دات نت نیوک
X

مدرس مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره

مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مشاور دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره مدرس زبان بدن مدرس کوچینگ مدرس هوش هیجانی

بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

درباره ما

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

ویژگی های ما

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

تماس و دریافت رزومه

 
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره
 

استراتژی ما

نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.

جزییات بیشتر

همکاری های ما

مشاوره ها و آموزش های انجام شده جهت پرسنل و سازمان ها
  • همکاری با بانکهای دولتی و خصوصی کشور

    بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین

    موسسات و سازمان های دولتی

    قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

    شرکت های خصوصی بزرگ و کوچک

    صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان

  •  
  • دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

    جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران

    کارخانجات و صنایع

    خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک

    استانداری ها و اصناف

    اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی

بهزاد حسین عباسی مدرس و مشاور مدیریت

انجام پروژه های مشاوره و تدریس در سازمانها و موسسات
  • مشاوره

    مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار

  • مدرس مدیریت

    آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات

  • عارضه یابی

    شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

  • پرسونال برندینگ

    مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار

مدرس مشاور فروش بازاریابی مدرس دیجیتال مارکتینگ مدرس مذاکره

مقالات اخیر

اجازه دهید از نگاه دیگری به پرسش اصلی و پاسخ آن بنگریم. اگر نگاهی بسته به نوآوری داشته باشیم، یعنی تصور کنیم که کل...
نوآوری فقط با جیب پر   «با شرایط موجود بازار، ادامه حیات شرکت زیر سوال است. نوآوری برای ما مهم است اما...
نقطه عطف تغییر فرهنگ آمازون   در بهار سال ۱۹۹۹ رضایت‌مندی وال‌استریت شروع به افول کرد....

افتخارات ما

افتخارات و تندیس های کسب شده ما
admin
/ دسته ها: مقاله

صفحات ویکی‌پدیا در سئوی وب سایت

مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

صفحات ویکی‌پدیا

شما می‌توانید به راحتی تغییر دین را با ایمیل انتخاب کنید که تنها به نظر بازدیدکنندگاناین خانواده می‌رسد. استفاده از این هدف در سطح صفحه می‌تواند تاثیر آن را واقعاًافزایش دهد.

بر روی ایجاد محتوای توجه مانند تی‌تر اخبار, تصاویر فلکی و بنر تمرکز کنید.

در اینجا, ما به طور مداوم با استراتژی‌هایی برای کمک به مشتریان خود, بیش‌ترین نفوذرا از محتوای آن‌ها دریافت می‌کنیم. ما یک صفحه فرود را در اطراف درخواست‌هاینمایشی ایجاد کردیم. این صفحه تقریباً به همان اندازه که امید داشتیم اجرا نشد,بنابراین تصمیم گرفتیم که پیشنهاد را به یک فیلم نمایشی عوض کنیم.

با عوض کردن یک نسخه نمایشی از یک نسخه نمایشی کامل تا یک نسخه نمایشیکوتاه, ما یک آسانسور عظیم در نرخ تبدیل دیدیم. وقتی متوجه می‌شوید که مردم درمخاطب هدف ما در مرحله آگاهی بودند و علاقه‌ای به صرف چند دقیقه به یک ساعت بایک غریبه نداشتند, توضیح داد که آن‌ها آماده خرید نیستند. همانطور که می‌بینید,ویدئوی نمایشی از نسخه نمایشی کامل بهتر از نسخه نمایشی بود.

در حال حاضر این مشتریان به هیچ وجه نزدیک به خرید نیستند, اما بهتر است آن را بهیک گروه بزرگ‌تر از افرادی که می‌توانند به طور بالقوه به فروش بروند تا تنها دو فروشواجد شرایط منجر شود.

مطلب قبلی قیف فروش در وب سایت سود و توجه
مطلب بعدی صفحات فرود PPC  لندینگ پیح در دیجیتال مارکتینگ
Print
10 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x