دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

دوشنبه، 11 تیر 1397 - 21:00
این روزها مشتریان با روش‌های متنوع‌تر و در مکان‌های بیشتری نسبت به گذشته با برندها درگیر می‌شوند. در نتیجه، انتظارات آنها بیشتر از همیشه بالا رفته است. ما انتظار داریم محصولات و خدمات همیشه و به صورت پیوسته و با هر ابزاری در دسترس ما باشند. اگر در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ برندهای قوی ساخته شدند، در دهه حاضر تجربیات مشتری استثنایی عرضه شده است. وقتی با مشتری سروکار داشته باشید، م...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 18:00
   هویت کاری تاکسی اینترنتی اوبر بعضی‌ها بر سر این موضوع بحث می‌کنند که مشاغلی که شرکت‌های تکنولوژی ایجاد می‌کنند، «شغل واقعی» نیستند، چون مزایا ندارند و ساعاتشان مشخص نیست. البته تعریف آنها از شغل واقعی، زمین تا آسمان با شغل‌های قرن بیستم فرق دارد اما حداقل در شهرهایی مثل پورت تالبوت، شغل‌ها این دو ویژگی را داشتند. حتی اگر در این شهرها یک شغل ...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 12:00
 اقتصاد گیگی واژه «گیگ» در گذشته به معنای همکاری موقت یک نوازنده با یک گروه موسیقی بود اما حالا، به هر همکاری موقتی‌ گیگی گفته می‌شود. در اقتصاد گیگی، همکاری‌ها بیشتر کوتاه‌مدتند تا دائمی. کارهای قراردادی، مستقل و موقتی نیز از نظر موقتی بودن به اقتصاد گیگی شباهت دارند اما اقتصاد گیگی از یک نظر با تمامی دسته‌بندی‌های کار فرق دارد. وجه تمایز اقتصاد گیگ...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 09:00
بسیاری از شهرها در نقاط مختلف جهان، وضعیتی مشابه با وضعیت پورت تالبوت را تجربه می‌کنند؛ شهرهایی که کارخانه‌ها و شرکت‌هایش از دیرباز، بخش اعظمی از زندگی کارگران و کارکنان را تحت‌الشعاع قرار داده بودند یا حتی جوامعی که به دنبال تاسیس یک شرکت یا کارخانه به وجود آمده بودند (مثل شهرک‌های سازمانی). هر چیزی، حتی تامین آب ساکنان این شهرها، مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر اقدامات ای...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 07:00
  چرا تحولات دیجیتال شکست می‌خورد؟ تجربه به من آموخت که چرا بسیاری از تحولات دیجیتال شکست می‌خورد. شرکت‌ها از تغییر واقعی به‌دلیل هرج‌و‌مرج‌های اجتناب‌ناپذیر آن هراس دارند. از آنجا که عدم اطمینان موجب بروز ریسک‌پذیری طبیعی می‌شود، ما از انجام تحول واقعی جلوگیری می‌کنیم. حتی اگر تکنولوژی، تغییرات اطراف ما را شتاب دهد. به همین جهت مدیران ...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 07:00
ساختمان‌های کارخانه فولاد «پورت تالبوت» (شهرکی واقع در ولز بریتانیا) که زمانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در اروپا بود، بزرگ‌ترین ساختمان‌های آن حوالی هستند. ۵۰ سال پیش، این ساختمان‌ها نماد رفاه و خوشبختی مردم شهر بودند اما حالا، نماد شکست هستند. در دهه ۱۹۶۰، حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت ۵۰هزار نفری این شهر در این کارخانه کار می‌کردند. حالا فقط ۴ هزار...
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 21:00
دسته‌بندی نظام جبران خدمات آن دسته از مربیان توانمند که از مهارت‌های هدف‌گذاری برخوردارند، باید بخشی از مشکلات مربوط به جبران خدمات را حل کنند (و این کار را تا اندازه‌ای انجام داده‌اند) ولی وظایف سازمانی و الگوهای عملکردی جدید که به سوی کارکنان برتر گرایش دارند، بر چالش‌های موجود افزوده‌اند. پاداش‌های انگیزشی نیروهای فروش کاملا شهودی باقی مانده و کوشش بیشتر...
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 18:00
  مربیگری را به مدیران بیاموزید مدیران به‌طور مستقیم در کار دشوار اجرای الزامات عملکرد مربوط به شاخص‌های کلیدی عملکرد درگیرند. آنها همچنین از بیشترین اطلاعات درباره یکایک کارکنان و توانمندی‌های آنان و نیازهایشان به رشد و توسعه برخوردارند. بنابراین بیشترین اندازه از انصاف و صداقت مربوط به رویه‌های مدیریت عملکرد، به توانایی مربیگری مدیران بستگی دارد. با این حال، کمتر از ۳۰ ...
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 15:00
تبدیل اهداف کارکنان به اولویت‌های سازمان ایجاد زیربنای اعتماد در مدیریت عملکرد به معنی شفاف بودن درمورد انتظارات از کارکنان و جایگاه کار آنان در دستیابی به آن چیزی است که شرکت برای انجامش می‌کوشد. این احساس معنی‌دار انگیزه‌بخش با وضعیت موجود در بسیاری از شرکت‌ها در تضاد است. در برخی از شرکت‌ها تاثیر اهداف کارکنان بر اهداف شرکت مورد توجه قرار نمی‌گیرد و این در حا...
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 12:00
عامل انصاف هرگاه درباره انصاف سخن می‌گوییم، تعریف دشواری را ارائه می‌کنیم که به پرسشی کاربردی درباره درک کارکنان از پسندیده بودن طراحی و اجرای منصفانه مدیریت عملکرد اشاره دارد. دیدگاه کارکنان درباره موضوع انصاف بسیار حیاتی است. پژوهش انجام شده نشان داد که ۶۰ درصد از پاسخ‌دهندگانی که نظام مدیریت عملکرد را منصفانه می‌دیدند، به اثربخشی آن نیز اذعان کرده بودند. مهم‌تر آنکه...
صفحه 13 از 68ابتدا   قبلی   8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  بعدی   انتها