان فروش و بازاریابی
فروشندگان
تمامی علاقمندان به حوزه فروش