دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 12 تیر 1397
تعداد بازدید: 20
تعداد نظرات: 0

مثلث طلایی شادکاری در کسب و کار

 اگر می‌خواهید شادکاری را به الگوهای رفتاری بین خود و دیگران تعمیم دهید باید آن را در قالب اضلاع یک مثلث در نظر بگیرید که از آن با‌عنوان «مثلث طلایی شادکاری» یاد می‌شود که اضلاع آن عبارت است از یادگیرنده بودن، سخنور بودن و دست به قلم بودن. با قرار دادن الگوهای رفتاری‌تان در قالب این مثلث طلایی است که می‌توانید هم خود به احساس عمیق شادی برسید و هم اطرافیان‌تان در محل کار را شادتر سازید و از این طریق به بهره‌وری بیشتر و واقعی‌تر نزدیک شوید.
همیشه یادگیرنده و مطالعه‌گر باشید: یکی از راز‌های مهم موفقیت و کامیابی در هر کاری این است که افراد به‌طور پیوسته و خودجوش اقدام به یادگیری و فراگرفتن چیزهای جدید مرتبط با کارشان کنند و بهترین روش برای یادگیری مطالعه است؛ چه به صورت خواندن کتاب و مجله باشد چه به صورت گوش کردن به فایل‌های کتاب‌های صوتی و چه به صورت شرکت در سمینارها و کلاس‌های عمومی و تخصصی. خود مدیران موفق کسانی هستند که به‌طور مرتب مطالعه می‌کنند و همیشه از خود و دیگران می‌پرسند که در حال مطالعه چه کتابی هستند یا در حال آموختن چه چیز جدیدی هستند. به عبارت دیگر خود مدیران موفق کسانی هستند که مطالعه و یادگیری را به مثابه دوچرخه‌سواری می‌دانند که هر‌گونه توقفی در آن باعث افتادن و سقوط کردن از جایگاه موجود می‌شود.

صحبت کردن در مقابل دیگران را به‌طور مرتب تمرین کنید: تنها راه داشتن عملکرد خوب در زمینه صحبت کردن برای عموم این است که برای دیگران سخنرانی کنید. با تمرین مستمر سخنرانی در برابر دیگران است که تبدیل به سخنران قابل و مسلطی می‌شوید که دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سخنرانان بزرگ استادان برقراری ارتباط با دیگران و تحت‌تاثیر قرار دادن آنها هستند و می‌توانند خود و دیگران را به سمت موفقیت هدایت کنند. پس حتما سخن گفتن برای کارکنان و همکاران‌تان را به یکی از اولویت‌های‌تان در محل کار تبدیل کنید چرا که با این کار هم اعتماد به نفس‌تان افزایش پیدا می‌کند و هم دامنه نفوذتان بر دیگران بیشتر و گسترده‌تر می‌شود.

نوشتن هدفمند را تمرین کنید: شاید شما هم جزو آن دسته از مدیران یا کارمندانی باشید که به صحبت کردن و بیان شفاهی همه چیز علاقه دارند و از نوشتن بیزار هستند، اما باید بدانید که نوشتن جزو اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین ملزومات رهبری و مدیریت موفق محسوب می‌شود. بسیاری از مدیران و رهبران بزرگ دنیا دارای فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه وبلاگ‌نویسی، نگارش کتاب و مقاله یا حتی سرودن شعر هستند. تحقیقات نشان داده که نوشتن مداوم و هدفمند افراد تاثیر بسزایی در تمرکز افکار و معطوف شدن آنها روی دستیابی به هدف و اولویت‌های کاری‌شان دارد. پس برای اینکه در امر خودمدیریتی موفق باشید حتما دست به قلم ببرید و در مورد موضوعات مختلف بنویسید. اغلب رهبران و مدیران بزرگ تاریخ، نویسندگان زبردستی نیز بوده‌اند که از طریق نوشته‌های خود بر افرادشان و دیگران تاثیر شگرفی گذاشته‌اند.

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3408457-%D9%85%D8%AB%D9%84%D8%AB-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت