دات نت نیوک

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677


بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست
روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.نکته ای که در تدریس مدیریت مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت هایی که از مشاور و مدرس مدیریت اثر بخش بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند. هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند در واقع بر روی آینده خود کنترل خواهند داشت؛ بالخص که امروزه آینده مدام در حال تغییر است. چنین شرکت هایی از ثبات بیشتری نسبت به آنهایی که از ابزار برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک استفاده نمی کنند، برخوردار می باشند.


سوابق و برنامه های در حال اجرا را در اینستاگرام مشاهده فرمایید

جهت مشاوره و تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677 - 09128724677

 

مدرس فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

 

ائتلاف بزرگ بین اساتید دیجیتال مارکتینگ دکتر شایان عرفانیان بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش، مدرس بازاریابی مدرس اصول و فنون مذاکره مدرس زبان بدن مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

 

ﺳﻪشنبه 12 تیر 1397
تعداد بازدید: 21
تعداد نظرات: 0

یکی کردن برند و تجربه مشتری

 یکی کردن برند و تجربه مشتری
ظاهرا برخی بازاریاب‌ها خودشان را درگیر عرضه کردن برند از طریق تجربه مشتری نمی‌کنند. این حس همیشگی وجود دارد که مصرف‌کننده تحت تاثیر ارتباطات بازاریابی قرار می‌گیرد، نه دیدگاهی که مشتری از برند دارد و در نهایت به تجربه مشتری تبدیل می‌شود. برای اینکه مشخص کنیم این موضوع چقدر واقعیت دارد، باید به چند سوال پاسخ بدهیم:

• آیا برند شما وعده خود را از طریق تجربه مشتری، به مشتریان انتقال داده است؟

• مشتری چگونه و کجا با برند شما تعامل دارد؟ مثلا در مورد برند شما چه چیزهایی گفته می‌شود، مشتری چه حسی در مورد خود برند و تجربه با آن دارند؟

• مشتریان چگونه تجربه شخصی خود را با برند شما توصیف می‌کنند؟

• چگونه وعده‌هایی را که یک برند برای آنها محقق کرده، بیان می‌کنند؟

شرکت‌ها برای یکی کردن برند و تجربه برند باید سه حوزه را با هم در یک ردیف قرار دهند:

۱) صمیمیت با مشتری

• شناخت عمیق برند و اثر آن بر تجربه کلی مشتری

• شناخت صمیمانه سفر احساسی و منطقی مشتری

• تلفیق و دسترسی به منابع داده مرتبط با مشتری

• بیان داستان برند و بیان آن از طریق تجربه مشتری

۲) اجرای چابک

• معنی کردن وعده برند به اصول یا قوانین تجربه مشتری

• بهینه‌سازی و بهبود تجربه بر اساس ارزش مشتری

۳) سازمان به هم مرتبط

• کارکنان انگیزه دارند و وعده برند و مشتری را در تعاملات خود با مشتری تجسم می‌کنند.

• ایجاد حسی که همه به طور مساوی مسوول «زنده نگه داشتن برند» در داخل و خارجی سازمان هستند.

• درجه بالایی از انسجام بین برند، محصولات، خدمات، فروش، بازاریابی، IT و عملیات.

در پایان باید گفت دو تا از بزرگ‌ترین دارایی‌های یک سازمان عبارتند از: برند و روابط با مشتری. برند باید تجربه مشتری را غنی کند و به کارکنان و مشتریان انگیزه بدهد.

به گفته جان سکز، نویسنده، طراح و کارآفرین معروف، «برند شما داستانی است که در کلیه نقاط تماس با مشتری، فاش می‌شود.» در دنیای دیجیتالی امروز، رهبران تجربه مشتری به این موضوع پی برده‌اند. آنها یک وعده برند متمایز را در هر جا و هر زمانی که برند در برابر مشتری قرار می‌گیرد، با تجربه مشتری واقعی و منسجم تلفیق می‌کنند.

 

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3407924-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-24/3407924-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت