دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه، 13 شهریور 1397 - 12:03
موفقیت‌های یک‌شبه، یک دهه زمان می‌برند! دکتر محیا کربلایی تحلیلگر اقتصادی و کسب‌و‌کار منبع: mk@IEB.today : در زمان بروز بحران‌های اقتصادی یا سیاسی، یکی از اولین اقشاری که احساس خطر می‌کنند، صاحبان کسب‌‌و‌کارها هستند. به قول بسیاری از سرمایه‌گذاران، «پول موجود ترسویی است» و وقتی شرایط یک کشور بی‌ثبات باشد، سرمایه‌گذاران...
پنجشنبه، 08 شهریور 1397 - 03:00
آماده پذیرش تغییرات باشید: برخی مواقع تا حدی همه چیز به سرعت تغییر می‌کند که اتفاقات خارج از توانایی و کنترل افراد می‌شود. در چنین شرایطی لازم است فقط با حضور و آمادگی از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنید. به اتفاقاتی فکر کنید که طی ۱۰ سال گذشته تغییر کرده و تمام فرصت‌هایی که هنوز برای تجربه کردن و فرصت‌سازی وجود دارند. مراقب اتفاقات پیرامون باشید و هرگز اهدافی را که دنبال می...
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1397 - 07:00
بسیاری از سازمان های فروشنده به منظور  حفظ قدرت رقابتی خود سیستم های اتوماسیون فروش را پیاده کرده اند. در سال ۲۰۰۰،   بازار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای ارزش کلی ۱۳ میلیارد دلار بود و سیستم SFA  ۲ میلیارد دلار از این ۱۳ میلیارد را شامل می شد( انگیو ۲۰۰۰). این سیستم های SFA موجب بهبود مدیریت نیروی فروش با اتوماسیون طیف وسیعی از فعالیتهای فروش جهت  افزایش بازدهی و ...
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1397 - 03:00
اتوماسیون نیروی فروش(SFA)، به معنی استفاده از نرم افزار برای  به حالت خودکار دراوردن کار های فروش ازجمله فعالیت های فروش، پردازش سفارش،مدیریت مشتری، پیش بینی و تحلیل فروش، مدیریت نیروی فروش و تسهیم اطلاعات می باشد. یک سیستم SFA اغلب بخشی از یک سیستم اطلاعات سازمانی است که فعالیت های فروش را با یک دیگرمرتبط کرده و یا آن هارا با سایر عملیات سازمان تلفیق و یکپارچه سازی می کند. از این روی، نرم اف...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 23:55
تعریف رازداری سازمانی رویکرد نسبت به رازداری سازمانی رویکردهای اجتماعی رازداری سازمانی رازداری و هویت رازداری و کنترل ارتباط رویکردهای اطلاعاتی و اجتماعی به سوی یک چارچوب رازداری رسمی و غیر رسمی رازداری رسمی رازداری غیر رسمی رازداری همراه با عوامل مربوطه در شرایط سازمانی: ارتباط پویایی رازداری رسمی و غیر رسمی فرایندهای اجتماعی رازداری سازمانی: هویت و کنترل فرایندهای هویت فرایندهای کنتر...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 18:00
غفلت: در این حالت سازمان به‌صورت برنامه‌ریزی نشده، داده‌ها، اطلاعات، دانش، مهـارت و روش‌های خود را به سبب غفلت از دست می‌دهد و این از دست دادن، منجربه پیامدهای ناخواسته و منفی برای سازمان می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها به‌واسطه کمبود مراقبت، غفلت و کوتـاه‌اندیشـی مدیران به این حالت گرفتار شده و اطلاعات حیاتی سازمان خود را از دست می‌دهند. اضمحلال: ا...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 15:00
طبقه‌بندی فراموشی سازمانی: در زمینه طبقه‌بندی فراموشی سازمانی، کارهای مطالعاتی اندکی صورت پذیرفته است. بـا مـرور ادبیات نظری روشن می‌شود اندیشمندان از دو مبنا به فراموشی سازمانی توجه کرده‌اند: • ارتباط نوع دانش فراموش شده و پیامـد فراموشی • ارتباط روش فراموشی (آگاهانه بودن فراموشی در مقابـل ناآگاهانـه بـودن فراموشـی) و پیامـد فراموشی (پیامدهای مثبت فراموشی در مق...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 12:00
با این حال، توزیع سود از طریق فین تک نیز در معرض دستکاری‌ها و پیچیدگی‌های سیاسی قرار می‌گیرد که ممکن است باعث تخصیص نادرست مزایا شود. سایر سازوکارهای مالی با هدف خروجی‌های اجتماعی مثبت به سبب جابه‌جایی هسته قدرت در سطح ملی و محدود کردن دولت محلی و جامعه مدنی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. اگرچه حذف بازیگران از زنجیره توزیع پرداخت می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های عم...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 12:00
چیستی فراموشی سازمانی: مفهوم فراموشی سازمانی اگرچه به سادگی قابل درک است، امـا چگـونگی سـاز‌و‌کـار اتفـاق افتادن آن در سازمان به خـوبی شـناخته نشـده اسـت. از آنجـا کـه فراموشـی سـازمانی مـی‌توانـد بـر رقابت‌پذیری شرکت یا سازمان تاثیر بگذارد، سازمان نیـاز بـه فرآینـدهایی دارد تـا اطمینـان یابـد دانشی که باید دور ریخته شود، فرامـوش مـی‌شـود و دانشـی کـه مفیـد بـوده، فرامـوش ...
دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 09:00
اگرچه اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند موجود هستند، با این حال بسیاری از گوشی‌های ساده نیز توانایی اجرای عملیات‌های مالی ساده را دارند. تامین‌کننده خدمات پولی تلفن همراه معمولا یک اپراتور شبکه موبایل است که به‌صورت تنها یا با همکاری با یک بانک عمل می‌کند. برداشت و واریز متکی به «بانکداری عاملی» است که به موسسات غیربانکی همانند مغازه‌های خرده‌فروش کوچک ام...
صفحه 3 از 68ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها