دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی

 سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی

 سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی
تغییراتی که در شاخص رقابت‌پذیری هزینه ۲۰۱۸ BCG شناسایی شده، تایید می‌کنند که تولیدکنندگان باید سازمان‌ها و زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیری ایجاد کنند که بتوانند با فضای پرنوسان و متغیر رژیم‌های تجاری در جهان سازگاری داشته باشند.

هفت فعالیت کلیدی که تولیدکنندگان جهانی برای عبور از محیط تجاری و جغرافیایی جدید باید انجام دهند، عبارتند از:

• بهینه‌سازی زنجیره‌های تامین و اثرات ماندگار تولید. تولیدکنندگان باید توزیع جهانی پایگاه مشتریان موجود و آینده خود را به خوبی ارزیابی کنند. سپس باید مطمئن شوند که عملیات تولید و شبکه‌های عرضه‌کننده آنها به اندازه کافی منعطف، دینامیک و در سطح جهان متوازن هستند تا در خدمت مشتریان باشند.

• انتخاب موقعیت جغرافیایی مناسب برای تولید. شرکت‌ها باید مزیت‌های بالقوه تولید در نزدیکی مشتری را در برابر تولید در نقاط دور دست، به دقت بسنجند. یک تحلیل کل‌نگرانه از همه هزینه‌هایی که عرضه محصول دارد، می‌تواند تولیدکننده را به این نتیجه برساند که رساندن سریع محصول به بازار، پرکردن فوری موجودی کالا، توسعه نمونه‌ محصولات جدید و اجرای تغییرات طراحی، بهتر از این است که با دور کردن مکان تولید، در هزینه‌های نیروی کار صرفه‌جویی کند.

• در نظر گرفتن تغییر قوانین تجارت. تولیدکنندگان صنعتی باید زنجیره‌های تامین خود را طوری طراحی کنند که با هرگونه تغییر در قوانین جهانی تجارت و بی‌ثباتی در سیاست‌های کشورها و نرخ‌ ارز، بتوانند تولید و منبع‌یابی خود را مطابقت دهند.

• تمرکز بر بهره‌وری. کارآیی و بازدهی هر کارگر، اصلی‌ترین گزینه برای نبرد در رقابت‌پذیری تولید است. اما جنگ بهره‌وری واقعی بین شرکت‌ها است، نه کشورها. به‌عنوان مثال، در چین کارخانه‌های مدرن زیادی وجود دارد که متعلق به شرکت‌های چندملیتی و تولیدکنندگان داخلی هستند و بسیار پربازده‌تر از رقبای غربی کار می‌کنند. شرکت‌ها باید با تولید ناب و کشف تکنولوژی‌های پیشرفته مثل روبات‌های منعطف و اتوماسیون پیشرفته، به پیشرفت خود ادامه دهند و همواره فرصت‌های دیگر را دنبال کنند تا هزینه‌ها را پایین آورده و بازدهی را بالا ببرند.

• ساختن نیروی کار بسیار ماهر و سازگار. از یک طرف کارخانه‌ها تکنولوژی‌های تولید پیشرفته به کار می‌گیرند و قوانین تجارت تغییر می‌کنند، از طرف دیگر تقاضا برای نیروی کار بسیار ماهر که بتواند خود را با تغییرات سازگار کند بالا می‌رود. شرکت‌ها باید این نیروهای کار را از طریق استخدام، آموزش و مشارکت با نهادهای آموزشی بسازند.

• استراتژیک فکر کردن در مورد سرمایه‌گذاری در ظرفیت تولید. تصمیم‌گیری در مورد مکان ساخت کارخانه‌ها سال‌ها بر رقابت‌پذیری جهانی یک شرکت اثر می‌گذارد. شرکت‌ها وقتی به موقعیت مکانی تولید خود فکر می‌کنند، علاوه بر ساختارهای هزینه‌ای فعلی، باید شیوه رشد و تکامل خود را هم در نظر بگیرند.

• پیش بردن نوآوری در سطح گسترده. فاکتورهای هزینه مثل نیروی کار و انرژی در همه جای دنیا به یک سطح یکسان می‌رسند و بنابراین، تولیدکنندگان باید رقابت خود را در نوآوری تشدید کنند. شرکت‌ها علاوه بر تمرکز بر طراحی‌های نوآورانه، باید در زمینه تحقیق و توسعه هم متعهد باشند. این امر نیازمند همکاری با محققان دانشگاهی است، تا پیشرفت‌های تکنولوژیک به فرآیندهای جدید و محصولات نوآورانه تبدیل شود.

موفقیت در چشم‌انداز تولید جهانی امروز، نیازمند انعطاف‌پذیری، پاسخگویی و سرمایه‌گذاری در اختلالاتی است که در کوتاه‌مدت اتفاق می‌افتند. همچنین نیازمند صبوری برای سرمایه‌گذاری در منابع بادوام مزیت رقابتی است. همچنان که نوسانات و جنگ‌های تجاری مهم‌ترین تیتر‌های خبری خواهند بود، سرمایه‌گذاران محتاط باید نگاهی به رویدادهای دوره‌ای و بلندمدتی داشته باشند که در نهایت رقابت‌پذیری هزینه در جهان را مشخص می‌کنند. 

مطلب قبلی پشت پرده نوسانات رقابت‌پذیری هزینه
مطلب بعدی نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون
Print
13 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x