دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 12 تیر 1397
تعداد بازدید: 26
تعداد نظرات: 0

بازاریابی و تجربه مشتری را یکی کنیم

بازاریابی و تجربه مشتری را یکی کنیم
نویسنده: Amanda Forshew
مترجم: مریم رضایی
این روزها مشتریان با روش‌های متنوع‌تر و در مکان‌های بیشتری نسبت به گذشته با برندها درگیر می‌شوند. در نتیجه، انتظارات آنها بیشتر از همیشه بالا رفته است. ما انتظار داریم محصولات و خدمات همیشه و به صورت پیوسته و با هر ابزاری در دسترس ما باشند. اگر در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ برندهای قوی ساخته شدند، در دهه حاضر تجربیات مشتری استثنایی عرضه شده است.
وقتی با مشتری سروکار داشته باشید، متوجه می‌شوید که برندسازی و تجربه مشتری دو سیلوی سازمانی غیرهمسو و در تعارض هستند (سیلوی سازمانی گروه‌های درون‌سازمانی با تخصص‌های مختلف هستند که به رقابت ناسالم، جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات و مشارکت در سازمان دامن می‌زنند). برندسازی یا واحد بازاریابی اغلب بر ارسال پیام‌هایی در مورد برند و به‌کارگیری استراتژی‌های بازاریابی و ارتباطی متمرکز است تا انتظارات مصرف‌‌کننده از آن برند را ایجاد کند، در حالی که تجربه مشتری بر انتقال آنچه مشتری عمدتا از طریق خدمات تجربه می‌کند، متمرکز است.  آیا بازاریابی همان «برند چیست» و تجربه مشتری همان «برند چه کاری انجام می‌دهد» نیست؟ اگر تجربه مشتری یعنی حضور فیزیکی، احساسی و مجازی برند در تعاملات با مشتری، آیا نباید این دو را با هم پیوند صمیمانه داد؟ برندها باید یک داستان منسجم و معتبر تعریف کنند و تجربه مشتری در همه نقاطی که با مشتری ارتباط برقرار می‌شود، باید جزئی از این داستان باشد. فعالیت‌های تجربه مشتری بدون همگام شدن با برند، نوعی نبود استراتژی را تداعی می‌کنند. برندسازی بدون تجربه مشتری هم بی‌فایده است، چون برند از طریق تعامل با مشتری زنده می‌شود.  طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Forester، حیرت‌انگیز است که تنها ۱۸ درصد شرکت‌ها از برند خود به عنوان پایگاهی برای استراتژی تجربه مشتری استفاده می‌کنند. این فرصت برای سازمان‌ها وجود دارد تا برند و تجربه مشتری را به هم نزدیک‌تر کنند و حتی آنها را در یک واحد ادغام کنند. این ترکیب می‌تواند هر مشکل ناشی از عدم ارتباط بین انتظارات تعیین شده توسط برند و تجربه‌ای که منتقل می‌کند را کاهش دهد.

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3407924-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت