دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

پشت پرده نوسانات رقابت‌پذیری هزینه

 پشت پرده نوسانات رقابت‌پذیری هزینه

 پشت پرده نوسانات رقابت‌پذیری هزینه
تغییرات در رقابت‌پذیری نسبی هزینه در سراسر دنیا به واسطه فاکتورهای متعددی اتفاق می‌افتد:

هزینه‌های نیروی کار مطابق با بهره‌وری. دستمزد در بخش تولید آمریکا از سال ۲۰۱۲ به‌طور میانگین سالانه ۲ درصد رشد کرده است. افزایش دستمزد پس از چند سال ثابت بودن، خبر خوبی برای کارگران آمریکایی است. خبر بد این است که بهره‌وری تغییر مثبتی نداشته و در همین مدت زمان، کمتر از یک درصد رشد کرده است. این یعنی، هزینه‌های نیروی کار مطابق با بهره‌وری برای تولیدکنندگانی که در آمریکا فعالیت می‌کنند، سالانه ۲ درصد افزایش یافته است. در مقابل، بهره‌وری در آلمان مشابه آمریکا افزایش یافته، اما میزان دستمزدها ثابت مانده است. در نتیجه، هزینه‌های نیروی کار مطابق با بهره‌وری آلمان از سال ۲۰۱۲ حدود ۲ درصد کاهش یافته است. در ژاپن، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه نیروی کار، باعث شده هزینه نیروی کار مطابق با بهره‌وری از حدود ساعتی ۶۰ دلار در سال ۲۰۱۲ به کمتر از ۴۰ دلار کاهش یابد. این یعنی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ رقابت‌پذیری هزینه ژاپن در مقایسه با آمریکا ۲۱ واحد‌درصد بالاتر بوده است.

نرخ ارز. احیای اقتصادی آمریکا که از سال ۲۰۱۰ شروع شد – دوره‌ای که برخی از کشورهای دنیا تا حدی بی‌ثباتی را تجربه می‌کردند – باعث شد ارزش دلار در برابر تعدادی از ارزهای مهم دنیا تقویت شود. این اتفاق باعث شد کالاهای آمریکایی در خارج از این کشور گران‌تر شوند و واردات ارزان‌تر شود. مثلا ارزش دلار ۴ درصد در برابر یوآن و ۸ درصد در برابر پزوی مکزیک، بیشتر شد.

هزینه‌های انرژی. افزایش قابل توجه تولید انرژی از ذخایر شیل در آمریکا و کانادا که از سال ۲۰۰۴ شروع شد، به کاهش شدید قیمت گاز طبیعی (که ماده اولیه کلیدی در صنایعی مثل مواد شیمیایی و پلاستیک است) و برق صنعتی در آمریکای شمالی منجر شد. همزمان، قیمت گاز طبیعی در دیگر اقتصادهای دنیا بالا رفت. به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۱۲ قیمت گاز طبیعی در اروپا حدود سه تا چهار برابر و در آسیا حدود شش برابر، گران‌تر از آمریکای شمالی بود. این باعث شد تولیدکنندگان صنایع انرژی بر در آمریکا از یک مزیت قیمتی قابل توجه برخوردار شوند. از آن زمان به بعد، این مزیت به خاطر بالا رفتن صادرات گاز آمریکای شمالی و انقضای قراردادهای قدیمی عرضه گاز در کشورهای دیگر به میزان قابل توجهی کم شد.

هزینه‌های مواد اولیه و هزینه‌های غیرمستقیم. شاخص گروه بوستون (BCG) فرض می‌کند که هزینه مواد اولیه و هزینه‌های غیرمستقیم – که معمولا حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد هزینه یک محصول نهایی را دربرمی‌گیرد – اساسا در سراسر دنیا ثابت هستند. اما تصمیم اخیر آمریکا برای بالا بردن تعرفه‌های تجاری فولاد و آلومینیوم و نیز طیف گسترده‌ای از کالاهای چینی – و مقابله به مثل شرکای تجاری این کشور – بر رقابت‌پذیری تولیدکنندگان آمریکایی و کشورهایی که صادرات به آمریکا دارند، اثر خواهد گذاشت. به علاوه، آمریکا، کانادا و مکزیک، در مورد قوانین تجاری خود مذاکره مجدد کرده و این قوانین را مورد بازنگری قرار داده‌اند. شاخص BCG این هزینه‌های غیرمستقیم را مدنظر قرار نمی‌دهد. همچنین خیلی زود است که بخواهیم اثرات کلی قوانین جدید تجارت بر رقابت‌پذیری هزینه‌ هر کشور را ارزیابی کنیم. با اینکه این اقدامات دولت آمریکا اثرات مثبتی بر اشتغال برخی بخش‌های تولیدی این کشور دارد، اما اثرات آن برای دیگران منفی است. در مدل تجارت آزاد، نگرش محافظه‌کارانه در تجارت، رقابت‌پذیری جهانی یک کشور را تضعیف می‌کند.

برای تولیدکنندگان آمریکایی پیشرفت‌های مطلوبی اتفاق افتاده است. مثلا در سال ۲۰۱۷ کنگره نرخ مالیات شرکت‌ها را که یکی از بالاترین رقم‌ها در میان کشورهای صنعتی بود، از ۴۰ درصد به ۲۷ درصد کاهش داد و این نرخ پایین‌تر از کشورهایی مثل ژاپن، فرانسه و آلمان قرار گرفت. دولت فدرال همچنین قوانین صنعت مالی را تعدیل کرد و چند قانون محدود برای کسب‌وکارهای غیرمالی صادر کرد. در نتیجه، در گزارش سالانه «سهولت انجام کسب‌وکار» بانک جهانی در سال ۲۰۱۸ آمریکا از جایگاه هشتم به ششم صعود کرد. البته با اینکه این اقدامات باید به نفع تولید صنعتی آمریکا تمام شود، اما بیشتر مطالعاتی که تا امروز انجام شده، تاثیر قابل توجهی را بر سرمایه‌گذاری نشان نمی‌دهند.

مطلب قبلی محدود شدن مزیت‌های هزینه
مطلب بعدی سازگاری با چشم‌انداز متغیر تولید صنعتی
Print
15 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x