دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

یکشنبه 04 شهریور 1397
تعداد بازدید: 11
تعداد نظرات: 0

مدرس روانشناسی مشتری مداری

در حالت ایده‎‌آل، تیم مورد نظر شامل استخدامی‌های جدید و همچنین افرادی که برای مدتی با سازمان در ارتباط بوده‌اند و دانش و تجربیات مهمی را تولید کرده‌اند، می‌شود. در بیشتر موارد این گروه فعالیت‌های خود را به مدیر عامل ارشد گزارش می‌دهد، اما در پاره‌ای موارد شاید گزارشش را در اختیار رئیس ارشد مشتریان نیز بگذارد، البته اگر چنین مقامی در شرکت وجود داشته باشد.

هنگامی که تیم جدید شروع به جمع‌آوری داده‌ها کند، دیدگاه‌های انتقادی آشکار می‌شود که می‌تواند به مثابه معیاری باشد که دسترسی به آن همچنان نیازمند تلاش است. یا ممکن است یک معیار کاملا جدید برای تشخیص مشکلات عدم حفظ مشتری در یک شرکت خاص که پیشتر به آن توجه نمی‌شد، شکل بگیرد.

تیم‌ها ممکن است در انجام اینگونه کارها با مقاومت روبه‌رو شوند. برای نمونه، آنها ممکن است دریابند که سازمان به‌طور کلی فاقد سیستم جمع‌آوری و پردازش مداوم و منظم داده است که بتواند اطلاعاتی دوره‌ای از داده‌ها فراهم کند. البته می‌توان بر این محدودیت فنی چیره شد، اما انجام این کار نیازمند تغییر کار در بعضی واحدهای تجاری است. این چیزی نیست که مردم معمولا خواستار شنیدن آن باشند. با این حال، گروه جدید با افرادی که ظرفیت شرح روایت را دارند تجهیز خواهد شد: این یک تحلیل تصادفی که زندگی را برای هیچ دلیل خوبی دشوار می‌کند، نیست. این تحلیلی است که احتمالا تاثیر مستقیمی بر موفقیت مشتریان خواهد داشت. راه‌حل آن گوش دادن به نگرانی‌های مشتریان، بررسی ایجاد مشکلات و همکاری با مردم برای کمک به آنها برای فهم نقش‌شان در مسیر حل مشکلات است.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت