دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

16
اصول طلایی مشتری مداری
مشتری از دیدگاه ماهاتما گاندی: مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست او به ما وابسته نیست  ، ما به او وابسته هستیم مشتری در کار ما یک هدف زود گ...

[خواندن ادامه خبر...]

10
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تهیه و تنظیم: آرش حبیبی هدف از این مطالعه شناسائی، اولویت بندی و تعیین الگوی روابط ابعاد کلیدی م...

[خواندن ادامه خبر...]

09
What is CRM
What is CRM Crm مخفف customer Relationship Management است. صدها کتاب, هزاران صفحه مقاله دانشگاهی و وب سایتهایی درباره موضوع CRM مشخص وجود دارد.اساساً...

[خواندن ادامه خبر...]

05
خلاصه کتاب: مدیریت بازاریابی ورزشی (تالیف دکتر محرم زاده)
خلاصه کتاب: مدیریت بازاریابی ورزشی (تالیف دکتر محرم زاده) مقدمه: ما بازاریابی را نوعی فرایند اجتماعی و مدیریتی می دانیم که بدان وسیله افراد و گروه ها...

[خواندن ادامه خبر...]

04
 مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازیE-CRM
 مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازیE-CRM  مولف: دکتر سیدمحمد باقری، شهربانو حدادی و مریم سازواری  موضوع: مدیریت ارتباط با مشتر...

[خواندن ادامه خبر...]

04
 رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه
 رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه  چکيده: حامل کم هزینه (LCCS) یک مزیت رقابتی نسبت به حامل های خدمات کامل (FSCS) در چندین کشو...

[خواندن ادامه خبر...]

04
 بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی
 بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی  مولف: علی طهماسبی چکیده: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوری&zw...

[خواندن ادامه خبر...]

04
بدست آوردن رضایت مشتری در هنگام آشفتگی
عنوان مقاله: بدست آوردن رضایت مشتری در هنگام آشفتگی چکيده: هدف از این مقاله به ارائه بینشی بر اقدامات مورد نیاز توسط ماموران اداره اعتماد به بهبود...

[خواندن ادامه خبر...]

04
نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی
عنوان مقاله: نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی چکيده: کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخ...

[خواندن ادامه خبر...]

صفحه 2 از 2ابتدا   قبلی   1  [2]  بعدی   انتها   

 


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات