دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

محدود شدن مزیت‌های هزینه

 محدود شدن مزیت‌های هزینه

 محدود شدن مزیت‌های هزینه
آمریکا یکی از شدیدترین نوسانات رقابت‌پذیری را تجربه کرده است. بر اساس شاخص «هزینه-رقابت‌پذیری» جهانی گروه مشاوره بوستون که تغییرات در میزان دستمزد، رشد بهره‌وری، نرخ ارز و هزینه‌های انرژی را دنبال می‌کند، رقابت‌پذیری هزینه‌ای آمریکا از اوایل دهه ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۵ در برابر اقتصادهای تولیدکننده بزرگ در آسیا و اروپا، به شدت افزایش یافته است.

اما از سال ۲۰۱۵ آمریکا رقابت‌پذیری خود را در برابر ۳۱ کشور از ۳۴ کشوری که این شاخص بررسی کرده، از دست داده است. دلایل اصلی این اتفاق را می‌توان افزایش ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای مهم دنیا، رشد سریع‌تر دستمزد نسبت به بهره‌وری تولید و مزیت کاهش هزینه انرژی همزمان با کم شدن شکاف قیمت انرژی در سطح جهان دانست.

به‌طور حتم، آمریکا هنوز یکی از مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده جهان است که از نظر هزینه، رقابت‌پذیر است. از میان ۱۰ کشور برتر صادرکننده کالا در دنیا، تنها چین به‌طور میانگین‌ ارزان‌ترین هزینه تولید را دارد. اما کشورهای دیگر هم در حال رسیدن به این جایگاه هستند. به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵ هزینه‌های مستقیم تولید در بریتانیا ۱۵ واحد درصد بیشتر از آمریکا بود. این شکاف از آن زمان تاکنون به ۶ واحد کاهش یافته است.

چین که بزرگ‌ترین صادرکننده دنیا است هم شاهد تغییرات قابل توجهی بوده است. کشوری که زمانی مزیت هزینه‌ای قابل توجهی نسبت به آمریکا و دیگر اقتصادهای صنعتی پیشتاز داشت، طی چند سال به دلیل افزایش سالانه دستمزد نیروی کار و بالاتر رفتن آن در برابر رشد بهره‌وری، قدرت گرفتن ارزش پول و هزینه‌های نسبتا بالای انرژی، دچار فرسایش شده است. در سال ۲۰۱۶، مزیت هزینه‌ای چین در برابر آمریکا بدون در نظر گرفتن هزینه‌های حمل‌ونقل و لجستیک، تنها به ۲ تا ۴ واحد درصد (بسته به منطقه جغرافیایی) کاهش یافت.

البته انعطاف‌پذیری چین هم به همین اندازه جالب توجه است. طی دو سال گذشته، مزیت هزینه‌ای چین در برابر آمریکا بار دیگر افزایش یافته است. این تغییر عمدتا به خاطر کاهش ارزش یوآن، کاهش هزینه‌های انرژی و دور شدن تولید از استان‌های گران‌قیمت ساحلی بوده است. چین با مقیاس بزرگ تولید، بازار داخلی عمیق، سرمایه‌گذاری سنگین روی اتوماسیون، زنجیره تامین توسعه‌یافته و پیشرفت‌های مداوم در صنایع تکنولوژی‌محور، به یک کارگاه جهانی تبدیل شده و در آینده‌ای قابل پیش‌بینی این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

کاهش «هزینه‌های نیروی کار مطابق با بهره‌وری» به برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه، آلمان و انگلستان هم کمک کرده موقعیت رقابتی خود را بازیابند. از سال ۲۰۱۴، هزینه‌ نیروی کار در فرانسه و آلمان نسبت به آمریکا، حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است. این هزینه‌ها در انگلستان هم کاهش یافته که دلیل عمده آن کاهش ارزش ۱۵ درصدی پوند در برابر دلار بوده است. رشد ملایم بهره‌وری که در آلمان ۶ درصد و در انگلستان ۱۰ درصد بوده، رقابت‌پذیری در تولید را هم تقویت کرده است. در ضمن، تولیدکنندگان چند کشور شرق آسیا از کاهش هزینه‌های انرژی نفع برده‌اند. به‌عنوان مثال در ژاپن، از سال ۲۰۱۴ هزینه‌ برق حدود ۱۳ درصد کاهش یافته و قیمت گاز طبیعی صنعتی – که زمانی بالاترین قیمت را در این کشور داشت – تقریبا نصف شده است.

در پشت صحنه این تحولات، مناقشات تجاری جهانی، ریسک‌های احتمالی بیشتری برای تولیدکنندگان به دنبال دارد. گروه مشاوره بوستون معتقد است این مناقشات احتمالا ادامه خواهند داشت و تاکید می‌کنند باید به مناسبات فعلی، زنجیره تامین بلند مدت و استراتژی‌های تولید توجه کرد.

مطلب قبلی تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها
مطلب بعدی پشت پرده نوسانات رقابت‌پذیری هزینه
Print
14 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x