دات نت نیوک
X

مزایای دوره دیجیتال مارکتینگ 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
امروزه کاربران همه ی نیاز های خود را در گوگل سرچ می کنند. مثلا کلینیک کاشت مو در تهران و یا خرید فیلتر تصفیه آب. کاربر پس از سرچ در گوگل با پیشنهادات آن مواجه می شود. این پیشنهادها در صفحه نخست شامل ۱۰ گزینه است که امتیاز بیشتری نزد گوگل دارند. این امتیاز ها از طریق الگوریتم های گوگل به دست می آید. گوگل برای آنالیز محتوای سایت ها ۳ الگوریتم به بازار معرفی کرده است. 

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ
محتوا پادشاه بازاریابی است و تنها ابزار قدرتمند دیجیتال مارکتینگ محتوا این روز ها با ارزش ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است. در ساخت محتوا باید آیتم هایی را رعایت کنید. این آیتم ها شامل :

محتوا باید یکدست باشد و از محتوای کپی خودداری کنید.
محتوا باید کاربردی باشد برای مثال : محتوا درباره مزایای خاویار باید فقط و فقط درباره خاویار نوشته شده باشد و از مباحث دیگر در آن خودداری کنید.
محتوا باید بهینه باشد یعنی چگالی کلمات کلیدی در آن رعایت شده باشد.
محتوا باید متناسب با کلمه کلیدی باشد و غیر از آن بانس ریت را افزایش می دهد که این مورد برای یک سایت سم به حساب می آید.
محتوا باید بر مبنای الگوریتم های گوگل باشد.
الگوریتم های گوگل محتوای یک سایت را بررسی می کنند و به آن امتیاز می دهند. در ساخت محتوا باید به این الگوریتم ها توجه زیادی شود. تنها ابزار برای دیجیتال مارکتینگ  محتواست پس در ساخت و طراحی آن دقت کنید. در دوره های دیجیتال مارکتینگ ساخت محتوا را به شما آموزش می دهیم و ارتباط محتوا با سئو را می آموزید. در دوره های دیجیتال مارکتینگ می آموزید از محتوا چگونه در جذب مخاطب و مشتری استفاده کنید.

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
ایمیل مارکتینگ یا خبر نامه یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ پویا است. ایمیل مارکتینگ کمک می کند تا ترافیک روی سایت شما افزایش یابد و مخاطبان از محصولات و خدمات شما با خبر شوند. در ساخت ایمیل مارکتینگ یا کمپین های ایمیل مارکتینگ باید به Click Rate  و Open Rate دقت زیادی داشته باشید. کلیک ریت و اوپن ریت به شما این امکان را می دهد که درصد جذابیت و کاربرد بودن محتوای خود را آنالیز کنید. ایمیل ها می تواند روزانه، هفتگی و ماهانه به صورت خبرنامه یا ایمیل تبلیغاتی ارسال شود. در دوره دیجیتال مارکتینگ می آموزید که چگونه کمپین های ایمیل مارکتینگ را طراحی کنید و آن را در افزایش فروش به کار ببرید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Marketing
شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزایش فروش شرکت شما شود. ابزار های شبکه های اجتماعی شامل : گوگل پلاس – لینکدین – توییتر – فیس بوک – تلگرام و اینستاگرام هستند. این شبکه های اجتماعی باید به سایت یا فروشگاه اینترنتی شما متصل باشد تا کاربران بتوانند خدمات و تبلیغات شما را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنند. در دوره دیجیتال مارکتینگ کار با شبکه های اجتماعی و نحوه افزایش فروش به کمک آن ها را به شما آموزش می دهیم.

ساخت فروشگاه اینترنتی :

امروزه تمامی شرکت ها باید یک فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشند. این فروشگاه اینترنتی باعث می شود تا کاربران در هر ساعت از شبانه روز آن را ویزیت کنند و خرید یا درخواست ارسال محصول یا خدمات انجام دهند. فروشگاه های اینترنتی باید دارای UI – UX (رابطه فنی و رابطه کاربری) مناسب باشد تا کاربر راحت تر خرید خود را انجام دهد. در دوره دیجیتال مارکتینگ کار با فروشگاه های اینترنتی را به شما آموزش می دهیم.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟
بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است. شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت در حال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing  بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

دیجیتال مارکتینگ امروزه در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته است و می بایست همه از آن استفاده کنند. شرکت ها واحد هایی به نام دیجیتال مارکتینگ را تشکیل داده اند و از ابزار های بازاریابی آنلاین استفاده می کنند. ابزار های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باعث می شود که مشتریان شرکت افزایش پیدا کنند و شرکت ها ارتباط بهتری با مخاطبانشان برقرار کنند. امروزه این ابزار های کاربردی باعث از بین رفتن تبلیغات سنتی شده و جایگزین مناسبی برای آن است.
مدیران باید بتوانند اول استراتژی های بازاریابی اینترنتی را تدوین، سپس اجرا و پیاده کنند. مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ آنالیز و کنترل کیفیت است. اگر این اعمال به درستی صورت گیرد قطعا شرکت ها با بازدهی مناسب تری روبرو خواهند شد.

چند ویژگی مهم استفاده از بازاریابی آنلاین
سرعت در انتشار پیام یا تبلیغ
دسترسی آسان و قابلیت تغییر محتوا
گستردگی فضای تبلیغات و ارتباط با اقشار مختلف
سنجش و آنالیز عملکرد
زود بازده بودن نسبت به تبلیغات سنتی
قابلیت برقراری ارتباط مستقیم با مشتری
کاهش هزینه های تبلیغات
ابزار های تبلیغات آنلاین
ایمیل مارکتینگ ( Email-Marketing )
بازاریابی محتوایی( content Marketing)
تبلیغات گوگل(Google AdWords)
شبکه های اجتماعی( Social Networks)
تجزیه و تحلیل توسط گوگل( Google Analytics )
تبلیغات موبایل ( Mobile Ads )
تبلیغات اپلیکیشنی ( APP Ads )
تبلیغات کلیکی( Click Advertising )