دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها

تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها

تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها
منبع: BCG : سال ۲۰۱۸ سال شلخته و پرآشوبی برای تولید جهانی بود. جنگ تعرفه‌های تجاری، مذاکرات مجدد در مورد شرایط معادله‌های تجاری و چشم‌انداز برگزیت، مهم‌ترین تیترهای اخبار بودند. همه این اتفاق‌ها تهدیدی برای اختلال در زنجیره‌های تامین جهانی بودند. اما یک تغییر در محیط کسب‌وکار جهانی که کمتر به آن توجه شده، بر مکان تولید کالاها تاثیرات مهمی دارد: تغییری اساسی در رقابت‌پذیری قیمت و هزینه تولیدکنندگان برجسته دنیا.
تحول ریاضیات تولید جهانی با تغییر هزینه‌ها
نوسانات شدید در هزینه‌های نیروی کار و انرژی و نیز نرخ ارز، طی سال‌های گذشته برخی از تفاوت‌هایی را که در رقابت‌پذیری هزینه در سطح جهان وجود دارد مسطح کرده و از اهمیت لزوم نگاه تازه‌ای که شرکت‌ها باید به استراتژی‌های تولید جهانی داشته باشند، کم کرده است. به‌عنوان مثال، مزیتی که آمریکا از نظر هزینه نسبت به ژاپن و برخی کشورهای اروپایی داشته، اخیرا کم شده، در حالی که رقابت‌پذیری هزینه‌ای چین افزایش یافته است. در ضمن، برخی کشورها مثل مکزیک، تایلند و ایرلند که کمترین هزینه تولید را دارند، در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند.

تحلیل گروه مشاوره بوستون از نوسانات هزینه‌ای کوتاه‌مدت و رویدادهای بلندمدت، تاییدکننده این دیدگاه است که: شرکت‌ها به جای اینکه تولید خود را در تعدادی از اقتصادهای در حال توسعه «کم‌هزینه» متمرکز کنند، باید رویکردهای انعطاف‌پذیرتر و منطقه‌ای‌تر نسبت به تولید جهانی و زنجیره‌های تامین داشته باشند.

قبلا، در دسترس بودن نیروی کار ارزان، مهم‌ترین نکته برای تصمیم‌گیری در مورد مکان تولید بود و فاکتورهای دیگر مثل هزینه‌های انرژی و لجستیک، بعد از ارزیابی هزینه کل تولید، به تدریج اهمیت پیدا کردند. وقتی شرکت‌ها تکنولوژی‌های تولید پیشرفته‌تری را به کار می‌گیرند، این فاکتورهای «ثانویه» اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. بسیاری از این تکنولوژی‌ها برای حذف نیروی کار از فرآیند تولید طراحی شده‌اند. الزامات کم کردن زمان ورود به بازار و انعطاف‌پذیری بیشتر برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، شرکت‌ها را بیشتر در معرض تولید و تامین منابع محلی قرار می‌دهد.

مطلب قبلی رویکرد نوآوری باز مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ
مطلب بعدی محدود شدن مزیت‌های هزینه
Print
12 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x