دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

یکشنبه، 10 تیر 1397 - 10:00
فرآیندهای مدیریت عملکرد در بسیاری از شرکت‌ها همچنان ادامه دارند، ولی نه به آن دلیل که در آن شرکت‌ها، کوشش‌هایی برای بهتر شدن اوضاع انجام نمی‌گیرد. در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه مکنزی، تعداد دو سوم از پاسخ‌دهندگان دست‌کم یک دگرگونی کلان را در نظام‌های مدیریت عملکرد خود ایجاد کرده بودند. با این وجود به نظر نمی‌رسد شرکت‌ها در این حوزه خی...
جمعه، 08 تیر 1397 - 12:00
رجینالدگرین با بررسی تجربیات و آرزوهای کشورهای کمتر توسعه یافته 9 عنصر اصلی را استنتاج می کند که به نظر وی نقش محوری برای دولت ایفا می کند. در اینجا به پنج مورد از این عناصر اشاره می‌کنیم: 1. خود اتکایی فزایندة ملی عنصر اول در توسعه است .در اینجا عنصر کلیدی ایدئولوژی است. به طور غالب‌، در کشور‌‌های در حال توسعه این باور خطرناک وجود دارد که بدون سرمایه ، نیروی انسانی و تصمیم خا...
پنجشنبه، 07 تیر 1397 - 12:00
در این مطالعه دستیاران مدیران عامل به گونه‌ای آموزش داده شده بودند که زمان مدیران عامل را در بازه‌های ۱۵ دقیقه‌ای، برای ۲۴ ساعت شبانه‌روز و در طول ۷ روز هفته کدنویسی و این برنامه زمانی را به‌طور مداوم بامدیران عامل بررسی کنند. مجموعه داده‌های به‌دست آمده نشان می‌دهد مدیرعامل کجا، چگونه و با چه کسانی زمانش را صرف می‌کند و این زمان روی چه فعالیت‌ها، ...
پنجشنبه، 07 تیر 1397 - 09:16
در فرهنگ لغات مدیریت، مدیر عامل مثال کاملی از رهبری سازمانی است. اما در کمال شگفتی اطلاعات اندکی در مورد این نقش منحصربه‌فرد وجود دارد. گرچه مدیران عامل قدرت نهایی در شرکت‌هایشان هستند اما نسبت به سایرین با چالش‌ها و محدودیت‌های بسیاری مواجهند. چگونه مدیران زمان خود را مدیریت می‌کنند؟ راه‌اندازی یک شرکت جهانی بزرگ یک شغل بسیار پیچیده به حساب می‌آید. گستره کار م...
چهارشنبه، 06 تیر 1397 - 03:00
تعریف شبیه سازی شبیه سازی در فرهنگنامه WEBSTER به معنای: وانمودکردن یا نایل شدن به اصل چیزی بدون واقعیت است. شبیه سازی رایانه ای را به فرایند مدل سازی با استفاده از روابط ریاضی و منطقی و نیز اجرای مدل به وسیله رایانه گویند.  شبیه‌سازی، تکنیکی است که امکان نمایش فرآیندها، منابع، کالاها و خدمات را در مدل دینامیک رایانه ای فراهم می‌سازد. در حقیقت شبیه سازی رایانه‌ای ابزاری نیروم...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 23:55
تصمیم گیری برای استفاده کارا از نیروی انسانی، تجهیزات و دیگر منابع سازمانی برای هر مدیری، امری ضروری است . از این رو، مدیر همیشه در صدد است تا بیشترین بهره‌وری را از امکانات و منابع خود برای دستیابی به هدفهای از پیش تعیین شده، محقق سازد. شبیه سازی (Simulation)می‌تواند به عنوان یکی از تکنیکهای موَثر و پرقدرت مدیران امروزی مورد استفاده قرار گیرد. شبیه سازی تقلیدی از عملکرد یا سیستم واقعی ب...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 21:00
خط مشی‌های هند از1950 تا 1991 خط مشی‌‌های توسعه صنعتی به دو دوره تقسیم می شود: دوره اول از دهه 1950تا 1991 و دوره دوم که از دهه 1991 به بعد شکل گرفته است. در دوره اول مهمترین خط مشی های صنعتی شدن بر این محورها متمرکز بود: 1.جانشینی واردات که براستقلال تاکید می کرد و هیچ اهمیتی برای صادرات قائل نبود. 2.فرایند خود مختاری برای سراسر تجارت بین المللی هند انتخاب شده بود. 3.تکیه به ب...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 21:00
خط مشی‌های هند از1950 تا 1991 خط مشی‌‌های توسعه صنعتی به دو دوره تقسیم می شود: دوره اول از دهه 1950تا 1991 و دوره دوم که از دهه 1991 به بعد شکل گرفته است. در دوره اول مهمترین خط مشی های صنعتی شدن بر این محورها متمرکز بود: 1.جانشینی واردات که براستقلال تاکید می کرد و هیچ اهمیتی برای صادرات قائل نبود. 2.فرایند خود مختاری برای سراسر تجارت بین المللی هند انتخاب شده بود. 3.تکیه به ب...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 18:00
معیارهای خط مشی صنعتی ژاپن استراتژی خط مشی صنعتی شدن در ژاپن در هر دهه متفاوت از هم بود به گونه‌ای از دهه 1950 تا 1960 به دوره بازسازی صنایع،از دهه 1960 تا 1970 دوره رشد سریع و از دهه 1970 به بعد دوره حمایت از صنایع با تکنولوژی برتر و حمایتهای محیطی نام گرفت. دولت قوی و سازمانهای ضعیف، مرحله بازسازی را مشخص می سازند. در سالهای بین 1945 تا 1960 مرحله بازسازی ژاپن با این خط مشی‌ها انجام ...
ﺳﻪشنبه، 05 تیر 1397 - 15:00
مقایسه ژاپن و هند در سال 1950 ژاپن و هند موقعیتی مشابه هم را در مسیر صنعتی شدن داشتند اما سه دهه بعد، هند عقب‌تر از ژاپن قرار گرفت . چه چیزی ژاپن راموفق می کند؟ در ادامه، نگارنده خط مشی‌های صنعتی از دهه 1950 تا 2000 میلادی را مورد بررسی قرار داده، در پایان الزامات توسعه پایدار را ارائه می‌دهد. اجازه دهید به نیم سده عقب برگردیم، یعنی به سال 1951 که در آن دو کشور از مهمترین کشورها د...
صفحه 12 از 66ابتدا   قبلی   7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  بعدی   انتها