دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

نوآوری فقط با جیب پر

نوآوری فقط با جیب پر

نوآوری فقط با جیب پر
 
«با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما مشکلات کار و اوضاع نقدینگی آنقدر بد شده که منابعی برای نوآوری باقی نمانده است. امیدواریم از این شرایط عبور کنیم و شرایط مالی شرکت اجازه ورود به کارهای جدید و نوآورانه را بدهد.»
نوآوری فقط با جیب پر!
جملاتی شبیه این از زبان مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی فراوان شنیده می‌شود. در این جملات و تعابیری شبیه آن، یک پیش‌فرض نانوشته اما اشتباه وجود دارد: نوآوری حتما نیازمند منابع مالی فراوان است. همین پیش‌فرض در بسیاری موارد به نتیجه‌گیری‌های کاملا نادرست می‌انجامد و نوآوری را در این شرکت‌ها زمین‌گیر می‌کند.

آیا شرکت‌ها تنها به پشتوانه اندوخته نقدی قابل‌توجه می‌توانند قدم در راه نوآوری بگذارند؟ اجازه دهید کمی درباره پاسخ صحیح این پرسش برای‌تان بگویم.

اگر نوآوری را به نوآوری محصول محدود بدانیم و آن را هم ضرورتا با تحقیق‌وتوسعه گره بزنیم، پاسخ می‌تواند مثبت باشد. بسیاری از فناوری‌ها و محصولات جدید حاصل سال‌ها کار پژوهشی هستند که با صرف هزینه، مراحل مختلف توسعه از یک ایده اولیه تا یک خروجی قابل تولید صنعتی را طی کرده‌اند. برخی شرکت‌های ایرانی سرمایه‌گذاری سنگینی در تحقیقات انجام داده‌اند تا به محصولات جدید برسند و در بسیاری از موارد هم به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند.

اما به یاد داشته باشیم که نوآوری محدود به عرضه محصول جدید یا بهبودیافته نیست. نوآوری می‌تواند در تغییر فرآیندهای سازمانی باشد. گاهی نوآوری در فرآیندهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شرکت‌ها با کمترین هزینه مالی انجام می‌شود اما ارزش‌افزوده فراوانی برای سازمان دارند. گاهی نوآوری در برنامه‌های بازاریابی شرکت می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌ها، ارزش بیشتری برای شرکت خلق کند. گاهی نوآوری در خدمات شرکت، مشتریان بسیار وفادارتر و تکرار خرید بسیار بیشتر را به همراه می‌آورد بدون اینکه بار مالی جدیدی برای شرکت‌ها در پی داشته باشد. گاهی نوآوری در مدل کسب‌وکار شرکت‌ها، آنها را از سرمایه‌گذاری سنگین در زیرساخت‌های پرهزینه رها کرده و درب بازارهای به مراتب بزرگ‌تری را به روی آنها می‌گشاید. حتی گاهی نوآوری در محصول به معنای حذف یک ویژگی موجود محصول است که از نظر مشتریان دلخواه نیست اما قیمت محصول را افزایش داده است. در مواردی، چنین کاری باعث ورود شرکت‌ها به یک بخش جدید و کم‌رقیب از بازار می‌شود و منافع فراوانی عاید سازمان می‌کند. این نمونه‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد که شرکت‌ها نباید نوآوری را به نوآوری در محصول، آن‌هم یک شکل ویژه از آن‌که مستلزم سرمایه‌گذاری نقدی قابل‌توجه است محدود کنند. این پیش‌فرض اشتباه، باعث می‌شود که شرکت‌ها بسیاری از فرصت‌های ناب نوآوری را نبینند. فرصت‌هایی که معمولا توسط رقبا شکار می‌شوند و کفه رقابت را به نفع رقبا سنگین می‌کنند.

مطلب قبلی نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون
مطلب بعدی مدیریت فناوری مشاور بازاریابی دیجیتال
Print
17 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x