دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

شنبه، 03 شهریور 1397 - 19:05
آرش سروری مدرس، منتور و برنامه ساز نوآورانه و فناورانه
شنبه، 03 شهریور 1397 - 19:05
توحید علی اشرفی مدیر مارکتینگ علی بابا
شنبه، 03 شهریور 1397 - 19:04
حمیدرضا سعادتی مدیر بازاریابی عملکرد دیجی کالا
شنبه، 03 شهریور 1397 - 19:02
در مورد کنفرانس نخبگان دیجیتال مارکتینگ 13 مهر - سالن همایش های فرهنگسرای اندیشه
شنبه، 03 شهریور 1397 - 03:00
احترام نامحدود است تصمیم گرفتن در مورد اینکه چه زمانی باید احترام قائل شوید، مثل قضاوت کردن نیست که نیاز باشد مساوات را رعایت کنید (همان‌ کاری که مثلا هنگام تخصیص زمان، منابع یا افزایش حقوق انجام می‌دهید). احترام گذاشتن نامحدود است. می‌توان یک کارمند را از آن بهره‌مند کرد، بدون اینکه کارمندان دیگر کمبودی احساس کنند. این هم در مورد احترام طبیعی و هم در مورد احترام اکتسابی صدق...
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 08:19
در مقاله هفته گذشته بیان کردیم پهپادها که در اصل برای اهداف نظامی ساخته شده‌اند تا سال ۲۰۱۳ برای استفاده تجاری در ایالات‌متحده آمریکا تایید نشدند. اما وقتی این اتفاق افتاد، خیلی زود مشخص شد که آنها می‌توانند برای صنایع دیگر نیز بسیار مفید باشند و تقریبا به همان سرعت نشان داده شد که مقررات یک مشکل بزرگ بر سر راه نوآوری خواهد بود. موانع مقرراتی، لجستیک و اجتماعی برای پذیرش خدمات و محص...
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 23:55
لئونارد شرمن مترجم: مهدی نیکوئی برگرفته از کتاب: اگر در جنگِ سگي هستي، گربه شو! : داشتن یک استراتژی مشخص و واضح که تمام ذی‌نفعان از آن اطلاع داشته باشند، یکی از رموز اصلی موفقیت کسب‌وکارها است. با این حال، هیچ فرمول ثابت و مشخصی برای تدوین استراتژی وجود ندارد و هر شرکتی پیش از هر چیز باید به داشته‌ها و شرایط خود نگاه کند. به‌عنوان مثال، اولویت‌ها و استراتژی شرکتی که رهبر...
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 18:00
مدیران ارشد اجرایی و رهبران شرکت‌ها با فشارهای متعددی رو به رو هستند، از جمله فشارهای داخلی، خارجی و فشارهای خود اعمال شده. این فشارها باعث هل دادن آنها به سمت تفکر کوتاه‌مدت می‌شود. شما برای مدیرانی که می‌خواهند تفکر بلند‌مدت داشته باشند، چه نصیحتی دارید؟ دومین: مدیرعاملانی که می‌خواهند در بلند‌مدت در سمت خود باقی بمانند و به دنبال بقای کمپانی خود در طولانی مدت...
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 15:00
 پاول پلمن، مدیرعامل Unilever برای حمایت از منافع بلند‌مدت شرکت از سرمایه‌گذاران خصوصی دفاع می‌کرد.  مدیران ارشد دیگر چه چیزهایی می‌توانند از او یاد بگیرند؟ دومین: پاول پلمن متوجه شد که برای تشویق کارمندان و حتی مشتریان، تنظیم یک استراتژی بلند‌مدت می‌تواند یک ابزار قدرتمند باشد. پلمن باور داشت که Unilever نباید فقط یک شرکت محصولات بسته‌بندی باشد. استرا...
شنبه، 30 تیر 1397 - 07:00
 چگونه از موفقیت در ابتکار برای تغییر، اطمینان حاصل کنیم  منابع خود را به‌طور موثر برای تغییر اختصاص دهید، تغییر رخ می‌دهد چون افراد باعث رخ دادنش می‌شوند. در اصل، تمام اشخاصی که روی ابتکار در ایجاد تغییر کار می‌کنند، هنوز درگیر کارهای معمول خود هستند، اختصاص دادن زمان به انجام کارهای اصلی برای تغییر نیاز به هفته‌ها و ماه‌ها تلاش مداوم دارد که این امر خود چ...
صفحه 4 از 66ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها