دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 09:00
 در مقاله هفته پیش اشاره کردیم که مدیران‌عامل با کمیابی شدیدی از سوی یک منبع روبه‌رو هستند و آن منبع «زمان» است. هرگز زمان کافی برای انجام همه اموری که یک مدیرعامل در برابر آنها مسوول است وجود ندارد. با وجود این، مدیران‌عامل در قبال «همه» امور سازمان‌شان پاسخگو باقی می‌مانند. زمان، کمیاب‌ترین منبع مدیران امروز در این میان روشی که مدیران ...
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 07:00
به محض اینکه قدم در دفتر آژانس تبلیغاتی زولو آلفا کیلو (Zulu Alpha Kilo) در تورنتو می‌گذارید، از ظاهر و در و دیوار این شرکت یک دنیای متفاوت را احساس می‌کنید. جالب‌ترین آنها فیلمی است از افرادی که در کشیدن یک نقاشی دیواری مشارکت دارند که دائما روی صفحه سفیدی در کنار میز پذیرش شرکت پخش می‌شود. ایده‌هایی دیوانه‌وار برای متفاوت بودن در صنعت تبلیغات زاک مروئه، بنیان&zwnj...
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 03:00
من یک تحلیلگر مالی هستم پس هر چه بیشتر بتوانم فرآیندهای پشت اعداد و ارقام را کنکاش کنم، کارم برایم جذاب‌تر است. آنچه من را جذب این شغل کرد (منظور شغل مورد مصاحبه است)، تعاملات واحد مالی با واحدهای فروش و بازاریابی بود، چون من به این دو حوزه خیلی علاقه دارم. ● به‌عنوان سرپرست خدمات مشتری، من معمولا از چالش‌ها استقبال می‌کنم و به نظرم، شغل پیشنهادی شما چالش‌های زیادی دارد چ...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 23:55
مشاور عزیز، هیچ وقت نمی‌دانم به سوال «شغل ایده‌آل شما چیست» که در مصاحبه‌ها مطرح می‌شود چطور پاسخ دهم. گاهی هم به جایش این سوال را می‌پرسند که «در یک شغل به دنبال چه چیزی هستید؟». چطور به این سوال پاسخ دهم که صادقانه باشد؟ بعضی‌ها در جواب این سوال می‌گویند: «من به دنبال جایی هستم که آدم را به چالش بکشد و کارکنانش فوق‌العاده باشن...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 21:00
 اگر می‌خواهید شادکاری را به الگوهای رفتاری بین خود و دیگران تعمیم دهید باید آن را در قالب اضلاع یک مثلث در نظر بگیرید که از آن با‌عنوان «مثلث طلایی شادکاری» یاد می‌شود که اضلاع آن عبارت است از یادگیرنده بودن، سخنور بودن و دست به قلم بودن. با قرار دادن الگوهای رفتاری‌تان در قالب این مثلث طلایی است که می‌توانید هم خود به احساس عمیق شادی برسید و هم اطرافیان&...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 18:00
 رقابت در جامعه هدف، موجب از بین رفتن دروغ، ریا، چاپلوسی، رانت، کینه، حسد، انتقام، دشنام و... می‌شود. - رقابت موجب می‌شود شرکت‌ها در مظان داوری مردم و افکار عمومی قرار بگیرند تا آنها با بررسی‌های درست خود همه شرکت‌ها را به درجات مختلف عالی، خوب، متوسط و بد تقسیم کنند و این یعنی نظارت و نگاه مستمر در جهت رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی. - رقابت موجب می‌شو...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 15:00
همان‌طوری که شما درصدد نفوذ به قلب سازمانی رقبایتان هستید آنها نیز همین هدف را دنبال می‌کنند و مترصد نفوذ به سازمان شما هستند لذا تمام راه‌های نفوذ احتمالی آنها به مجموعه‌تان را مسدود و از شگردهایی که مشاوران حرفه‌ای در اختیارتان قرار خواهند داد نهایت بهره‌برداری را به عمل آورید. پس از اینکه رویکرد بازاریابی خود را با رویکرد رقبایتان مقایسه کردید و پی بردید که چه م...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 07:00
بازاریابی و تجربه مشتری را یکی کنیم نویسنده: Amanda Forshew مترجم: مریم رضایی این روزها مشتریان با روش‌های متنوع‌تر و در مکان‌های بیشتری نسبت به گذشته با برندها درگیر می‌شوند. در نتیجه، انتظارات آنها بیشتر از همیشه بالا رفته است. ما انتظار داریم محصولات و خدمات همیشه و به صورت پیوسته و با هر ابزاری در دسترس ما باشند. اگر در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ برندهای قوی ساخته شدند، در د...
ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 - 03:00
 یکی کردن برند و تجربه مشتری ظاهرا برخی بازاریاب‌ها خودشان را درگیر عرضه کردن برند از طریق تجربه مشتری نمی‌کنند. این حس همیشگی وجود دارد که مصرف‌کننده تحت تاثیر ارتباطات بازاریابی قرار می‌گیرد، نه دیدگاهی که مشتری از برند دارد و در نهایت به تجربه مشتری تبدیل می‌شود. برای اینکه مشخص کنیم این موضوع چقدر واقعیت دارد، باید به چند سوال پاسخ بدهیم: • آیا برند شما و...
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 23:55
 برند یا تجربه برندسازی شده؟ آیا باید «تجربه مشتری برند» وجود داشته باشد یا یک «تجربه مشتری برندسازی شده؟» آیا بین این دو تفاوتی وجود دارد؟ تجربه مشتری برند یعنی جایی که ماهیت، وعده، ارزش‌ها و همه آن چیزی که به برند مرتبط است، از طریق تجربه مشتری، جان می‌گیرند. برند انتظارات مشتری را برای تجربه کردن تعیین می‌کند. سپس تجربه مشتری بر اساس این انتظارات ...
صفحه 12 از 68ابتدا   قبلی   7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  بعدی   انتها