دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

جمعه 09 آذر 1397
تعداد بازدید: 9
تعداد نظرات: 0

ویژگی‌های فروشنده موفق در دنیای امروز

ویژگی‌های فروشنده موفق در دنیای امروز
 
منبع: HBR : وقتی که با شرکت‌ها در مورد بزرگ‌ترین چالش‌هایشان در مسیر افزایش سود‌دهی صحبت می‌کنید، یک شکایت همیشگی وجود دارد: رهبران سازمانی ارشد درباره توانایی‌شان در توسعه نوآوری‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند ولی در مورد توانایی در تجاری کردن این نوآوری‌ها اعتماد به نفس لازم را ندارند. تحقیقات ما نشان می‌دهد این نقص ناشی از کمبود فرآیند‌های رسمی و راهکارهای موثر مدیریت استعداد است. این یک مشکل بزرگ است؛ زیرا بازگشت سرمایه مربوط به بخش تحقیق و توسعه آن شرکت‌ها را محدود می‌کند. به عبارت ساده، شرکت‌هایی که میلیون‌ها دلار صرف نوآوری‌های جدید می‌کنند، باید مهارت بیشتری در فروش این نوآوری‌ها به مشتریان کسب کنند.
ویژگی‌های  فروشنده موفق در دنیای امروز
برای درک دشواری این کار، ما منابع آکادمیک را جست‌وجو کردیم؛ مصاحبه‌های رو‌درروی زیادی با مدیران ارشد فروش انجام دادیم و خودمان نیز مطالعات زیادی انجام دادیم. ما دریافتیم شرکت‌های موفق می‌دانند که در مقایسه با روش‌های سنتی، فرآیند فروش برای محصولات جدید نیاز به اختصاص زمان خاصی دارد و باید بر موانع و مشکلات متفاوتی فائق آمد. همچنین دریافتیم افرادی که در فروش محصولات جدید مهارت بیشتری دارند، نسبت به کسانی که در فروش محصولات موجود موفق هستند، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوتی دارند و نیز شرکت‌های برتر، سازمان‌ها و فرهنگ‌هایی را گسترش می‌دهند که افراد بخش فروش را در مواجهه با چالش‌ها پشتیبانی کنند.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت