دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

یکشنبه، 03 تیر 1397 - 21:00
تجربه اتحاد برند شریک اولیه شرکت‌ها از طریق تجربه به ایجاد ارزش در اتحادها می‌پردازند. دانش تجمعی و تکنیک‌های حاصل در مشارکت با دیگر برندها به فعالیت جدید منتقل شده و از این رو به عملکرد اتحاد فعلی بهبود می‌یابد. این علامت مثبت اطلاعات ارزشمندی را در خصوص کارآیی بالای اتحاد برند در مدیریت و استفاده از سهام برند برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد که همین موضوع منجر به ک...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 18:00
تمایز ارزش برند بین دو شریک ترکیب دو برند متمایز با یک برند خطرناک است، زیرا تمایز درک شده بین دو برند، مشتریان را سردرگم می‌کند. تصویر برند ناسازگار دو شریک می‌تواند تاثیر منفی بر ارزیابی‌های اتحاد برند داشته باشد. به عبارت دیگر، ارزش برند نامتناسب بین دو شریک می‌تواند بر عملکرد اتحاد برند نهایی تاثیر بگذارد. اگر برند بزرگ‌تر از تمایز بیشتری برخوردار باشد، این اثر برای ب...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 15:00
متغیرهای مستقل هر شریک ارزش برند شرکت شریک: ارزش برند به صورت نتایجی تعریف می‌شود که به محصولی با نام برند تعلق دارند. مشهود است که بهره‌مندی برند غیر معروف از «هاله تاثیر» که به برندی با سهام بالا تعلق دارد سود ببرد و از مواردی همچون ارتقای درک کیفیت، افزایش فروش و افزایش بازده بازار سهام برند اصلی بهره مند شود.   https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 12:00
در اکثر تحقیقات گذشته پیرامون انواع اتحادها در بازار و بازاریابی، محققان از روش آزمایشی برای سنجش درک مشتری استفاده می‌کنند، درحالی‌که عملکرد مالی هر شریک در اتحاد یک سوال باز است که باقی می‌ماند. مطالعات قبلی نشان می‌دهند که اتحادهای بازاریابی نشانگر تاثیر مثبت بر ارزش سهامدار هستند، اما تاثیر ناچیزی در دیگر مطالعات دارند و اتحادهای بازاریابی خطرات مازادی برای شرکت‌ها می&...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 09:00
مشاور برندينگ، بازاريابي و توسعه سبد محصول در این مقاله، ما درمی یابیم که مشارکت ارزش برند شرکت و دیگر ویژگی‌های شرکت مرتبط با عملکرد فروش و حتی سهام شرکت‌ها خواهد شد. نتایج ما نشان می‌دهند زمانی که ارزش برند شریک بالاتر است بازده سهام نیز بالا می‌رود ولیکن، تمایز ارزش برند منجر به کاهش تاثیر مثبت ارزش دو برند بر عملکرد مالی شرکت‌های مشارکت‌کننده می‌شود. علاوه&z...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 07:00
در بخش نخست این مقاله گفتیم که این روزها بسیاری از سازمان‌ها به‌دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مشتریان، به رویکرد مشتری‌مداری روی آورده‌اند. اما تحقیقات نشان می‌دهد که کارکنان نیز به اندازه مشتریان مهمند. همراه با کارکنان از آغاز تا پایان سفر کاری در واقع، میان تجربه مشتری و تجربه کارکنان یک پیوند عمیق وجود دارد. با وجودی که بسیاری از سازمان‌ها به اهمیت کارکنان ...
یکشنبه، 03 تیر 1397 - 03:00
اگر بتوان مردم را متقاعد کرد که عادت‌های تصمیم‌گیری خود را کنار بگذارند، مشکل ترافیک و جای پارک تا حدی قابل بهبود است، اما تا زمانی که ما بازیگرانی غیرمنطقی در فرآیند تصمیم‌گیری هستیم، بهتر است فکر کنیم اطلاعاتی که خودرو در مورد فضای شهر به ما می‌دهد، راهکاری جدی برای حل این معضل نخواهد بود. با این حال، شرکت بوش اعلام کرده قصد دارد دامنه و دقت سیستم‌های خود را بهبود بخش...
شنبه، 02 تیر 1397 - 23:55
سیستمی که در مدل S خودروی تسلا به‌کار رفته آزمایشی است، اما بوش قرار است تا پایان امسال این تکنولوژی را در ۲۰ شهر آمریکا و ۳۰ نقطه اروپا گسترش دهد که در این صورت، شاهد اثرات قابل توجه آن برای مناطق شهری آینده خواهیم بود؛ از جمله کاهش تراکم خودرو و مدت زمانی که رانندگان برای پیدا کردن جای پارک تلف می‌کنند و نیز بهبود سلامت، محیط و مصرف سوخت. شرکت بوش می‌گوید ۳۰ درصد ترافیک شهری به خا...
شنبه، 02 تیر 1397 - 21:00
تصور کنید روی صندلی مسافر مدل S خودروی تسلا نشسته‌اید و در مرکز یک شهر شلوغ در اوج ساعت ترافیک، دنبال جای پارک می‌گردید. اما به جای اینکه دائم سرتان را بچرخانید و سرعت کم کنید و بوق ماشین‌های پشتی را تحمل کنید، اجازه می‌دهید خودرو خودش جست‌وجو کند.  همین‌طور که به رانندگی خود ادامه می‌دهید، صفحه نمایش خودرو نقشه‌ای از کلیه جای پارک‌های موجود در آن ...
شنبه، 02 تیر 1397 - 18:00
استارتاپ پارک خودرو   شهرهای بزرگ در سراسر دنیا با سرعت بی‌سابقه‌ای وسعت می‌یابند. پیش‌بینی‌های جدید نشان می‌دهد تا سال ۲۰۵۰ بیش از ۶ میلیارد نفر ساکن شهرهای بزرگ خواهند بود. شهری‌ شدن یک «ابررویداد» است که جنبه‌های زیادی از زندگی ما، ازجمله حمل‌ونقل را متحول می‌کند. ارزیابی‌ها حاکی از آن هستند که ترافیک شهری در همین مدت س...
صفحه 14 از 66ابتدا   قبلی   9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  بعدی   انتها