دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

چهار نبرد استراتژی دیجیتال مترجم: علی پورقاسمی منبع: mckinsey : استراتژی‌های مربوط به فناوری دیجیتال...
فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد ریچارد کخ و گریگ لاک‌وود مترجم: مهدی نیکوئی برگرفته از کتاب: ساده‌سازی...
 موانع بالقوه را مدنظر قرار دهید دلایل زیادی برای نه گفتن از طرف تصمیم‌گیرندگان وجود دارد، پس طبق نظر...

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
SuperUser Account
/ دسته ها: مقاله

شرکت‌ها خود را انطباق دهند مدرس دیجیتال مارکتینگ

 شرکت‌ها چگونه باید خود را انطباق دهند؟
با توجه به آنکه، بخش قابل‌توجهی از موکلان ما از مساله برگزیت تاثیر می‌پذیرفتند، اکثر مطالعات خود را حول شرایط شرکت‌ها در بریتانیا شکل دادیم؛ به‌عنوان مثال با ۱۵۰ مدیر ارشد از ۵۰ شرکت مختلف این کشور به مصاحبه پرداختیم. بررسی نتایج بریتانیا در شرایط حاضر، مزیت گذر زمان را دارد و می‌توان فارغ از آشفتگی‌ها و مشکلات آنی، به تحلیلی گسترده‌تر و فارغ از احساسات اقدام کرد. هدف ما از مصاحبه با مدیران بریتانیایی، درک این موضوع بود که شرکت‌های بریتانیایی پس از برگزیت با چه چالش‌هایی مواجه بوده‌اند و آیا به فکر ترک بریتانیا افتاده‌اند یا خیر. این مصاحبه‌ها به ما کمک کرد تا چارچوبی برای تفکرات شرکت‌ها در مواجهه با ابهام‌های شدید سیاسی و بازطراحی ساختارهای عملیاتی‌شان ارائه کنیم.

به‌طور کلی، در پی ناآرامی‌ها و ابهام‌های مختلف، استراتژی شرکت‌ها باید تغییر کند. اما اتخاذ استراتژی مناسب، نیازمند ارزیابی صحیح از ماهیت و میزان ابهام شرایط است. آیا ابهام و تردیدها تنها محدود به شرایط اقتصادی است و به معنای آن است که تغییراتی در هزینه ورودی‌ها و رقابت‌پذیری محصولات تولیدی اتفاق خواهد افتاد؟ یا آنکه ابهام و تردید به حدی شدید است که حتی بقای شرکت و امکان ادامه فعالیت آن را به خطر انداخته است؟ این تحلیل و ارزیابی می‌تواند براساس صنعت (تردیدهای سیاسی برخی صنایع را بیشتر به خطر می‌اندازد) یا شرکت (برخی شرکت‌ها بهتر از دیگران می‌توانند به پیش‌بینی وضعیت و انطباق خود با آن اقدام کنند) متفاوت باشد.

استراتژی شرکت، باید براساس ماهیت بازاری که در آن فعالیت می‌کند، باشد: آیا شرکت در شرایط باثبات، موقعیت مستحکم‌تری دارد یا زمانی که بازار در حال رشد است؟ آیا شرکت در خطر از دست دادن سهم خود از بازار است؟ در شرایطی که بازار، راکد یا رو به افول است، شرکت‌ها باید دوراندیشی را سرلوحه کار خود قرار داده و نگاهی هم به انتقال فعالیت‌های خود به خارج از کشور داشته باشند. انتقال فعالیت‌ها به یک مکان جدید، بسیار هزینه‌بر است و ممکن است حاشیه سود اندک کنونی را هم از بین ببرد؛ با این حال برای حفاظت از برخی فعالیت‌های کلیدی تضمین‌کننده بقا در شرایط بحرانی، نیاز به انجام چنین کاری است و گزینه‌های دیگر، نتایج وخیم‌تری به جا خواهند گذاشت. محدود کردن انتقال مکان به چند فعالیت کلیدی، از میزان هزینه‌های تحمیل شده به شرکت هم خواهد کاست. اما در شرایطی که بازارها در حال رشد هستند، احتمالا شرکت‌ها باید هم از فرصت‌ها و هم از منابع خود برای اتخاذ یک استراتژی تهاجمی‌تر استفاده کنند و این‌گونه به ابهام‌ها و تردیدهای موجود واکنش نشان دهند.

 

https://donya-e-eqtesad.com/بخش-مدیران-24/3504685-بقای-شرکت-ها-با-استراتژی-پسابحران

 

مطلب قبلی بقای شرکت‌ها با استراتژی پسابحران مدرس دیجیتال مارگتینگ
مطلب بعدی به دنبال سابقه دیگران بگردیدمدرس دیجیتال مارکتینگ
Print
6 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x