دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 06 شهریور 1397
تعداد بازدید: 26
تعداد نظرات: 0

بسیاری از سازمان های فروشنده

بسیاری از سازمان های فروشنده به منظور  حفظ قدرت رقابتی خود سیستم های اتوماسیون فروش را پیاده کرده اند. در سال ۲۰۰۰،   بازار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای ارزش کلی ۱۳ میلیارد دلار بود و سیستم SFA  ۲ میلیارد دلار از این ۱۳ میلیارد را شامل می شد( انگیو ۲۰۰۰). این سیستم های SFA موجب بهبود مدیریت نیروی فروش با اتوماسیون طیف وسیعی از فعالیتهای فروش جهت  افزایش بازدهی و کاهش هزینه می شوند. در واقع، یک سیستم SFA با سیستم های فناوری اطلاعات در کل سازمان تلفیق می شود.
سیستم های SFA دارای  بسیاری از مزایای جذاب از جمله اتوماسیون دفتر فروش،  یکپارچه سازی نیروی فروش با واحد های دیگر در سازمان، استاندارد سازی فعالیت های فروش و مدیریت موثر تر و کارامد نیروی فروش می باشند. مزایای بالقوه فروش شامل کاهش هزینه، افزایش بازدهی، افزایش نرخ نهایی، گردش بهتر اطلاعات در سازمان،حذف دیتابیس های تکراری،  همکاری بهتر میان نیروی فروش و واحد های تولید،انعطاف پذیری بیشتر با خدمات مشتری، توانایی  به اشتراک گذاری شیوه های ایده ال، توانایی انتصاب  کارکنان و نیز مدیریت موثر تر نیروی فروش می باشد. هم چنین SFA فرایند فروش را با ایجاد فرصت های  فروش جانبی،پیش فروشی و فروش مستقیم بهبود می بخشد.اگرچه سازمان ها غالبا در سیستم های SFA برای دست یابی به این مزایا سرمایه گذاری می کنند، با این حال بسیاری از آن ها به این مزایا دست پیدا نمی کنند(  سازمان بازاریابی فناوری ۲۰۰۴). در این وضعیت، این سوال مطرح می شود که چرا مزایای پیش بینی شده ما از سیستم SFA  محقق نمی شود؟
اکنون ما به بررسی تجربه یک سازمان ملی بزرگ که اخیرا  پول زیادی را در سیستم سازمانی SFA سرمایه گذاری کرده است می پردازیم. اهداف سازمان شامل مدیریت بهتر نیروی فروش و بهبود  اثر بخشی و کارایی فعالیت های فروش آن بوده است. قبل از پیاده سازی و اجرای سیستم SFA، سازمان اساسا از رویکرد مبتنی بر کاغذ برای مدیریت  فرایند های فروش خود و نیز  نیرو های فروش گسترده خود در مقیاس جغرافیایی استفاده می کرد. هدف سیستم جدیدا پیاده شده SFA در سازمان ، ارایه توانایی رهبری فروش به کارکنان و نیز ارایه اطلاعات زیاد در خصوص این رهبری می باشد. این سیستم فروشنده ها را قادر به ارایه اطلاعاتی به مشتریان در خصوص محصول، دسترسی به محصول و تاریخ تحویل و جزییات نهایی قیمت فروش کرده است. دررابطه با مدیریت فروش، این سیستم اطلاعات زمان واقعی در خصوص فعالیت ها وعملکرد نیروی فروش را به مدیران داده است.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت