دات نت نیوک
X

سرفصل دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

بهزاد حسین عباسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

رقابت روز افزون سازمان­ها در جذب مشتریان برای فروش محصولات و خدماتشان، و همچنین قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز باعث شده است که سازمان­ها نه تنها به دنبال مشتریان جدید باشند، بلکه برای حفظ مشتریان قبلی خود نیز تلاش کنند. در طول دهه­ گذشته، بسیاری از سازمان­ها از اهمیت فرآهم کردن نیازهای مشتریان آگاه شدند و به این مسأله توجه داشتند که حفظ مشتریان موجود به مراتب از جذب مشتریان جدید ارزان تر است. از طرفی ارتباط قوی بین رضایت مشتری و سودآوری امری پذیرفته شده، و فرآهم کردن و بهبود رضایت مشتریان، یک هدف عملیاتی بسیار مهم اکثر سازمان­ها شده است. هرچه مشتریان از محصولات و خدمات سازمان­ها آگاه تر شدند، انتظارات آن­ها بالاتر رفت. بنابراین، ایجاد روابط نزدیک و مداوم با مشتریان کاملاً مهم شد و سازمان­ها، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک ابزار سودآوری در نظر گرفتند.

با توجه به اهمیت مشتری به عنوان مهمترین عامل پایداری یک سازمان، و تأکید مدیریت ارتباط با مشتریان بر این عامل، دلایل زیر را می­ توان به عنوان ضرورت­های استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری CRM و حرکت سازمان به آن سمت، با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت­های آن سازمان مطرح کرد.

ارتباط مستقیم و فرد به فرد با مشتریان حتی با وجود میلیون­ها مشتری
درک بهتر نیازمندی­های مشتری و تهیه­ آن­ها
دستاوردهای حاصل شده از جمله بهبود و تسریع خدمات و سرویس دهی به مشتری
رضایتمندی و جلب نظر مشتری
کاهش هزینه­ های سازمان و …
زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده، و با ارائه­ راهکارهای مناسب مشتریانمان را زودتر از رقبا شناسایی و جذب کنیم، آن­گاه سازمانی موفق خواهیم بود.

آشنایی با مدیریت بر روابط با مشتریان که نهایتا منجر به افزایش درآمد حاصله از فروش می شود.
توانایی های کسب شده پس از گذراندن دوره
مهارت هایی برای بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان واقعی، ارائه محصولات صحیح به هر مشتری، ارائه محصولات صحیح از طریق کانال های صحیح به هر مشتری و ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری
مخاطبان دوره
شرکت های پخش شرکت های سرمایه گذاری شرکت های کارگزاری شرکت های تأمین سرمایه شرکت های بیمه شرکت های لیزینگ بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مشاوران مالی و اقتصادی شرکت های مشاور مالی و سرمایه گذاری کلیه مدیران سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی که در نظر دارند وضعیت مشتری مداری خود را مدیریت نمایند.
سرفصل های دوره
مشتری کیست؟ انواع مشتری از جنبه میزان رضایت انواع مشتری از نظر رفتاری انواع مشتری از نظر قدمت مشتریان وفادار ضرورت اخذ بازخورد از مشتری ضرورت استقرار مکانیزم بازخورد نحوه دریافت بازخورد از مشتری نحوه برخورد با مشتری مدیریت شکایت مشتریان فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان چهارده اصل بررسی شکایات نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری ارتقای مهارت های مشتری مداری
 

مدرس مشتری مداری مدرس CRM استاد CRM استاد مشتری مداری سخنران مشتری مداری تدریس مشتری مداری کلاس مشتری مداری دوره مشتری مداری آموزش مشتری مداری سخنران CRM  تدریس CRM  کلاس CRM  آموزش CRM  بهزاد حسین عباسی

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مدرس و مشاور بازاریابی فروش دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره