دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

دوشنبه، 05 شهریور 1397 - 07:00
نوآوری و کاربرد فناوری مالی فین‌تک   فناوری مالی (FinTech) نوآوری و کاربرد فناوری نوین است که خدمات و فرآیندهای مالی را اثربخش‌تر می‌کند. حدود ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان به بانک دسترسی ندارند و هدف فین‌تک این است که سوددهی مالی به همه مردم را توسعه دهد (مخصوصا در میان افراد فقیر جهان) و این کار را از طریق ایجاد امکان برای پرداخت و پس‌انداز بدون نیاز به پول نقد یا ح...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 23:55
در حالت ایده‎‌آل، تیم مورد نظر شامل استخدامی‌های جدید و همچنین افرادی که برای مدتی با سازمان در ارتباط بوده‌اند و دانش و تجربیات مهمی را تولید کرده‌اند، می‌شود. در بیشتر موارد این گروه فعالیت‌های خود را به مدیر عامل ارشد گزارش می‌دهد، اما در پاره‌ای موارد شاید گزارشش را در اختیار رئیس ارشد مشتریان نیز بگذارد، البته اگر چنین مقامی در شرکت وجود داشته باشد....
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 21:00
رونده‌سازی و ثبت داده‌ها درک حفظ مشتری برای موفقیت مدل حق اشتراک بسیار ضروری است، اما در بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات مربوط به این موضوع در میان واحدهای تجاری پراکنده شده است. در یک ساختار سازمانی سنتی، هر کدام از رهبران شرکت پاسخگوی مجموعه‌ای از معیارهای عملیاتی هستند. آنها تنها کسانی هستند که پاسخگوی افراد هستند. در اغلب موارد دیدار متقابل محدود است. اما در مدل حق اشتراک، بخش&z...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 18:00
رویکرد تبلیغات اینترنتی را در نظر بگیرید که معمولا در شروع یک قرارداد یک شرکت تجاری یک آگهی اینترنتی را خریداری می‌کند و در صورت برآمدن اهداف رقابتی‌اش، هزینه‌ آگهی را پرداخت می‌کند. (برای نمونه، دستیابی به تعداد مشخصی از مخاطبان که پس از بازدید از آگهی به تعداد مشتریان شرکت پیوسته‌اند). در ادامه اگر شرکت به نتیجه‌ مثبت دست یابد، با صرف هزینه‌ بیشتر، تبلیغات برای...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 15:00
هر صنعت و شرکتی مزایا و چالش‎‌های ویژه‌ خود را دارد؛ هیچ مجموعه‌ای از معیارهای جهانی برای حفظ مشتری وجود ندارد. اما مدیران می‌توانند معیارهایی را که برای شرکتشان مناسب است از طریق تعیین نقاط تماس مهم با مشتریان، برطرف شدن آسان نیازهای مشتریان هر زمان که بخواهند، صرف بیشترین هزینه برای مشتریان برای انجام کسب‌و‌کار با شرکت، توانایی برای دریافت هزینه‌های بیشتر ا...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 12:00
شرکت‌ها برای محاسبه‌ دقیق‌تر ارزش حضور مشتری هنگام فروش حق اشتراکات، باید در راستای حفظ مشتری اقدام کنند؛ آنها باید در نظر بگیرند که چگونه نقاط تماس مختلف در ارتباط مشتری با شرکت، بر تصمیم‌گیری مشتری تاثیر می‌گذارد. این تحلیل‌ها تاثیر مالی مشکلاتی که ممکن است اکنون از نظر پنهان باشد را آشکار می‌کند. همچنین به این طریق روشن خواهد شد که چگونه حل این مشکلات شرکت&zwn...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 09:40
هر صنعت و شرکتی مزایا و چالش‎‌های ویژه‌ خود را دارد؛ هیچ مجموعه‌ای از معیارهای جهانی برای حفظ مشتری وجود ندارد. اما مدیران می‌توانند معیارهایی را که برای شرکتشان مناسب است از طریق تعیین نقاط تماس مهم با مشتریان، برطرف شدن آسان نیازهای مشتریان هر زمان که بخواهند، صرف بیشترین هزینه برای مشتریان برای انجام کسب‌و‌کار با شرکت، توانایی برای دریافت هزینه‌های بیشتر ا...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 09:38
  تمرکز بر حفظ مشتری کسب‌و‌کارها به‌طور سنتی به دنبال افزایش درآمد از طریق اولویت دادن به جذب مشتری هستند. ارزش حضور مشتری، با جمع ارزش فعلی تمام جریان‌های آینده‌ سود که مشتریان در طول دوره‌ ارتباط تجاری خود با شرکت تولید می‌کنند، محاسبه می‌شود. به بیان دیگر، شرکت‌ها با ایجاد یک حق عضویت اولیه یک مشتری جدید به دست می‌آورند، سپس پیش‌بینی ...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 07:00
 چه زمانی تلاش‌های فرد برای ابراز احترام نتیجه معکوس می‌دهد؟ اگر تلاش‌هایی که برای نشان دادن احترام صورت می‌گیرند یکپارچه نباشند و تصادفی باشند، احترام گذاشتن بیشتر مضر خواهد بود تا مفید. کارکنان معمولا اظهارات و رفتار مبهم مدیران ارشد یا مدیران منابع انسانی را که ارتباط روزانه دائم با کارکنان خود ندارند، غیرصمیمی و از سربازکنی تلقی می‌کنند. همچنین اگر افراد در برخ...
یکشنبه، 04 شهریور 1397 - 03:00
احترام را عامل صرفه‌جویی در وقت بدانید، نه عامل اتلاف وقت احترام گذاشتن لزوما به این معنی نیست که از وظایف حیاتی خود بازمی‌مانید. کریستین پوراث وقت نداشتن را یک «بهانه واهی» می‌داند و معتقد است احترام یعنی چگونگی کاری که همین الان انجام می‌دهید. احترام طبیعی، در تعاملات عادی افراد نهادینه شده و می‌تواند به سادگی صحبت کردن و گوش دادن همراه با قدرشناسی، در دست...
صفحه 2 از 66ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها