دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 09:00
مفهوم توسعه پایدار توسعه پایدار عبارت است از توسعه‌ای که نیازهای کنونی جهان را بدون آنکه توانایی نسلهای آتی را در بر آوردن نیازهای خود به مخاطره بیفکند تامین می‌کند. برخی برای توسعه پایدار سه رکن اساسی متصور شده اند : پایداری زیست محیطی (اکولوژیکی) ، پایداری اقتصادی و پایداری اجتماعی. (2002 ,Shriberg) کارآمدی هر سیستمی به لحاظ کردن هر سه بعد پایداری (اکولوژیکی،اقتصاد و اجتماعی ) است .&n...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 07:00
توسعه و بالندگی هر جامعه ای در نتیجه برنامه ریزی توسعه و تدوین استراتژیهای توسعه پایدار است . توسعه به مفهوم تحول کیفی، گذار از دوره ای به دورة دیگر مستلزم ایجاد تغییر همه جانبه در ابعاد اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و... است. توسعه، فرایندی در هم تنیده ودارای ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی،اجتماعی وفرهنگی است و به معنای فراهم شدن زمینه‌های لازم برای پیدایی ظرفیت‌ها و قابلیتهای عناصر ...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 03:00
از ایجاد شبکه‌های ارتباطی با سایر مدیران میانی غفلت نکنید. اگر شما هم جزو آن دسته از مدیران میانی هستید که فکر می‌کنند نباید با مدیران هم‌سطح خود در سایر بخش‌ها و دوایر ارتباط داشته باشند و از آنها نظر بخواهند بدانید که سخت در اشتباهید، چرا که در بطن ارتباطات با سایر مدیران میانی، اطلاعات و ایده‌های ارزشمندی نهفته است که به‌کارگیری آنها می‌تواند برای شما بسیار مف...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 23:55
به افرادتان تکالیف مبهم و نامشخص ندهید. هر چند ممکن است افرادتان به تکالیف و خواسته‌های مبهمی که شما به آنها داده‌اید به صورت صوری عمل کنند اما این آن چیزی نیست که خروجی مورد نظر مدیریت ارشد را برآورده سازد. *سعی نکنید کارهای جذاب و راحت را خودتان انجام دهید و کارهای سخت و خسته‌کننده را به افرادتان واگذار کنید، چرا که با این کار افرادتان را از آموختن چیزهای جدید از شما محروم ساخت...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 18:00
واقعیت این است که فعالیت کردن به‌عنوان مدیر میانی در یک سازمان یا شرکت امری بسیار پیچیده و سرشار از ظرافت‌هایی است که توجه کافی به آنها از فرد یک مدیر آبدیده و مقتدر می‌سازد و بی‌توجهی به آنها هم می‌تواند عمر مدیریتی یک مدیر را کوتاه سازد. مدیران میانی از یکسو با زیردستانی در ارتباط هستند که نقش کارمندی یا کارگری ایفا می‌کنند و از سویی دیگر با مدیران ارشد سازمان در ار...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 15:00
تفکر مکتوب: کارکنان امور مالی، اعداد و ارقام را به حافظه خود نمی‌سپارند بلکه همه را به صورت مکتوب در می‌آورند. گزارش‌های مالی هر سازمان، نیروی حیاتی هر کسب و کاری به‌شمار می‌رود. یک طرح بازاریابی مکتوب نیز درصورت جابه‌جایی کارکنان سازمان و ورود افراد جدید، تغییراتی در اطلاعات موجودش ایجاد نمی‌شود و دست نخورده باقی می‌ماند. تفکر عالی: در کسب‌وکار رقاب...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 12:00
نمودار موفقیت:  نمودارها هم کامل نیستند. چگونه متوجه اتفاقاتی خواهید شد که ظرف یک‌سال یا پنج سال آینده رخ می‌دهد؟ آیا ایجاد طرح بازاریابی کار بیهوده و هدر دادن وقت نیست و در عوض بهتر نیست که با مشتریان ارتباط برقرار کنید یا به فکر بهبود و اصلاح محصولات باشید؟ اگر طرحی در اختیار نداشته باشید، محکوم به فنا هستید و داشتن یک طرح نادرست از بی‌برنامگی به مراتب بهتر است. برای همگام...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 09:00
عالی‌ترین روش تفکر درباره بازاریابی   منبع: Entrepreneur : شرکت‌هایی که در زمینه بازاریابی موفق هستند کار خود را همیشه بر اساس طرح بازاریابی انجام می‌دهند. شرکت‌های بزرگ دارای طرح‌های متعددی هستند حال آنکه شرکت‌های کوچک، طرح‌های به مراتب کمتری دارند. حداقل هر سه ماه یک بار و در بهترین حالت، ماهانه به طرح بازاریابی مدون شرکت مراجعه کنید. بخشی را هم به گزارش...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 07:00
متغیر وابسته: بازده غیرعادی کوتاه‌مدت در بازار. این بازده به علت پاسخ هیجانی مشتریان درخصوص محصول جدید و واکنش آنها موجب اتفاق‌های پیش‌بینی نشده است که منجر به فروش محصول در کوتاه‌مدت می‌شود.   متغیرهای کنترل: دسته سوم از متغیرهای موجود در معادله اتحاد برندها متغیر کنترل است که عبارت است از اندازه شرکت. اندازه شرکت هر دو شریک به عنوان دارایی شرکت در نظر گرفته ...
دوشنبه، 04 تیر 1397 - 03:00
 بهره‌برداری از برند شریک ثانویه بهره‌برداری بازاریابی در اصل شامل استخراج محصولات موجود و حضور بازار جهت استفاده از فرصت‌های کوتاه‌مدت است. در بیشتر صنایع اتحادهای برند از انواعی هستند که در آن کالاهای بسته‌بندی شده برای مشتری، برند ثانویه در بسته محصول برند اولیه به‌منظور تبلیغ تعیین می‌شود. در حالی که برند ثانویه نقش جذب مشتریان و تبلیغ محصولات را ایفا م...
صفحه 13 از 66ابتدا   قبلی   8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  بعدی   انتها