دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

جمعه 09 آذر 1397
تعداد بازدید: 9
تعداد نظرات: 0

نیاز به یک استراتژی فراتر از خوب

نیاز به یک استراتژی فراتر از خوب
البته همه شرکت‌ها نمی‌توانند پتانسیلی که توصیف کردیم را به رشدی که سریع، مداوم و سودآور باشد، تبدیل کنند. در فضای بازاری که هم پیچیده و هم به شدت رقابتی است، بین عملکرد موفق‌ترین شرکت‌ها و بقیه، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. برخی شرکت‌ها شیرهای کسب‌وکار آفریقا شده‌اند و یک سر و گردن از بقیه جلوتر هستند. بقیه آنها با این خطر مواجهند که قربانی این شیرها شوند.

برای برنده بودن در آفریقا باید چه کرد؟ مثل هر بازار دیگری، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کجا و چگونه رقابت کنیم، بسیار مهم و حیاتی است. شرکت‌هایی که شهرها، کشورها و مناطق در حال رشد را پیش‌روی خود دارند، مزیت‌های خود را ارتقا می‌دهند. همچنین شرکت‌هایی که رویدادهای صنعتی قوی را پیش می‌برند – مثل استفاده سریع از تکنولوژی موبایل و دیجیتال – از مزیت بهتری برخوردارند و عملکرد بهتری هم خواهند داشت. گاهی اوقات این رویدادها با یک نقص و پیچیدگی مواجهند؛ مثل بازارهای بهره‌برداری نشده بزرگ یا شکاف‌های زیرساختی. شرکت‌ها برای بهره‌ بردن از این رویدادها باید تقاضایی که برآورده نشده یا مشکلاتی که حل نشده را به‌عنوان یک فرصت ببینند.

اما گزینه‌های استراتژیک خوب برای شرکت‌هایی که می‌خواهند در آفریقا موفق باشند، تنها یک قطعه پازل است. رویکرد هوشمندانه برای توسعه جغرافیایی باید در سطح گسترده‌تری وجود داشته باشد. این رویکردها عبارتند از: طرحی برای نوآوری در مدل کسب‌وکار، راه‌حل‌های عملیاتی که به کسب‌وکارها در مدیریت ریسک و افزایش انعطاف شرکت نسبت به شوک‌های اجتناب‌ناپذیر آفریقا کمک کنند، رویکردهای تازه برای کشف استعدادها و تقویت مهارت‌های شغلی و مدیریتی و پرورش رهبران کسب‌وکار جدید برای سال‌های آینده. این اولویت‌ها همین الان هم از سوی بسیاری از مدیران محلی که دنبال‌کننده این رویکردها هستند، به خوبی و با قدرت به نمایش گذاشته شده است.

آفریقا منزلگاه طبقه‌ای از مصرف‌کنندگان است که میزان مصرف آنها از هند هم بیشتر شده و به زودی بیشتر هم می‌شود. با این حال، علاوه بر فقر گسترده، شکاف‌های زیرساختی، بازارهای بخش‌بندی شده و پیچیدگی‌های قانونی، مشکلاتی هستند که همچنان وجود دارند. رهبران کسب‌وکار با تغییر شکل چالش‌ها به‌عنوان محرکی برای نوآوری و در نظر گرفتن تقاضاهای برآورده نشده بازار به‌عنوان فضایی برای رشد، می‌توانند به رشد شرکت‌های خود و کل این قاره کمک کنند.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت