دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 13 آذر 1397
تعداد بازدید: 10
تعداد نظرات: 0

آموزش‌های لازم برای مدیریت

آموزش‌های لازم
به‌طور کلی، سازمان‌ها برای آشنایی با این فرآیند پیچیده، کمک‌های لازم را به فروشندگان نمی‌کنند. تحقیقات ما نشان می‌دهد معمولا چیزی که هنگام راه‌اندازی یک محصول باعنوان آموزش ارائه می‌شود، صرفا یک تصویر مبهم از آن محصول است. درباره چالش‌های اصلی که در جریان چرخه فروش پیش می‌آید، توضیحی داده نمی‌شود. در جلسه راه‌اندازی، تیم‌های توسعه محصول معمولا بیشتر توجه خود را بر زرق‌وبرق‌های محصول می‌گذارند و اعتقاد دارند که هدف اولیه آنها این است که کاری کنند فروشندگان آن‌قدر مشتاق محصول بشوند که آن را به همه مشتریان خود عرضه کنند. در مراحل اولیه این چرخه، نه‌تنها فروشنده باید اطلاعات درستی از محصول ارائه کند، بلکه مشتری نیز باید «احساس» کند که اطلاعات درست را دریافت کرده است. این موضوع دربرگیرنده اعتمادسازی و شرح درک عمیقی از چالش‌های مشتری است. در مراحل نهایی چرخه، فروشنده باید در دانستن، ارزیابی و مدیریت ریسک‌ها و مشکلات افراد که ناشی از تغییرات است، به مشتری کمک کند. شرکت‌های کمی این مسائل را به فروشندگان خود آموزش می‌دهند.

بهتر است تیم‌های فروش وقت خود را به توسعه یک پروفایل ذهنی از یک مشتری ایده‌آل اختصاص دهند. چه خصوصیاتی نشان‌دهنده این است که یک نفر قصد دارد روش جدیدی را برای کسب‌و‌کار بپذیرد. چه سرنخ‌های رفتاری نشان می‌دهد که مشتری واقعا قصد خرید دارد یا اینکه فقط می‌خواهد اطلاعاتی در مورد یک تکنولوژی جدید کسب کند. آیا یادگیری و تغییر، در فرهنگ سازمانی مشتری وجود دارد؟ برای مشتریانی که بیشترین تطابق را با این پروفایل دارند، تیم فروش باید همه مراحل لازم را طراحی و برای ملاقات با همه افراد موردنیاز برنامه‌ریزی کند. این کار، ذاتا خلاقانه است؛ زیرا هدف این است که درباره آنچه باید در فرآیند فروش جدید و متفاوت باشد، ایده‌پردازی شود. تیم باید از خود بپرسد که آیا لازم است که قبل از یک عملیات فروش، خریدار معیار‌های ارزیابی جدیدی ایجاد کند؟ کدام گروه‌ها در سازمان خریدار، در برابر از دست دادن قدرت مقاومت می‌کنند و چگونه باید آنها را آرام کرد. آیا همه کسانی که تحت‌تاثیر این تغییر قرار می‌گیرند، شناسایی شده‌اند؟ اگر این کار انجام نشده است، چگونه می‌توانیم شبکه مورد ‌نیازمان را توسعه دهیم؟

با وجود اینکه در ابتدا تیم فروش همه اطلاعات موردنیاز را در اختیار ندارد، با تکرار این کار کمک می‌کند که موانع بزرگ را پشت سر گذاشته و روی شناسایی مشتریان واقعی تمرکز کنند.

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3468628-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت