دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

تجزیه و تحلیل وب

تجزیه و تحلیل وب

"The" با تجزیه و تحلیل تمام محتوای موجود در وب برای یک موضوع مشخص ساختهمی‌شود و صدها و هزاران of را توسعه می‌دهد. برای این subtopics، ما می‌توانیممرتبط‌ترین مقالات و فیلم‌ها را شناسایی کنیم - آن‌هایی که خود را به همیشه‌سبز وهمیشه مفید و همچنین محتوای جدید در این موضوع نشان داده‌اند. سپس به الگوهانگاه می‌کنیم تا درک کنیم که این subtopics چگونه با یکدیگر مرتبط هستند، بنابراینما می‌توانیم با درایت بیشتری از نوع محتوایی که ممکن است بخواهید در آینده بررسیکنیم، استفاده کنیم."

اما حتی قبل از اینکه گوگل با لایه Topic آن مواجه شود، سیندی کرام، مدیر عامل شرکت MobileMoxie، همه چیز در مورد آنچه که او "entities" می‌نامد، بود. ببینید آیامی‌توانید شباهت‌های بین این دو را تشخیص دهید:

" Entities را می‌توان توسط کلمات کلیدی توصیف کرد، اما همچنین می‌تواند با تصاویر،صداها، بوها، احساسات و مفاهیم توصیف شود؛ به جای آن، آن‌ها می‌توانند شاخصخود را براساس این مفاهیم متحد کننده (entities) با هم تراز کنند و سپس به زبانه‌ایمختلف از آنجا ریشه‌کن شوند."

سیندی در توضیح این موضوع توضیح می‌دهد که هر دو حوزه (به طور سنتی با شاخصگذاری مرتبط هستند) و برندها که آن‌ها را اداره می‌کنند را می‌توان به عنوان یک نهاددسته‌بندی کرد.

بنابراین، هیچ کدام از اینها ربطی به ویژگی‌های SERP ما ندارد؟ خوب، تمام عبارت‌هایپیشنهادی که در آن‌ها بسته‌بندی می‌شوند، نتیجه مستقیم تجزیه و تحلیل و سازماندهیزیاد گوگل هستند. ممکن است از تمام عوامل گوگل استفاده کنیم، اما قطعاً می‌توانیمنشانه‌هایی از نحوه انتخاب محصول نهایی در the داشته باشیم.

لطفا به ترجمه فوق امتیاز دهید

مطلب قبلی مشاور فناوری مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ
مطلب بعدی تجزیه و تحلیل وب
Print
12 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x