مدرس اخلاق حرفه ای . امروزه مدیریت تبدیل به علمی شده کاملا گسترده با آموزش هایی گوناگون، برای اینکه بتوانید مدیری لایق و توانمند باشید بایستی در حوزه های مختلف اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید. یکی از موارد بسیار مهم در مدیریت و مدیریت بر منابع انسانی، اخلاق و خلق و خوهای صحیح مدیریتی(اخلاق سازمانی) می باشد، اگر یک مدیر بتواند مدیریت صحیحی بر روی پرسنل خود داشته باشد مطمئنا می تواند مسیر تعالی و انگیزه بخشی را خیلی آسان تر طی کند و سازمان خود را به محلی تلطیف شده و دوست داشتنی برای كار تبدیل كند.

همه معتقد هستند شرط اولیه مشتری مداری و داشتن مشتری راضی، رضایت پرسنل سازمان می باشد و پرسنل ما اولین مشتریان سازمان ما هستند؛ در نتیجه جلب همكاری و همدلی آنان با سازمان و اهداف مدیران ارشد سازمانی تنها در سایه اخلاق مدیریتی و رفتارهای درست و قدرتمند مدیریتی امكان پذیر می باشد و اگر سازمانی دارای تفكر استراتژیك باشد اخلاق را نه تنها رفتاری با طول عمر اكنون بلكه امری استراتژیك و نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت می بیند كه نه تنها انگیزه پرسنل را در صورت صحیح بكار گرفته شدن بیشتر می كند بلكه باعث تقویت وجدان كاری و به طبع بالاتر رفتن كیفیت و كمیت نوع كار می گردد كه در انتها موجب جلب رضایت مشتریان بیرونی می گردد.

سرفصل های این دوره آموزشی:

سرفصل تعریف اخلاق و چرایی آن

سرفصل آشنایی با فرمول M3 موفقیت

سرفصل سوالاتی که در ذهن پرسنل شما مطرح می شود.

سرفصل چگونه شروع کنید؟؟؟

سرفصل چه چیزهایی برای کارمندان مهم است؟

سرفصل چه چیز باعث می شود پرسنل متفاوت باشند؟

سرفصل تئوری برابری آدام (Adams’ Job Equity Motivation Theory)

سرفصل نکاتی کاربردی برای افزایش انگیزه کارکنان

سرفصل اخلاق در سازمان ها

سرفصل مردم واقعا چه می خواهند؟

سرفصل سوالاتی که یک مدیر بایستی از خود بپرسد

سرفصل 5 گام برای ایجاد سازمانی اخلاقی

سرفصل 3 تکنیک برای تبدیل شدن به مدیری قابل اعتماد

منبع: بهزاد عباسی

مدرس اخلاق حرفه ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

درخواست خود را جهت مشاوره تکمیل نمایید

  • اعداد با زبان انگلیسی وارد شود

جدیدترین مقالات

فهرست
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x