دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

31
هفت استراتژي برترجهت افزايش رضايتمندي و وفاداري مشتريان
هفت استراتژي برترجهت افزايش رضايتمندي و وفاداري مشتريان ترجمه : زهرا امين در دهه گذشته مشاغل بسياري در صنايع وابسته به وب مشاركت داشته اند. نتيجه اي...

[خواندن ادامه خبر...]

20
بازاریابی محتوایی، بازاریابی از جنس اثربخشی
  بازاریابی محتوایی، بازاریابی از جنس اثربخشی ام بی ای نیوز: مطلبی که در ادامه می آید چیزی نیست مگر نسخه ای تضمینی که تجویز می شود تا حال ...

[خواندن ادامه خبر...]

11
اصول طلایی مشتری مداری
مشتری از دیدگاه ماهاتما گاندی: مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست او به ما وابسته نیست  ، ما به او وابسته هستیم مشتری در کار ما یک هدف زود گ...

[خواندن ادامه خبر...]

10
هفت استراتژي برترجهت افزايش رضايتمندي و وفاداري مشتريان
هفت استراتژي برترجهت افزايش رضايتمندي و وفاداري مشتريان ترجمه : زهرا امين در دهه گذشته مشاغل بسياري در صنايع وابسته به وب مشاركت داشته اند. نتيجه اي...

[خواندن ادامه خبر...]

29
مصرف‌کنندگان واقعا چگونه تصمیم می‌گیرند
نکات مدیریتی مصرف‌کنندگان واقعا چگونه تصمیم می‌گیرند؟ مترجم: فريباوليزاده سادگی قابل‌توجهی در پس تصمیمات مصرف‌کنندگان دیده می...

[خواندن ادامه خبر...]

27
روشهاي اندازه گيري رضايت مشتري
سيد محمدرضا کاوسي، عباس سقايي                   بنام خداوند جان و خرد  پيشگفتار  تغ...

[خواندن ادامه خبر...]

25
مدلهاي شاخص رضايتمندي مشتري
مدلهاي شاخص رضايتمندي مشتري نويسنده : مسعود رضائي سال انتشار : 1383 چكيده در دنياي امروز اندازه گيري رضايتمندي مشتريان اهميت زيادي پيدا كرده است...

[خواندن ادامه خبر...]

22
الگوهای رضایت‌مندی مشتری
الگوهای رضایت‌مندی مشتری الگوهای رضایت‌مندی مشتریدر رابطه با مفهوم رضایت مندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظریه پردازان بازاریابی ارائه شد...

[خواندن ادامه خبر...]

20
چگونه در کسب وکار موفق شویم؟ مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان ... تعجب نکنید : هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا 11 برابر نگهداری یک ...

[خواندن ادامه خبر...]

18
انتشار نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی
  انتشار نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی   شارا: برای تهیه نسخه نهایی راهنمای رسانه اجتماعی، پی آر نیوز بینش هایی از متخصصان سراسر...

[خواندن ادامه خبر...]

صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها   

 


مدرس بازاریابی فروش مذاکره برند کوچیبنگ زبان بدن

مدرس فروش بازاریابی برند مذاکره تبلیغات