دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

در حال برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در برج میلاد 19مهر هستیم (شایان عرفانیان - بهزاد حسین عباسی )


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مشاهده تصاویر سمینارهای برگزار شده 

بهزاد حسین عباسی 

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 12 تیر 1397
تعداد بازدید: 12
تعداد نظرات: 0

عارضه یابی تحلیل فعالیت‌های بازاریابی و فروش

همان‌طوری که شما درصدد نفوذ به قلب سازمانی رقبایتان هستید آنها نیز همین هدف را دنبال می‌کنند و مترصد نفوذ به سازمان شما هستند لذا تمام راه‌های نفوذ احتمالی آنها به مجموعه‌تان را مسدود و از شگردهایی که مشاوران حرفه‌ای در اختیارتان قرار خواهند داد نهایت بهره‌برداری را به عمل آورید.

پس از اینکه رویکرد بازاریابی خود را با رویکرد رقبایتان مقایسه کردید و پی بردید که چه مواردی بیش از همه مورد اقبال مشتریان بازار هدف قرار گرفته است، استراتژی سازمانی خود را روی همان اصول مهم متمرکز کنید.

پس فهرستی از همه آنچه که رقبایتان به شکل متفاوت‌تر از مجموعه شما انجام داده‌اند، تهیه کنید تا پی ببرید به‌طور مثال آیا آنها قیمت‌های پایین‌تر و یا بالاتری و... نسبت به شما داشته‌اند؟ آیا سرعت و تسهیلات بیشتری به مشتریان ارائه داده‌اند؟

فهرستی شامل حداقل پنج تفاوت بین خود و رقبای اصلی بر مبنای تحلیل فعالیت‌های بازاریابی و فروش تهیه کنید و سپس ا ز ۱۰ نفر از بهترین مشتریان خود درخواست کنید که فهرست مذکور را مرور و موارد ترجیح خودتان را بیان کنید. این شیوه به شما نشان خواهد داد که بین موارد کمی وکیفی کار شما و رقبا، کدام گزینه‌ها بیشترمورد توجه بازار قرار گرفته است و از آنها دلایل انتخاب‌شان را جویا شوید. نتایج را ثبت تا مشاهده کنید کدام شیوه برای مشتریانتان مطلوب و جذاب بوده که متاسفانه تا کنون از نظر شما، مشاوران و مجموعه مدیران ارشد مورد بی توجهی و اغفال قرار گرفته و با شیوه و روش شما کاملا متفاوت بوده است و تلاش کنید تا با تدوین برنامه‌های نوآورانه مبتنی بر اصول واقعی، شرکت به سمت رسیدن به آرمان‌های مطلوب؛ حرکت و هدایت شود تا با فروش بیشتر، ایجاد سهم گسترده‌تر و سودآوری بالاتر جزو بهترین‌های بازار قرار بگیرید.

سازمانی که با رقابت سالم و توانایی علمی به جایگاه رفیع می‌رسد به‌طور یقین از مقبولیت، مشروعیت و اصل پایداری در جامعه هدف برخوردار خواهد بود.

مزیت‌های رقابت در دنیای کنونی کسب‌وکار:

- رقابت سالم شما را از سکون و ایستایی بر حذر می‌دارد و تحرک و پویایی و در نتیجه تحول و توسعه بیشتر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

- در دنیای رقابت سالم کنونی، تخریب و نابودی رقیب یا رقبا امری است بی‌معنی و پوچ.

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3408459-%D8%B1%D9%82%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت